خرید عمده باعث سود در فروش خواهد شد؟
عمده فروشی مانتو، پلی بین تولید کننده و فروشندگان مانتو
یک عمده فروشی مانتو و کاپشن عمده در زمانی موفق می شود که بتواند به مسائل مختلفی از جمله تنوع مانتوها، کیفیت اجناس، قیمت محصولات، نحوه فروش و بازاریابی خود توجه داشته باشد و در هر کدام از آنها در بالاترین سطح کیفیت ممکن تلاش کند تا بتواند رضایت مشتریانش را به ارمغان بیاورد.
عمده فروشی مانتو به جایی گفته می شود که در آن نمونه های مختلف مانتو در سبک هایی متفاوت به صورت عمده به دست بوتیک داران و یا فروشندگان لباس می رسد. معمولا عمده فروشی ها محصولات و اجناس خود را به صورت جزئی یا همان خرده فروشی به فروش نمی رسانند. تولید کنندگان مانتو سعی می کنند که با بستن قراردادهایی با این عمده فروشی ها، محصولات خود را به فروش برسانند و یک عمده فروشی در هر اندازه که بتواند مانتو عمده را بفروشد، سود خود را از این فروش کسب خواهد کرد. در ادامه این مقاله ما قصد داریم به ذکر نکاتی مهم در مورد یک عمده فروشی مانتو بپردازیم! با ما همراه باشید.
تنوع در محصولات در عمده فروشی مانتو
به مسئله ای که در فروش مانتو به صورت عمده باید توجه شود، این است که تنوع در رنگ بندی، مدل، سایز و طرح مانتوها باید وجود داشته باشد. امروزه خانم ها به دنبال مدل های متفاوتی هستند و به مانند گذشته نیست که همگی بخواهند از یک مدل خاص استفاده کنند. مدیر یک عمده فروشی مانتو باید به این مسئله واقف باشد و سعی کند که با عرضه مدل های متفاوت، نیاز مشتریان خود را برطرف کند و به نوعی آن پاسخ دهد.
هر اندازه که در مدل های مانتو و پافر عمده تنوع وجود داشته باشد، شانس موفقیت مدیر عمده فروشی مانتو بیشتر خواهد بود! چرا که مشتری های بیشتری جذب می کند و در زمان کوتاه تری می تواند به موفقیت برسد. توجه کنید که بعد از مدتی فعالیت، شما مدلهایی که فروش بیشتری دارند را شناسایی می کنید و به راحتی کم کم از تنوع بخشی های بی مورد که سودی برایتان ندارد دست می توانید دست بکشید و با توجه به نیاز مشتریان، در مدل ها و طرح های مانتوهای خود تنوع دهید.
کیفیت اجناس در عمده فروشی مانتو
کیفیت اجناس در عمده فروشی مانتو به تولیدی ای بر می گردد که تامین محصولات این عمده فروشی را بر عهده گرفته است. یک مدیر مانتوسرا که میخواهد به صورت عمده محصولاتش را به فروش برساند، باید بداند که اگر محصولاتش از کیفیت کمی برخوردار باشند، ضرر بسیاری خواهد کرد و این ضرر بسیار کلان تر از ضرری است که یک مانتوسرا که فروش جزئی دارد، می کند.
به همین منظور یک عمده فروش مانتو باید با بهترین طراحان و تولیدی های مانتو قرارداد ببندد تا به این شیوه بتواند کیفیت محصولاتش را تضمین کند و محصولاتی بی کیفیت را به مشتریان خود عرضه نکند. کسی که می خواهد به صورت عمده مانتو به فروش برساند، باید به نکات مهمی در رابطه با کیفیت محصولات از جمله کیفیت دوخت و تمیز کاری مانتوها توجه نماید و همچنین توجه به این مسئله که از چه پارچه ای برای دوخت مانتو استفاده شده و آیا این پارچه متناسب با فصلی که در آن هستند، می باشد یا خیر هم حائز اهمیت است و نباید پشت گوش انداخته شود.
قیمت محصولات در عمده فروشی مانتو
مسئله ی دیگری که در یک عمده فروشی مانتو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، قیمت محصولات می باشد. قطعا قیمت محصولات در یک عمده فروشی باید نسبت به یک خرده فروشی کمتر باشد. به همین جهت شخصی که در عمده فروشی مانتو فعالیت می کند، باید به این مسئله واقف بوده و همواره سعی کند که قیمتی مناسب و مقطوع را به مشتریان ارائه دهد تا آنها جزو مشتریان دائمی وی بشوند و همواره خریدهای خود را از او انجام دهند.
توجه کنید که اگر مدیر یک فروشگاه فروش مانتو به صورت عمده هستید، باید کاری کنید که صاحبان همه ی بوتیک ها و فروشگاه های کوچکتر برای خرید به سراغ شما بیایند. مشتریان شما مردم عادی نیستند و اغلب کسانی هستند که جزو صاحبین مشاغلی مرتبط با کار شما می باشند. به همین جهت قیمت برای آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید همواره تلاش کنید که نظر آنها را نسبت به قیمت محصولات خود مثبت نگه دارید.
نحوه فروش در عمده فروشی مانتو
یک عمده فروشی باید سعی کند که به شیوه های مختلفی محصولات خود را به دست مشتریانش برساند و یا به تعریفی دیگر باید شیوه های متفاوتی برای فروش داشته باشد. امروزه با به وجود آمدن بستر اینترنت و فضای مجازی، امکان فروش مانتو به صورت غیر حضوری به وجود آمده است. یک عمده فروشی مانتو که اهمیت بیشتری به مشتریانش می دهد و همچنین سعی در این دارد که نیاز مشتریان را به خرید حضوری برطرف سازد و وقت و زمان آنها را برای خرید حضوری نگیرد، اقدام به فعالیت برای فروش غیر حضوری خواهد کرد.
