عمومیکسب و کار ایرانی

گن پروتز مردانه

گن حجم دهنده ران و گن لاغری یک شورت بغل پروتزدار است که برای پر کردن گودی بغل ران و همچنین حجم دهی به باسن بسیار عالی کاربرد دارد و شما با پوشیدن این گن فرم دهنده فوق العاده می توانید فرم ناحیه باسن خود را (هم از پشت و هم بغل) به شکل بسیار طبیعی بزرگتر و برجسته تر نشان دهید.

 

طرز کار گن حجم دهنده ران و باسن اصل:

شرت پروتز دار حجم دهنده ران دارای پروتز های بسیار با کیفیت در ناحیه پشت باسن و بغل ران می باشد که به صورت متحرک هستند و قسمت بالای پروتز آزاد است و دوخت ندارد.
بنابراین به راحتی می توانید پروتز ها را جابجا کنید تا در نقطه دلخواه شما قرار بگیرند و همچنین می توانید موقع شستن گن پروتز ها را کلا در بیاورید که مشکلی برای آنها پیش نیاید.
یک مزیت دیگر که متحرک بودن پروتز ها دارد این است که پروتز های پشت را کلا می توانید در بیاورید و فقط از پروتز های بغل ران استفاده کنید یا برعکس.

کاربرد گن حجم دهنده بغل ران:

گن حجم دهنده بغل ران و بزرگ کننده باسن یک گن عالی و فوق العاده برای پر کردن گودی بغل ران است و از بهترین و پرطرفدارترین مدل های گن فرم دهی باسن می باشد.افرادی که از فرم ناحیه باسن خود ناراضی هستند و می خواهند قسمت باسنشان بزرگ تر و حجیم تر و خوش فرم تر دیده شود می توانند از این محصول بی نظیر برای فرم دهی باسن استفاده کنند.

از شورت بغل پروتز دار می توان در مجالس و مهمانی ها و از زیر انواع لباس مجلسی و .. استفاده کرد.اگر می خواهید در میهمانی ها و مجالس خوش اندام تر از آنچه که هستید دیده شوید استفاده از شرت پروتز گودی بغل ران به شدت توصیه می شود.گن پروتز ران در دو رنگ مشکی و کرم موجود می باشد و شما می توانید موقع ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. گن پروتز بغل را می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق تهیه کنید.

راهنمای سایزبندی گن پروتز بغل

گن پروتز بغل ران در سایزبندی متنوع و از اسمال تا سه ایکس لارج موجود می باشد و تمامی سایزها را پوشش می دهد.

برای اینکه در انتخاب سایز گن بزرگ کننده ران و باسن پروتز دار دچار مشکل نشوید بهترین کار این است که سایز دور باسن خود را با متر اندازه بگیرید و موقع سفارش در قسمت توضیحات فرم سفارش خود یادداشت کنید.
بدین ترتیب ما مناسب ترین سایز گن حجم دهنده ران و باسن را برای شما ارسال خواهیم کرد که به هیچ وجه دچار مشکل نشوید.

بهترین مدل شورت پروتز دار بزرگ کننده باسن

شورت پروتزدار باسن که در قسمت پشت باسن و بغل ران دارای پروتز های متحرک می باشد یکی از بهترین مدل های گن باسن برای فرم دهی به باسن از بغل ران می باشد که با پوشیدن آن می توانید گودی بغل ران را حجیم و خوش فرم نشان دهید که در اعتماد به نفس شما در مجالس و … بسیار کمک می کند.

این شور اسفنجی فوق العاده را با کیفیت کاملا اورجینال هم از نظر جنس خود شورت و هم جنس پروتز های آن با خیال راحت از فروشگاه گن لاغری زنانه ارزان خریداری کنید.

شورت پروتزدار هم زنانه هم مردانه

  • شورت حجم دهنده ران و باسن اسفنجی که در این صفحه مشاهده می کنید برای آقایان هم قابل استفاده است و به هیچ وجه اینگونه نیست که فقط مخصوص خانم ها باشد.
  • اتفاقا شاید برای شما جالب باشد که حدود 40 درصد مشتریان این محصول آقایان هستند.
    بسیاری از آقایان هم در ناحیه باسن یا بغل ران دچار مشکل گودی یا صافی باسن هستند که باعث می شود هیکلشان بد جلوه بکند که با پوشیدن این گن مشکلشان برطرف می شود.

مزایای پوشیدن گن شورتی پروتزدار

شورت پروتز باسن و بغل ران با داشتن پد های پروتزی که داخل شرت استفاده شده پشت باسن و بغل باسن شما را حجیم تر و خوش فرم تر نشان می دهد. مشکل هیپ دیپ یا گودی بغل باسن به راحتی با پوشیدن گن حجم دهنده ران و باسن برطرف می شود.

