عمومیکسب و کار ایرانی

یک گرم زعفران چند تومان است

زعفران مثقالی چند سال 1402

در حال حاضر و مثقالی درسال 1402 تهران با توجه به کیفیت، نوع زعفران، بسته بندی آن و محل فروش زعفران در تهران حدودا بین 195000 تومان تا 330000 تومان نوسان دارد، و قیمت عمده هر گرم زعفران در سال 1402 بین 40000 تومان تا 48000 هزار تومن متغییر است.

بسته بندی های مختلف زعفران برای فروش

قیمت هر گرم زعفران خشک ۱۴۰۱ |قیمت هر گرم زعفران خشک ۱۴۰۱ دیجی کالا |قیمت هر مثقال زعفران مشهد

قیمت یک گرم زعفران در آمریکا 2023

کشور یکی از کشورهایی است که به رقم تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران وضع کرده است همیشه به دنبال زعفران ایرانی بوده است.به نقل از noon.com هم اکنون قیمت هر گرم زعفران در امریکا حدود 8 تا 10 دلار است که می تواند فرصت خوبی جهت صادارت زعفران به امریکا باشد.

 اگر شما قصد ویا سایر شهرهای ایران را  با قیمت بسیار مناسب  را دارید، می توانید با خیالی راحت از طریق وب سایت زعفرانیک زعفران اصل خراسان را  به صورت آنلاین  و مستقیم از کشاورز و در اندازه های دلخواه و بسته بندی های بسیار شیک و کادویی و …به صورت عمده , کیلویی و جزئی  از طریق قسمت خرید آنلاین زعفران خریداری کنید.ودر تهران در همان روز تحویل بگیرید.

جهت خرید زعفران با کیفیت می توانید به فروشگاه Ana Qayen saffron مراجعه کنید

مشاوره رایگان

جهت مشاوره در مورد خرید زعفران و یا و نیز آگاهی در مورد زعفران میتوانید با شماره های ما در در شبکه های اجتماعی در تماس باشید.هدف ما در زعفرانیک دادن آشنایی و اطلاعات کافی در مورد زعفران به همگان است تا در خرید زعفران دقت و آگاهی کافی داشته باشند

جهت خرید اینترنتی زعفران دریافت قیمت زعفران مثقالی قائنات 1402 و همچنی به کانال ما در تلگرام  به آدرس مراجعه نمایید.

منبع : youtube.com

 

دکمه بازگشت به بالا