اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

معرفی تانیل چوب به عنوان بهترین تولید کننده سرویس خواب تهران

تشک بخش مهمی از اتاق است، بنابراین هنگام خرید تشک باید مراقب باشید. اگر به دنبال خرید بهترین سرویس خواب هستید، توصیه می کنیم یک سرویس خواب از تانیل چوب تهیه کنید.

خرید سرویس خواب از تانیل چوب

سرویس خواب ها در مدل ها، طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد. می توانید سرویس خواب هایی با طرح های گرد، مستطیلی، فانتزی، اسپرت، کلاسیک، مدرن و … بخرید. هنگام خرید سرویس خواب باید به مواردی مانند ابعاد، هماهنگی رنگ اتاق خواب با سایر مبلمان اتاق خواب توجه کنید. اگر قصد خرید تشک را دارید به موادی که در ساخت تشک استفاده می شود توجه کنید. اگر تشکی که خریداری می کنید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد، دوام بیشتری خواهد داشت. ست اتاق خواب شامل میز کنار تخت، دراور، میز آرایش، کمد، تخت، پوف می باشد. برندهای مختلفی در زمینه تولید و ساخت انواع سرویس خواب فعالیت دارند. Tanil Chubb نیز یکی از برندهای معروف در زمینه تولید و ایجاد سرویس خواب های زیبا و منحصر به فرد می باشد. برخی از ست های اتاق خواب محبوب مجموعه تانیل وود شامل موارد زیر است:

سرویس خواب امپراطور;
سرویس تشک ناگین;
اتاق خواب الیزا؛
سوئیت اتاق خواب پرنسس
تخت مادرید؛
سرویس اتاق برای لوئیز;
اتاق خواب دنیس؛
سرویس اتاق ایلیا;
سرویس ملحفه؛
سرویس خواب جاتاس;
سرویس خواب فرانسوی.

اگر تانیل چوب را توصیه می کنیم به این دلیل است که بهترین تولید کننده سرویس خواب در تهران محسوب می شود.

انواع مدل سرویس خواب

ست های تخت در سبک ها و طرح های مختلفی عرضه می شوند. شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود سرویس خواب با مدل دلخواه خود خریداری کنید. سرویس خواب های مدرن، کلاسیک و سلطنتی از انواع مدل های سرویس خواب موجود در بازار هستند. سرویس خواب های مدرن برای افراد ساده و سرویس خواب های کلاسیک برای افراد سخت گیر مناسب است. افرادی که علاقه چندانی به سبک ساده و پیچیده ندارند، بهتر است تخت خواب نئوکلاسیک بخرند. این سبک سرویس خواب تزیینات و درخشش های زیادی ندارد. سرویس خواب نئوکلاسیک بدنه پارچه ای دارد و ظاهری شکیل و زیبا دارد.

ست های اتاق خواب از چوب، ام دی اف و فلز ساخته شده اند. سرویس خواب های چوبی نسبت به مدل های دیگر کیفیت بهتری دارند. سرویس خواب های چوبی را می توانید از تانیل وود خریداری کنید. تنوع طرح و رنگ پایه های تخت برنزه بسیار زیاد است. محصولات این برند برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. پایه تخت چوبی می تواند با نقش برجسته، خاتم کاری و موزاییک ساده باشد. پایه های تخت چوبی ساخت تانیل وود از مواد مرغوب و مرغوب می باشد.

ست سریس خواب عروس تانیل چوب

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید تخت باید به آن توجه کنید، رنگ تخت است. رنگ های متداول ست اتاق خواب شامل سفید، خاکستری، کرم، مشکی و طلایی است. شما می توانید رنگ سرویس خواب را بر اساس سبک دکوراسیون و سلیقه خود انتخاب کنید. اگر می خواهید اتاق خواب بزرگتر به نظر برسد، باید به سراغ روتختی سفید بروید. خرید روتختی سفید باعث بزرگتر به نظر رسیدن اتاق می شود.

شرکت تانیل چوب چوب در زمینه ساخت و تولید انواع مصنوعات چوبی مانند مبلمان و سرویس خواب فعالیت می کند. این شرکت با بیش از بیست سال فعالیت توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورد. تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالای محصولات و رعایت استانداردهای ساخت از جمله ویژگی هایی است که تانیل را به شهرت رسانده است.

قیمت محصول یکی از مهم ترین مواردی است که مشتریان در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای می کنند. پس اگر به دنبال خرید پایه تخت با بهترین قیمت و کیفیت هستید، تخت خواب مورد نظر خود را از چوب تنیل خریداری کنید. عوامل زیادی از جمله جنس تخت، استحکام و طول عمر، کیفیت، ابعاد و اندازه تخت در افزایش یا کاهش قیمت تخت تانیل موثر است. همچنین نوع ملحفه ای که خریداری می کنید نیز باعث افزایش یا کاهش قیمت ملحفه می شود. هر چه تخت خواب با طرح های خاص تر و متریال باکیفیت تری انتخاب کنید، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. اگر سرویس خوابی که خریداری می کنید طرح های ساده ای داشته باشد، ست سرویس خواب دخترانه تانیل چوب قطعا بهتر است. اگر تخت پادشاهی و همسان را انتخاب می کنید، برای خرید این سبک تخت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. همچنین قیمت سرویس خواب های نئوکلاسیک بیشتر از سرویس خواب های کلاسیک است. قیمت سرویس خواب تانیل از 16000000 می باشد و با توجه به سبک و مدل مورد نظر شما متغیر می باشد.

دکمه بازگشت به بالا