چرا همه کسب و کارها به یک عکاس صنعتی حرفه ای نیاز دارند؟

وضعیت کسب و کارها قبل از پیدایش عکاسی صنعتی با پس از روی کار آمدن این حرفه‌ی خاص تغییرات بسیار زیادی داشته است. تلفیق هنر و خلاقیت در عکاسی حرفه ای محصولات می‌تواند موجب پدید آمدن تصاویری شود که به تنهایی معرفی و تبلیغ محصولات شرکت های تولید کننده باشد.

صنعت |صنعتی

این رشته‌ی عکاسی که برای مشاغل مختلف کاربردهای ویژه و مهمی دارد، به عنوان یک نقطه‌ی پرتاب به قله برای کسب و کارها عمل می‌کند. در واقع تنها با عکس‌برداری حرفه‌ ای از محصولات می‌توان مسیر طولانی معرفی و فروش را کوتاه و کم هزینه کرد، باور نمی‌کنید؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا شما هم به معجزه‌ی عکاسی صنعتی یقین پیدا کنید.

نتایج و مزایای عکاسی صنعتی را بدانید!

عکاسی به عنوان یک رشته‌ی هنری شاخه‌های مختلفی دارد و رشته‌ی صنعتی یکی از حوزه‌های تخصصی این هنر است. در واقع به تصویر کشیدن محصولات به گونه‌ای که تمام زوایا و مزایای آن را بتوان از طریق عکسها به مخاطب منتقل کرد، عکاسی حرفه ای محصولات گفته می‌شود. این تلفیق هنر و خلاقیت به حدی بر روی کسب و کارهای مختلف تأثیرگذار است که بسیاری از برندهای تجاری و کارخانجات بزرگ با استفاده از این هنر و تخصص به جایگاه واقعی خود رسیده‌اند. این هنر زیبا تاثیرات مستقیم بروی معرفی محصول، برندسازی، افزایش فروش و عکاسی تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار دارد.

اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، از عکاسی تبلیغاتی غافل نشوید!

به طور کلی هدف اصلی از عکس‌برداری صنعتی و حرفه‌ای از هر نوع محصولی اعم از خوراک، پوشاک، دکوراسیون و… تبلیغات است. تبلیغات محور اصلی پیشرفت و رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ امروزی محسوب می‌شود و شیوه‌های متنوعی دارد که عکاسی صنعتی یکی از آن شیوه‌های به خصوص به شمار می‌رود. بنا به توصیه‌ی فعالان حوزه‌ی تکنولوژی هر کسب و کار کوچکی که میل به توسعه  دارد می‌بایست از عکسهای حرفه ای بهره ببرد؛ چرا که یک عکس اگر به صورت کاملاً اصولی و دقیق تهیه شود مزیت‌های بسیاری خواهد داشت که از جمله‌ی ان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی ها و مزایای محصولات را به خوبی می توان در قالب یک عکس معرفی کرد.

از عکس‌های صنعتی می‌توان برای تبلیغات در بسترهای آنلاین و آفلاین به صورت همزمان استفاده کرد.
عکسهای صنعتی و تبلیغاتی بهترین ابزار برای بازاریابی موثر محصولات هستند.

عکسهای حرفه ای اعتماد مخاطب هدف را جلب می کنند و باعث رشد فروش می شوند.

صرف نظر از مطالب فوق تبلیغات برای هر برندی با قرار دادن عکسهای محصولات یا خدمات تأثیر بیشتری دارد، به عبارت دیگر میزان تأثیری که عکاسی تبلیغاتی بر روی مخاطبان می‌گذارد، متنهای تبلیغاتی طولانی نخواهد داشت. پس اگر صاحب یک تولیدی کوچک یا کارخانه‌ی بزرگ هستید برای نشان دادن کیفیت محصولات و تولیدات خود همین حالا به دنبال یک عکاس حرفه‌ای برای تصویربرداری صنعتی بگردید

عکاسی صنعتی چیست؟

هر عکسی که به منظور فروش (محصول یا خدمات) یا برندینگ گرفته شود را عکاسی صنعتی می‌گویند. عکاسی صنعتی از این جهت پر اهمیت قلمداد می‌شود که، تمام حوزه‌های کاری نیازمند این حوزه هستند، مانند: فروش، برندینگ،… مهم نیست که سبک شما چه باشد، هرچه که باشد اگر در راستای برندینگ یا فروش باشد، جزئی از عکاسی صنعتی می‌باشد.

صنعت |صنعتی

عکاسی تبلیغاتی

مصرف کنندگان امروز بشدت بصری هستند و روزانه با حدود 10.000 تصویر تبلیغاتی برخورد می‌کنند و این یعنی برند‌ها نیاز بیشتری به تصاویر دارند تا بتوانند نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کنند و در میدان رقابت باقی بمانند.

هدف عکاسان تبلیغاتی صرفا ترغیب مشتری به خرید است و از این جهت تمام کسب و کارها همواره نیاز به یک عکاس تبلیغاتی موفق دارند که تکنیک‌های این سبک عکاسی را بشناسد و بتواند روزانه عکس‌های خلاقانه‌ای ثبت کند تا تیم بازاریابی آن مجموعه به وسیله آن‌ها فروش بیشتری را رقم بزند.

جهت آموزش طراحی بروشور کلیک کنید

جمع بندی

با تمام تفاسیری که خدمتتان عرض کردیم، عکاسی صنعتی نیاز به یک استاد ماهر و پشتیبانی قوی دارد تا در این مسیر پرفراز و نشیب همراه شما باشد. شرکت بابافت سال‌ها در تلاش برای خلق بهترین اکسسوری‌های عکاسی برای جامعه عکاسان ایرانی است؛ جنبه دیگر شرکت بابافت، آموزش عکاسی بصورت دوره‌های از پیش ضبط شده و ورکشاپ های حضوری عکاسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب دوره ها می‌توانید اطلاعات تماستان را برای ما به اشتراک بگذارید تا با شما تماس بگیریم.

دکمه بازگشت به بالا