عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه سامانه پیامک تهیه نماییم؟

آموزش صفر تا صد ساخت پنل پیامک در چند مرحله ساده

راه اندازی سامانه پیامکی می‌تواند یکی از راه‌های مقرون‌ به صرفه برای انجام تبلیغات، بازاریابی مشتریان یا اطلاع‌رسانی محسوب ‌شود. امروزه از این ابزار قدرتمند می‌توان برای تبلیغ مشاغل مختلف به شکلی کاملاً حرفه‌ای و البته تأثیرگذار استفاده کرد. زمانی که می‌خواهید حجم زیادی از کاربران خود را در زمان کوتاهی هدف قرار دهید، می‌توانید از خرید سامانه پیامکی و ارسال پیامک انبوه استفاده کنید. پنل‌های پیامکی به شما امکان می‌دهند که هزاران پیام را تنها با یک کلیک و در عرض چند ثانیه ارسال کنید.

بنابراین اگر به دنبال بازاریابی بهتر برای کسب‌وکار خود هستید، اگر می‌خواهید برند خود را شناخته شده‌تر کنید یا در مواقعی که قرار است برای کاربران و مشتریان مختلف یک پیام اطلاع‌رسانی ارسال کنید، بدون شک استفاده از یک پنل پیامک انبوه می‌تواند بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد. در اینجا قرار است درباره مزایای استفاده از پیامک انبوه و نحوه ساخت پنل پیامک صحبت کنیم. اما قبل از هر چیز باید بدانیم پنل اس ام اس چیست؟

ارسال پیامک برای مشتریان |ارسال پیامک تست رایگان |پنل پیامکی

ساخت پنل پیامک چه مزایایی دارد؟

پیامک‌ها از جمله شیوه‌های ارتباطی مهمی هستند که برای سال‌های سال است که روی کار آمده‌ و البته خوشبختانه با وجود گسترش فضای اینترنت همچنان قدرت خود را دارند. با پیشرفت استفاده از ابزارهای پیامکی امکان استفاده از پیامک انبوه برای مشاغل، کسب‌وکارها و شرکت‌های گوناگون فراهم شده است تا بتوانند از این طریق با مخاطبین هدف خود ارتباط بهتری برقرار کنند. اما هنوز این موضوع برای بسیاری از افراد جای تردید دارد که چرا باید از یک پنل پیامکی استفاده کنند و یک سرویس پیام انبوه چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا شما را با فهرستی از این مزایا آشنا کنیم.

پیام کوتاه یک سرویس همه‌کاره

اگر به دنبال بازاریابی هستید، اگر قصد دارید گروهی خاص را از وضعیتی باخبر کنید، در صورتی که قصد برقراری ارتباط با مشتریان خود را دارید و حتی در حالتی که می‌خواهید نظرسنجی خاصی را برگزار کنید، ساخت پنل پیامک می‌تواند ایده‌ای جذاب برای شما محسوب شود. سرویس پیام کوتاه انبوه می‌تواند برای تمامی مشاغل ارزشمند و نتیجه‌گرا باشد. بنابراین شما هم می‌توانید با توجه به حرفه و کسب‌وکار خود از این سرویس استفاده کنید.

هزینه مقرون‌به‌صرفه

بازاریابی پیامکی می‌تواند نسبت به بسیاری از شیوه‌های جدید تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. شما در این شیوه بابت هر پیامک ارسالی می‌توانید هزینه‌ای خاص را پرداخت کنید، اما در بسیاری از مواقع و با توجه به شرکت انتخابی این هزینه تنها در صورتی پرداخت خواهد شد که پیام کوتاه به دست مشتری رسیده باشد. در غیر این صورت ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود. در واقع می‌توانید بسته به استراتژی بازاریابی خود بودجه‌ای خاص را برای استفاده از این شیوه اختصاص دهید.

بدون محدودیت در موقعیت زمانی و مکانی

یکی دیگر از مزایای ساخت پنل پیامک این است که بدون هیچ محدودیتی در موقعیت جغرافیایی یا زمانی می‌توانید پیامک خود را ارسال کنید. در این شیوه این شما هستید که مشخص می‌کنید چه مناطقی می‌توانند پیام شما را در چه زمانی دریافت کنند. این می‌تواند شامل یک محله از شهر شما، کل افراد ساکن در شهر، کل استان یا کل کشور باشد.

شما می‌توانید هنگام ارسال پیامک تنظیمات خاصی را انجام دهید تا بتوانید آنها را در یک تاریخ و زمان خاص ارسال کنید. این کار می‌تواند با استفاده از روانشناسی مشتری انجام شود تا بهترین بازه ارسال پیامک را انتخاب کنید. فراموش نکنید که یک پیام به طور متوسط در 20 دقیقه اول پس از دریافت خوانده و بررسی می‌شود.

قابلیت شخصی‌سازی تبلیغات

تبلیغات شما در هر راستایی که باشد، باید به هدفمند بودن و نتیجه‌گرا بودن منجر شود. بر این اساس می‌توانید با خیال راحت از سیستم پیامک انبوه استفاده کنید. زیرا این امکان برای شما فراهم است که پیامک‌های خود را برای گروه خاصی شخصی‌سازی کنید. به عبارت دیگر شما می‌توانید بر اساس عوامل مختلف از جمله سن، جنسیت، شهر، محله و استان، مخاطبین خود را انتخاب و پیامک مورد نظر خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

از طرف دیگر پیام کوتاه امکان شخصی‌سازی تبلیغات را با نام برند یا شرکت تجاری شما فراهم می‌کند. بر این اساس می‌توانید به شکلی کاملاً ساده اما ویژه وضعیت کسب‌وکار خود را بهبود دهید. فراموش نکنید که با این سیستم می‌توانید پیامک را به صورت تکی یا گروهی و بر اساس تعدادی از پیش تعیین شده ارسال کنید. چنین قابلیتی را در کمتر شیوه تبلیغاتی مشابه پیدا خواهید کرد.

قابلیت ارتباط با تمامی گروه‌های سنی

پیامک یک راه‌ فوق‌العاده برای ایجاد ارتباط با تمامی افرادی است که یک گوشی تلفن همراه دارند. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که این گوشی قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد یا خیر، زیرا پیام کوتاه حتی روی گوشی‌های معمولی و غیر اندرویدی نیز قابل دریافت خواهند بود.

اعتمادسازی بالا

ساخت پنل پیامک و ارسال پیامک از طریق این سیستم‌ها اعتماد بیشتری نسبت به بسیاری از شیوه‌های بازاریابی ایجاد می‌کند. پیامک‌ها قابل پیگیری هستند، به همین دلیل مخاطبین شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. این مسئله نیز باعث می‌شود تا اعتبار شرکت شما بیشتر شود.

وفاداری مشتری

شما می‌توانید در ارسال پیامک انبوه میزان وفاداری مشتریان خود را بالا ببرید. با استفاده از این روش می‌توانید کاربران یا مشتریان خود را از محصولات جدید، طرح‌های تخفیفی، بسته‌های ویژه یا مسابقات آگاه کنید، یا برای آگاهی از نیاز مخاطبین، نظرسنجی برگزار کرده و از این طریق با مشتریان ارتباط قوی‌تری ایجاد کنید. این کار می‌تواند به حفظ و وفاداری مشتریان فعلی کمک کند و در رضایت مشتریان جدید نیز تأثیر شگفت‌آوری داشته باشد.

ویژگی‌های استفاده از پیامک انبوه

به عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای می‌توانید با ساخت پنل پیامک از ویژگی‌های منحربه‌فرد آن استفاده کنید. البته راه‌های بازاریابی زیادی برای شما وجود دارند که می‌توانید برای تبلیغ و شناخته شدن برند خود از آن‌ها استفاده کنید، اما همانطور که در معرفی مزایای این روش اشاره کردیم، یک پنل پیامکی می‌تواند فواید بسیار بیشتری نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغاتی در توسعه نام برند و افزایش مشتریان داشته باشد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این شیوه بازاریابی و اطلاع‌رسانی برای مشاغل و ارگان‌های مختلف اشاره می‌کنیم.

راحتی در استفاده

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های استفاده از پیامک انبوه این است که استفاده از آن بدون نیاز به هیچ مهارتی خواهد بود. به همین دلیل هر فردی با هر سطح آگاهی تنها با استفاده از شیوه ساخت پنل پیامک که در ادامه این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، می‌تواند با مشتریان خود در سطح وسیعی ارتباط برقرار کند.

بدون نیاز به ابزار خاص

یکی دیگر از ویژگی‌های پنل‌های پیامکی این است که شما به نصب هیچ نرم‌افزار خاصی نیاز نخواهید داشت. پیام کوتاه می‌تواند روی هر گوشی به خوبی دریافت شود و امکان استفاده از آن بدون نیاز به هیچ سیستمی خواهد بود.

امکان پیگیری پیام‌های ارسالی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساخت پنل پیامک و استفاده از آن این است که شما می‌توانید به کمک سیستم گزارش تحویل، پیام‌های ارسالی را رصد کنید و از وضعیت آن‌ها آگاه شوید. این باعث می‌شود که شما متوجه شوید چه تعداد از پیام‌های ارسالی به دست مخاطبین شما رسیده‌اند.

در این مواقع اگر گروهی از پیامک‌ها به دلیل خاموش بودن خطوط به دست مخاطبان نرسند، تا 24 ساعت بعد نیز قابلیت دریافت آن‌ها از سوی مخاطبین ثبت شده در بانک پیامکی وجود دارد. شما می‌توانید وضعیت این گروه از پیام‌ها، دریافت یا عدم دریافت آن‌ها را از سوی مخاطبین هدف خود مشخص کنید.

قابلیت ارسال پیامک به مخاطب هدف

همانطور که در مزایای ساخت پنل پیامک اشاره کردیم، شما به راحتی می‌توانید با شخصی‌سازی بانک شماره‌های تلفن‌همراه و به کمک شرکت‌ ایران پردازان به راحتی پیامک خود را به مخاطبین هدف خود ارسال کنید. برای مثال اگر شما یک مؤسسه آموزش زبان هستید که تنها یک شعبه در شهر خود دارید، می‌توانید به کمک بانک شماره تلفن‌همراه پیامک‌های انبوه خود را برای همشهریان و البته کسانی که می‌توانند در دسته مشتریان فعلی یا بالقوه شما قرار گیرند، ارسال کنید. این موضوع می‌تواند شامل یک گروه سنی یا جنسیت خاص باشد که از سوی شما تعیین می‌شود.

امکان قرار دادن لینک

شما می‌توانید برای استفاده هر چه بهتر از سیستم پیام انبوه خود، در هر پیامک یک لینک قرار دهید تا مشتری بتواند به کمک آن به شبکه ‌اجتماعی یا سایت شما متصل شود و کار ثبت‌نام خود را انجام دهد. در مواقع دیگر نیز می‌توانید تنها به نام، آدرس شرکت یا شماره تلفن بسنده کنید. این موضوع به هدف شما از ارسال پیام کوتاه بستگی دارد.

دکمه بازگشت به بالا