علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

چرا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

هدایای تبلیغاتی یا هدایای نمایشگاهی را می توان به عنوان اقلامی توصیف کرد که برای اهداف تبلیغاتی در ارتباطات بازاریابی و بازاریابی استفاده می شوند و معمولاً حاوی آرم شرکت هستند. ممکن است منصفانه باشد که تخمین بزنیم که تقریباً نیمی از چنین اقلام تبلیغاتی خریداری شده مربوط به لباس / کالاهای پوشیدنی، ابزارهای نوشتاری / خودکار و تقویم در موضوعات مختلف است. با این حال، مواردی که می توانند مورد استفاده قرار گیرند، واقعاً محدود به تخیل است. به عنوان مثال، سایر هدایای ارزان تبلیغاتی که معمولاً در دسترس هستند عبارتند از: لیوان، اسباب بازی های استرس، شیرینی، ظروف نقره، ظروف کریستال/شیشه ای، اقلام چرمی، تشک موش، چتر، نشان ها، خاطرات، محصولات مرتبط با رایانه و بسیاری موارد دیگر.

دکوراسیون |طراحی |عکاسی صنعتی

ویژگی های هدایای تبلیغاتی چیست؟

ویژگی های اصلی هدایای ارزان تبلیغاتی را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • هزینه نسبی کم:سایر روش های تبلیغاتی می توانند بسیار گران تر باشند. هدایای ارزان تبلیغاتی نیز دارای این ارزش هستند. آنها پوشیده می شوند، استفاده می شوند یا گاهی اوقات به صورت روزانه دیده می شوند، به عنوان مثال. اقلام روی میز، و به همین ترتیب می توانند به دسترسی و “تأثیر” / “تکرار” قابل توجهی دست یابند.
  • ارزش درک شده بالا این اقلام “هدیه” هستند – آنها به عنوان رایگان در نظر گرفته می شوند. منصفانه است که فرض کنیم اکثر مردم دوست دارند چیزی رایگان دریافت کنند و همچنین دوست دارند هدیه دریافت کنند. واکنش های احساسی و رفتاری به دریافت چنین هدایایی بسیار بیشتر از هزینه کم خود اقلام است.
  • انعطاف پذیری. تنوع محصول و دکوراسیون محصول واقعاً فقط با بودجه محدود می شود. هدیه مناسب می تواند تولید شود تا بازار هدف شما را جذب کند.

برای خرید هدایای ارزان تبلیغاتی از لینک زیر استفاده کنید :

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-ارزان-تبلیغاتی

به طور کلی، مزایای اقلام تبلیغاتی را می توان در چند عناوین از جمله موارد زیر دسته بندی کرد، اگرچه پذیرفته شده است که برخی از موارد متقاطع وجود دارد:

  • تصویر برند و شرکت

حسن نیت و نگرش مثبت نسبت به شرکت و برند می تواند در مشتریانی که هدایای تجاری تبلیغاتی دریافت می کنند ایجاد کند. همین نگرش مثبت، حسن نیت و وفاداری را می توان در کارکنانی که هدایای تبلیغاتی به آنها داده می شود، القا یا تقویت کرد. کلاه بیسبال، تی شرت، یا اجناس میز.

 

دکوراسیون |طراحی |عکاسی صنعتی

وفاداری مشتری و حتی بهبود روابط با مشتری می تواند ناشی از استفاده هوشمندانه از هدایای تبلیغاتی باشد.

برای خرید هدایای تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

  • ایجاد انگیزه، پاداش و جشن گرفتن

هدایای تبلیغاتی را می توان به عنوان مشوق کارمندان به عنوان مثال. رسیدن به وضعیت خاصی در شرکت یا رسیدن به اهداف.

می توان مشتریان را تشویق کرد که با شرکت تماس بگیرند تا هدایایی را دریافت کنند. برای جمع آوری ژتون های روی بسته بندی به منظور دریافت هدیه تبلیغاتی.

برای جشن گرفتن یک سالگرد، یک رویداد بازاریابی یا یک دستاورد شرکت، می توانید به مشتریان و / یا کارمندان با هدایای تبلیغاتی مناسب پاداش دهید.

  • افزایش آگاهی، افزایش شناخت و یادآوری

لوگو، نام شرکت و اطلاعات تماس شما معمولاً در اقلام هدیه تبلیغاتی گنجانده شده است. این بدان معنی است که نام شرکت شما به عنوان مثال تبلیغ می شود. زمانی که لباس های تبلیغاتی پوشیده می شود یا از چترهای تبلیغاتی استفاده می شود.

قرار گرفتن در معرض اقلام تبلیغاتی می تواند به افزایش آگاهی شرکت یا یک کمپین بازاریابی/تبلیغاتی، افزایش شناخت و حمایت از شرکت کمک کند. نام تجاری یا یک جشن / رویداد شرکت یا یک کمپین تبلیغاتی.

می توان به مشتریان یادآوری کرد که برای کالاها و خدمات کجا مراجعه کنند، به عنوان مثال. اگر یک قلم تبلیغاتی یا یک آیتم میز با جزئیات شرکت شما روی آن باشد.

برای مشاهده هدایای نمایشگاهی از لینک زیر استفاده کنید :

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-نمایشگاهی

  • افزایش / تحریک سرنخ، تبدیل و فروش

کارمندان / فروشندگان را می توان با برخی کالاهای تبلیغاتی با کیفیت بالاتر تشویق کرد و به آنها پاداش داد.

با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب می توان ترافیک نمایشگاه های تجاری (که می تواند منجر به تولید شود) را افزایش داد.

یک تماس تجاری یا یک مشتری بالقوه می تواند با استفاده صحیح از هدایای تبلیغاتی به عنوان انگیزه برای برداشتن گام نهایی به مشتری تبدیل شود. مشتریان از کار افتاده را می توان به همان روش تشویق کرد که دوباره مشتری شوند.

جمع بندی

هدایای تبلیغاتی یا هدایای نمایشگاهی را می توان به عنوان اقلامی توصیف کرد که برای اهداف تبلیغاتی در ارتباطات بازاریابی و بازاریابی استفاده می شوند و معمولاً حاوی آرم شرکت هستند.

مجموعه تبلیغاتی سهیل با بیش از 12 سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی،‌ چاپ، حکاکی لیزری،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان را داشته باشد. این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی بیزینس شما فعالیت می کند . از خدمات این مجموعه می توا به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی ، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس ها از قبیل چوبی ،‌فلزی‌،شیشه ،‌ پلاستیک،‌ چرم ، پارچه و غیره…
  • مجهز به دستگاه برش لیزریCO2  ، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه های چوبی، پلکسی و …
  • مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
  • مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه ، مجله ، لوگو وست اداری و غیره …
  • مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی ، تهیه عکس های آتلیه ای و صنعتی از محصولات مختلف
دکمه بازگشت به بالا