کاملا طبیعی دیده می شود و حتی با پوشیدن تنگ ترین لباس مجلسی ها از روی این شورت هم به هیچ وجه مشخص نمی شود که گن تنتان کرده اید. راحتی و نرمی بسیاری بالایی هم دارد و به هیچ وجه اذیت کننده نیست. دارای لبه های لیزری می باشد که قسمت لبه های گن از زیر لباس مشخص نباشد و طبیعی دیده شود.

قد کار کوتاه است و از زیر لباس های کوتاه و چاک دار هم قابل استفاده است.پد ها به صورت جدا شونده و متحرک طراحی شده اند و در صورت نیاز می توانید پروتز های بغل باسن را در بیاورید و فقط از قسمت پشت باسن استفاده کنید یا بالعکس. به خاطر متحرک بود پروتز ها و قابلیت جدا شوندگی, شستشوی گن خیلی راحت تر است و می توانید پد ها را جدا کرده و فقط خود شرت را بشویید. در صورت نیاز برای به دست آوردن حجم بیشتر از زیر پروتز ها از الیاف و پنبه و .. می توانید استفاده کنید.

تصاویر واقعی از گن حجم دهنده ران و باسن 4پروتزی

تصاویری که اینجا مشاهده می کنید عکس های واقعی از شورت پروتز دار حجم دهنده پشت باسن و بغل باسن می باشد.

انواع گن زنانه

گن‌های زنانه موجود در بازار دارای تنوع بالایی‌اند. به همین خاطر، ممکن است در هنگام خرید آن‌ها دچار سردرگمی‌شوید. برخی از گن ها دارای سوتین و برخی بدون سوتین می باشند. برخی دیگر دارای شورت زنانه و برخی دیگر بدون شورت می باشند. برای اینکه راحت‌تر بتوانید اقدام به خرید گن زنانه کنید، انواع گن‌های زنانه را توضیح می‌دهیم.

گن زنانه ورزشی

گن زنانه ورزشی برای افرادی که قرار است با ورزش کردن به وزن ایده‌آل خودشان برسند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن زنانه ورزشی، خود دارای تنوع بالایی است و هر کدام از آن‌ها بخش‌های مختلفی از بدن را می‌پوشانند. این گن‌ها به دلیل اینکه می‌توانند باعث افزایش سرعت عرق کردن در حین ورزش شوند، برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب‌اندام بسیار مناسب‌اند.

گن زنانه اسلیم لیفت

گن زنانه اسلیم فیت یکی دیگر از انواع گن‌های موجود در بازار بوده که در کشور تایوان به تولید رسیده است. این نوع گن کیفیت بالایی دارد و می‌تواند با جمع کردن چربی‌های مختلف بدن، باعث زیباتر نشان دادن استایل شما شود.

گن زنانه ساعت شنی

گن زنانه ساعت شنی، یکی دیگر از انواع گن‌هایی است که برای خرید گن زنانه پیش روی خودتان دارید. این نوع گن معمولا زیر سینه را شکم را می‌پوشاند و می‌تواند باعث کاهش چربی‌های اضافه در ناحیه پهلوها و شکم شود. به دلیل اینکه بسیاری از بانوان به دنبال حذف چربی‌های شکم و پهلو هستند، این گن زنانه طرفدارن بسیار زیادی دارد.

گن زنانه فرم تایم

گن زنانه فرم تایم، در واقع یک نوع گن از برندهای خارجی است. فرم تایم در گروه برندهای‌ترکیه‌ای قرار می‌گیرد که اقدام به تولید انواع گن زنانه کرده است. کیفیت بالای گن‌های زنانه در کنار زیبایی‌های آن‌ها، از جمله مزایای این نوع گن محسوب می‌شوند.

سایز بندی گن زنانه

در هنگام خرید گن زنانه، باید به سایز گن‌ها توجه کامل داشته باشید. هر یک از گن‌های زنانه دارای سایز بندی مشخصی‌اند که با‌ اندازه دور سینه، دور کمر و… مشخص می‌شوند. چون گن‌ها باید با اعمال فشار زیاد، باعث کاهش چربی و وزن شوند، بسیار مهم است که یک سایز مناسب برای گن خودتان انتخاب کنید. بنابراین، حتما قبل از خرید گن زنانه، سایزبندی آن‌ها را چک کنید.

بهترین گن زنانه

شاید برای شما این سوال مطرح شود که بهترین گن زنانه چیست؟ برای خرید بهترین گن زنانه، باید به نوع استایل و هیکل خودتان توجه داشته باشید. هر یک از گن‌ها بخش‌های مختلفی از بدن را می‌پوشانند. از طرفی آن‌ها باید جنس خوبی داشته باشند تا بتوانند فشار وارد شده به خودشان را تحمل کنند. رنگ گن نیز بسیار مهم بوده و تا جای ممکن باید چرک‌تاب باشد تا به راحتی کثیف نشود. فروشگاه ما قیمت گن لاغری مردانه را علاوه بر کیفیت بالا ضمانت برگشت گن هم امکان پذیر کرد

دکمه بازگشت به بالا