عمومی

حماس: اسرائیل همچنان بر ادامه جنگ قحطی فاشیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اصرار دارد

جنبش حماس اعلام کرد ممانعت رژیم صهیونیستی از عدم انتقال نیروهای آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به شمال نوار غزه، نشانگر پافشاری رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ قحطی فاشیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی است.

به گزارش تکنونامه، این جنبش امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مسائل مطرح شده از سوی آنروا درباره تداوم ممانعت از رسیدن تیم‌هایش به شمال نوار غزه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی، بیانگر اصرار رهبران اشغالگر تروریستی برای ادامه جنگ قحطی فاشیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی و سیاست ممانعت و هدف قرار دادن سیستماتیک همه ابزارهای امدادرسانی و انتقال کمک‌های اولیه به آنهاست.

حماس هدف از این اقدامات را مجازات مردم فلسطین و اجبار آنها برای مهاجرت از سرزمین خود تحت فشار قحطی و کشتارهای مستمر دانست.

پیش از این «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آنروا ظهار کرده بود: کشته شدن نیروهای حوزه انسانی و ممانعت از پیوستن آنروا به کاروان‌هایی که به سمت شمال غزه از جمله بیمارستان الشفا در حرکت بودند، نیازمند تغییر کامل سیاست‌های کابینه اسرائیل است.

جنبش حماس از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست، سریع اقدام کرده و رژیم صهیونیستی را برای توقف جنایت اعلام شده خود مبنی بر استفاده از قحطی به عنوان سلاح، ممانعت از انتقال کمک‌ها و هدف قرار دادن نیروهای امدادی تحت فشار قرار داده، در مقابل هدف قرار دادن آنروا بایستند و اقدامات واقعی برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به جنایات مداوم خود علیه غیرنظامیان بی دفاع در نوار غزه و علیه تمام ارزش های انسانی اتخاذ کنند.

در صد و هشتادمین روز جنگ غزه در حالیکه تجاوزات صهیونیست‌ها در مناطق مختلف در جریان است، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد شهدای تجاوزات صهیونیست‌ها به ۳۲ هزار و ۹۷۵ تن و تعداد زخمی‌ها به ۷۵ هزار و ۵۷۷ تن رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا