علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

خرید جی پی اس ماشین در اصفهان

بهترین روش برای افزایش امنیت خودرو در اصفهان چیست؟ آیا خرید ردیاب یا جی پی اس ماشین بهترین روش است یا روش بهتری می‌توان جایگزین کرد؟

در این مقاله قصد داریم به شما همراهان عزیز آموزش دهیم چطور با خرید جی پی اس ماشین در اصفهان منجر به افزایش امنیت خودرو خود شوید و آن را تا حدود زیادی از در برابر سارقین در امنیت نگه دارید.

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و مهم در ایران به شمار می‌‌رود که از جمعیت قابل توجهی نیز برخوردار است. این شهر همانطور که در جریان هستید از لحاظ گردشگری و تجاری جز شهرهای مهم به شمار می ‌رود. در این شهر شرکت‌های بزرگی وجود دارد که برخی از آنها دارای خودروهای متفاوت سازمانی و شخصی هستند.

حفظ امنیت این وسایل نقلیه جز مهم ترین وظایف مدیران ناوگان به حساب می‌رود.

مدیران ناوگان برای حفظ امنیت خودروها و نظارت آنها از روش‌های متفاوتی همچون استفاده از جی پی اس ماشین استفاده می‌کنند که بهترین نیز به شمار می‌رود.

اما حفظ امنیت خودرو تنها برای مدیران سازمان مهم نیست بلکه برای اشخاص نیز امری مهم و ضروری است.

قابل توجه کاربران اصفهانی عزیز که شما نیز می‌توانید از ردیاب یا جی پی اس ماشین در اصفهان استفاده کنید، اما چرا با وجود راه های متفاوت جهت حفظ امنیت خودرو همانند استفاده از دزدگیر، قفل پدال و فرمان و … ما شما را به استفاده از ردیاب سوق می‌‍دهیم.

خرید جی پی اس ماشین
خرید جی پی اس ماشین

در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل خرید و نصب جی پی اس ماشین را توضیح دهیم.

امکانات جی پی اس ماشین در اصفهان زیبا

  • نمایش موقعیت مکانی لحظه‌ای ردیاب خودرو: این اولین قابلیت در هر ردیاب خودرو است که می‌تواند موقعیت مکانی لحظه‌ای ماشین را به شما نمایش دهد.
  • نمایش تاریخچه مسیر خودرو: با استفاده از این امکان شما می‌توانید تاریخچه مسیر روزانه، هفتگی و سالانه ماشین را مد نظر قرار دهید. این مسیر با اطلاعات دقیقی از مسیرهای عبور و مرور در کوچه‌ها و خیابان‌ها ثبت می‌شود.
  • نمایش سرعت لحظه‌ای خودرو: با استفاده از این امکان سرعت لحظه‌ای خودرو را می‌توانید بررسی کنید. این قابلیت منجر به حفظ جان سرنشینان خودرو نیز می‌شود و به شما در حفظ جان آنها کمک می‌کند. اگر به فردی خاطی خودرو را بسپارید میتوانید در صورت افزایش سرعت به او هشدار دهید و تماس بگیرید.
  • قابلیت قطع برق خودرو از راه دور: این امکان ویژه به شما کمک می‌کند از راه دور خودرو را قطع برق کنید و منجر به خاموش شدن خودرو شوید. این قابلیت در اصفهان یکی از قابلیت‌های استثنائی ردیاب خودرو در اصفهان است.
  • ارائه گزارش‌های دقیق از وضعیت ردیاب: این قابلیت به شما کمک می‌کند گزارشاتی دقیق از میزان توقفات، حرکت‌ها و … ماشین در طول روز داشته باشید.

از دیگر قابلیت‌های جی پی اس ماشین در اصفهان می‌توانیم به بررسی ولتاژ خودرو، هشدار قطع باتری خودرو، هشدار سرقت ردیاب، هشدار حرکت کردن خودرو، هشدار محدوده جغرافیایی و … اشاره کرد.

با توجه به امکاناتی که جی پی اس ماشین در اختیار شما قرار می‌دهد حال می‌دانید که چرا باید از آن در برابر دیگر وسایل امنیتی استفاده کنید البته توصیه باز هم این است در کنار ردیاب حتما از یک سیستم مکمل یا قفل پدال نیز استفاده کنید تا امنیت خودرو به بالاترین حد ممکن خود برسد.

برخی افراد ردیاب خودرو سیمی را با جی پی اس مگنتی در اصفهان اشتباه می‌گیرند اما باید بدانید که این دو دستگاه در قابلیت ردیابی با یکدیگر مشابه هستند اما در کل جی پی اس های سیمی به صورت مخفی به سیم‌های اصلی خودرو متصل می‌شوند و ویژگی‌های امنیتی بالاتری دارند اما جی پی اس مگنتی یا ردیاب آهنربایی در اصفهان تنها برای ردیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا مدیرانی که تعداد خودروی زیادی دارند و محموله‌های زیادی را در شهر توسط این خودروها حمل می‌کنند می‌توانند از آنها استفاده کنند یا اگر خودرویی دارید که می‌خواهید به فردی امانت دهید و نگران حفظ امنیت خودرو هستید، همچنین قصد نصب ردیاب خودرو سیمی ندارید می‌‎توانید از ردیاب آهنربایی نیز استفاده کنید.

انتخاب میان این دو ردیاب به نیاز شما و همچنین بودجه خرید شما بستگی دارد.

امیدواریم که راهنمایی خوبی در زمینه خرید ردیاب به شما کاربران عزیز در اصفهان داده باشیم.

دکمه بازگشت به بالا