عمومیکسب و کار ایرانی

سریال ضد کی و از کجا پخش می‌‌شود؟

سریال ضد از کجا پخش می‌‌شود؟

ضدجدیدترین برنامه مسابقه ای است که در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. این برنامه جذاب و مهیج در سال 1402 تولید شده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با رئالیتی شو علیه مجید واشقانی آشنا شوید و ارزیابی کنید.

Anti Race را می توان جدیدترین اثر تولید شده در دسته برنامه مسابقه دانست. این رئالیتی شو به طور ویژه برای شبکه خانگی ساخته شده و روی پلتفرم بینندگان پخش خواهد شد. نمایش ضد واقعیت به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریال بسیار موفق و موفق است. سعید ابوطالب آثاری چون مسابقه پدرخوانده، شب های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه ساعت 77 را تولید کرده است. خود سعید ابوطالب تهیه کنندگی نمایش ضد واقعیت را بر عهده دارد. ژانر رئالیتی شو ضد رقابت است. مدیریت مسابقات بر عهده مجید واشقانی است. شرکت کنندگان در این رئالیتی شو نیز از میان چهره ها و چهره های مشهور انتخاب شده اند.

در مورد زمان پخش واقعی این برنامه، اگرچه گروه سازنده این مسابقه زمان دقیقی را اعلام نکرده اند، اما به احتمال زیاد پخش آن از اواسط تابستان 1402 آغاز خواهد شد. تعداد قسمت های سریال ضد واقعیت 15 قسمت اعلام شده است. طبق اطلاعات موجود، هر قسمت از این رئالیتی شو جذاب و شگفت‌انگیز حدود 90 دقیقه خواهد بود و هر یکشنبه ساعت 20:00 به صورت رایگان از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. برای دیدن خلاصه این مجموعه جدید نمایش خانگی تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه نمایش های ضد

نمایش سریال در مقابل هوم یکی از آخرین ساخته های سعید ابوطالب در ژانر مسابقه ای است که در سال 1402 ساخته شد. تنها چند روز تا شروع پخش این واقعیت نمایش جالب در پلتفرم بیننده باقی مانده است. بنابراین در این قسمت از مقاله خلاصه ای از تاریخچه این مسابقه هیجان انگیز را به علاقه مندان خواهیم داد.

در نمایش ضد، 30 بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و دیگر افراد مشهور در گروه های 10 نفره به مصاف یکدیگر می روند و در فینال، نفرات برتر به مصاف یکدیگر می روند. داستان نمایش ضد واقعیت بسیار نزدیک به بازی شب مافیایی است با این تفاوت که در این مسابقه برخلاف مافیا مفهومی از شب و روز وجود ندارد. این داستان مهیج و هیجان انگیز مسابقه ای از سال 1986 آغاز می شود، در حالی که در شهر زیبای پاریس، تعدادی از گردشگران توسط جاسوسان ربوده می شوند! اکنون باید شاهد مناظره و مذاکره دو گروه جاسوسی و ضد جاسوسی باشیم. در این سری از نمایش های خانگی دیالوگ بسیار مهم است و شرکت کنندگان باید صحبت های یکدیگر را تحلیل کنند. در نمایش های ضد واقعیت مانند دیگر مسابقات سعید ابوطالب مفاهیمی وجود دارد. مفاهیمی مانند تیراندازی، ملاقات، درخواست بازداشت، به خواب رفتن، درخواست مبادله و غیره.

روند اجرای نمایش ضد

نمایش ضد واقعیت با بحث و مناظره بین شرکت کنندگان آغاز می شود. هر یک از شرکت کنندگان باید به نوبت صحبت کنند و بقیه باید صحبت های او را تجزیه و تحلیل کنند و سرنخ جمع آوری کنند. در طول این درگیری، بازیکنان می توانند چهار کار را انجام دهند: جستجوی حکم، ملاقات، تجارت و تیراندازی. همچنین در طول مسابقه تنها یک بار در صورت پر شدن زندان شهر مجری می تواند وضعیت را جویا شود. در مورد درخواست حکم جلب باید توجه داشت که هر بازیکن فقط یک بار می تواند درخواست دستگیری بازیکن دیگر را داشته باشد. در این صورت بازیکن مظنون به اجماع معرفی می شود و در صورت کسب رای کافی روانه زندان می شود.

همچنین اگر فردی در زندان باشد، هر بازیکن به نوبت می تواند درخواست ملاقات با زندانی کند و دروغ گفتن در این جلسه آزاد است. در حین مبادله، بازیکن می تواند یک زندانی را با بازیکن دیگری مبادله کند، مشروط بر اینکه یکی از دو نفر باید گروگان باشد. در نهایت، بحث تیراندازی مطرح می شود. اگر فردی مسلح باشد می تواند قصد شلیک خود را اعلام کند، البته فقط می تواند به طرف مقابل شلیک کند و اگر به سمت خود شلیک کند آن شلیک کمانه می شود و تیرانداز باید بازی را ترک کند.

روز و ساعت پخش سریال ضد به کارگردانی سعید ابوطالب

آنتی برنج را می توان آخرین اثر منتشر شده در دسته برنامه های مسابقه ای دانست. این رئالیتی شو به صورت ویژه برای شبکه خانگی تولید شده و روی پلتفرم بیننده نمایش داده خواهد شد. یک نمایش ضد واقعیت به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 فیلمبرداری شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریالی بسیار پرکار و موفق است.

دکمه بازگشت به بالا