البته که فروش حضوری می تواند برای هر دو طرف بهتر باشد و هم فروشنده و هم مشتری می توانند از این خرید سود کنند. اما فروش غیر حضوری هم مزایایی به همراه دارد که اگر مزایای آن نسبت به خرید حضوری بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. با خرید غیر حضوری در زمان و انرژی مشتری صرفه جویی خواهد شد و اون نیاز نیست که برای خرید دائما به فروشگاه عمده فروشی مانتو بیاید و به راحتی می تواند محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در هر جا که حضور دارد، آنها را تحویل بگیرد.
بازاریابی در عمده فروشی مانتو
عمده فروشی های مانتوهای زنانه باید بازار کار خود را بشناسند و بدانند که چگونه تبلیغات کنند تا بتوانند مشتریان خود را به دست بیاورند. استفاده از شیوه های جدید بازاریابی مانند دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین شیوه هایی است که یک مدیر عمده فروشی مانتو می تواند از طریق آن مشتریان خود را به دست آورده و به این شیوه به افزایش فروش محصولات خود کمک کند.
امروزه دیگر شیوه های سنتی بازاریابی آن چنان جواب نمی دهند و برای فروش بهتر، مدیران کسب و کار مجبور هستند که به صورت آنلاین اقدام به تبلیغات کنند که کسی در این راه موفق تر است که زودتر از بقیه این کار را انجام دهد. این مسئله در مورد عمده فروشی های مانتو هم صدق می کند. اگر مدیر یک عمده فروشی مانتو می خواهد در کسب و کارش موفق شود، باید به تمامی این موارد توجه داشته باشد و برای آنها اهمیت ویژه ای قائل شود تا در نهایت بتواند مشتریان خاص خود را به دست بیاورد و همواره فروش خود را در سطح بالایی نگه دارد.
نحوه راه اندازی مانتو سرا و خرید مانتو به صورت عمده
اگر قصد راه اندازی یک مرکز خرید مانتو یا فروشگاه مانتو فروشی را دارید، باید به نکات مهمی از جمله مدل مانتوها، قیمت مانتوهای عمده، مجوزهای لازم برای فروش مانتوها، نحوه فروش مانتوها، مکان فروش، تهیه به موقع اجناس و شیوه ی طراحی و چیدمان مانتوسرا توجه نمایید تا بتوانید فروش خوبی را تجربه کنید. در مورد نحوه راه اندازی مانتوسرا و خرید مانتو به صورت عمده چه می دانید؟ ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که از شرایط راه اندازی یک مانتوسرا مطلع شوید و به این صورت اقدام به تاسیس یک مرکز خرید مانتو نمایید. با ما همراه باشید.
شرایط راه اندازی مانتوسرا یا مرکز خرید مانتو
زمانی که میخواهید یک مرکز خرید مانتو به صورت عمده ایجاد کنید یا به زبان عامیانه می خواهید یک مانتوسرا بزنید، باید بدانید که چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید و چه اقداماتی را انجام دهید. در ادامه ما اقدامات لازم را به شما خواهیم گفت.
مدل مانتوهای مرکز خرید مانتو
اولین چیزی که در مورد راه اندازی مانتوسرا باید بدانید، این است که چه مانتوهایی را قرار است در آنجا به صورت عمده به فروش برسانید. قطعا امروزه مدل های مختلف مانتو روانه ی بازار شده اند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند و جنس اغلب آنها متفاوت است. پس در اینجا شما باید دقیقا مشخص کنید که چه مانتوهایی را می خواهید به فروش برسانید و تمرکز کاری شما قرار است روی کدام مدل مانتو باشد.
زمانی که مدل مانتوها را شناسایی کردید و فهمیدید که چه مدل هایی را می خواهید به فروش برسانید، بهتر می توانید در راه اندازی یک مرکز خرید مانتو به صورت عمده تصمیم گیری کنید. معمولا بعد از مدتی کار کردن متوجه خواهید شد که مشتریان کدام مدل مانتوها را می پسندند و از آن پس میتوانید مدل های کم فروش را کمتر ارائه کنید و بیشتر به سراغ مدل های پر فروش بروید.
قیمت های مرکز خرید مانتو
مسئله ی دیگر در مورد راه اندازی مانتوسرا این است که قیمت خرید برای مشتریان را مشخص کنید. قطعا زمانی که شما یک مانتوسرا می خواهید باز کنید، باید بدانید که چقدر قرار است از آن سود کنید و چه قیمت هایی را قرار است به مشتریانتان عرضه کنید. از آنجا که میخواهید به صورت عمده محصولات تان را بفروشید، پس باید مبلغ کمتری نسبت به فروشگاه هایی که خرده فروشی می کنند ارائه دهید. علاوه بر این موضوع، باید این قیمت به گونه ای باشد که شما به سودی که می خواستید برسید.
همواره سعی کنید قیمت هایی مناسب تر نسبت به رقیبان خود داشته باشید. مشتریان شما معمولا مردم عادی نیستند و کسانی هستند که دارای بوتیک یا فروشگاه لباس می باشند و به همین جهت آنها همواره به دنبال جایی هستند که بتوانند نازلترین قیمت ها را دریافت کنند که شما باید این کار را برای آنها انجام دهید.