علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

ایمپلنت کره ای آستم ( + انواع فیکسچر )

ایمپلنت دندان یکی از روش های درمان بی دندانی است که امروزه در اکثریت کلینیک های دندان پزشکی انجام می شود . به دلیل طول عمر بالا و عملکر طبیعی دارای محبوبیت فراوانی است و همچنین در حال حاضر بهترین روش رفع بی دندانی است. از همین جهت برند های زیادی در سراسر دنیا در کشور های مختلف مشغول فعالیت در این حوزه دندان پزشکی هستند که محصولاتی متفاوت با کیفیت های عالی به بازار ارائه کنند. کره نیز یکی از کشور هایی است که در این صنعت دندان پزشکی فعالیت دارد. در نظر داشته باشید که تمامی برند های ایمپلنت کره ای معتبر نمی باشند. که ایمپلنت آستم یک ایمپلنت با کیفیت و محبوب کره است که به بررسی آن می پردازیم.

 ایمپلنت آستم

ایمپلنت آستم

ایمپلنت آستم کره یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده ایمپلنت است که در سال 2001 و سال 2002 توانسته مجوز های اف دی ای آمریکا  و سی ای اروپا را دریافت کند. این شرکت پیش از سال 2006 با نامی دیگر فعالیت  داشت اما پس از آن با نام آوستم به فعالیت خود ادامه داد. این برند توانست در سال 2006 شرکتی را در فیلادلفیا ایالات متحده تشکیل دهد.

چرا ایمپلنت آستم محبوب است؟

بالا ترین نرخ موفقیت

کیفیت عالی هر یک از فیکسچرها، قطعات پروتزی و کیت ‌های آستم نتیجه تولید با پشتوانه سال ها تحقیق و توسعه و تست ‌های بالینی و آزمایشگاهی است. همین امر، موجب شده ایمپلننت آوستم با نرخ موفقیت 98.8 به یکی از بهترین برند های ایمپلنت تبدیل شود.

پر فروش ترین ایمپلنت

آوستم با استفاده از پیشرفته ‌ترین ماشین آلات صنعتی امریکایی، آلمانی و سوئیسی و سیستم طراحی و تولید مداوم تحت نظر بهترین دانشکده ‌های دندانپزشکی دنیا و علاوه بر آن پشتوانه‌ ای قوی از مقالات علمی فراوان در حوزه دندانپزشکی، موفق به اخذ گواهی نامه‌های سی ای اروپا و اف دی ای آمریکا شده است.

تحقیق و پژوهش مداوم

برند آستم با داشتن چندین دانشکده دندانپزشکی در کره جنوبی و آمریکا و تیم 200 نفره تشکیل شده از نخبگان دانشگاهی از سراسر جهان، یکی از بهترین تیم ‌های تحقیق و توسعه ایمپلنت‌های دندانی در دنیا را دارد.

پیشگام تر از رقبا

در طول 10 سال اخیر برند آستم با 15 درصد رشد فروش توانست به عنوان ایمپلنت پیشتاز جهان خود را از مقام هفتم جدول ایمپلنت دنیا به جایگاه اول جدول ایمپلنت جهان در سال 2018 برساند. تاسیس کارخانه آلمان و کارخانه کالیفرنیا با برند هیوسن از موثر ترین موارد برای دستیابی این برند به جایگاه جدیدش بود.

انواع فیکسچر های آوستم

فیکسچر های آوستم از انواع محصولاتی هستند که این شرکت تولید و عرضه می کند. همانطور که شما عزیزان نیز می دانید در درمان ایمپلنت فیکسچر ها دارای اهمیت هستند و تمام شرکت های ایمپلنت سازی زمان و هزینه زیادی را برای تحقیق، آزمایش، طراحی و تولید فیکسچر ها خوشان صرف می کنند. ایمپلنت آستم دارای 4 نوع فیکسچر متفاوت است که هر کدام دارای مزیت های مختص خود هستند. شرکت آستم فیکسچر های خود را با دو طراحی تولید می کند که یکی با مانت و دیگری بدون مانت است. در واقع مانت قطعه ای برای نگه داشتن فیکسچر درون جعبه خود است که در شرکت آستم دارای رنگ سبز است. وجود مانت جهت کسب مجوز آف دی ای دارای ضرورت است و از همین جهت این شرکت از مانت استفاده می کند.

 انواع فیکسچر ایمپلنت اوستم

انواع فیکسچر آستم

آستم ET

ای تی یکی از چهار فیکسچری است که برند آستم تولید می کند. طول درمان یکی از فاکتور های مهم برای موفقیت درمان است که به طور کلی درمان ایمپلنت دندان دارای طول درمان تقریبا بالایی است. فیکسچر های ای تی آستم می توانند طول درمان را کاهش دهند که یک مزیت محسوب می شود و شما را زود تر به نتیجه دلخواهتان می رسانند. در صورتی که بخواهیم به مزیت های دیگر این درمان اشاره کنیم جدا از کوتاه شدن طول درمان، ، پایداری اولیه و درصد موفقیت بالای درمان از دیگر مزیت های این فیکسچر است. این فیکسچر ها توانایی کاهش طول درمان تا 30 درصد را دارند.

آستم MS

ام اس یکی دیگر از چهار فیکسچر ایمپلنت آستم است، که مانند دیگر فیکسچر های این شرکت دارای ویژگی های منحصر به فرد است. درون دهان بعضی از بیماران فضای زیاد برای قرار دادن فیکسچر های معمولی وجود ندارد از همین جهت شما باید فیکسچر هایی با ابعاد کوچکتر را برای درمان خود انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. این فیکسچر برای قرار گرفتن در فضا های کم مانند دندان های قدامی مناسب است. ایمپلنت ام اس به صورت یک تکه طراحی و تولید شده است. اصلاح جهت ایمپلنت در زمان بارگذاری از ویژگی های آن به شمار می رود که از طرفی نیز در برخی از موارد که این فیکسچر را برای درمان در فک پایین استفاده می کنند می توان برای درمان به صورت ایمپلنت فوری استفاده کرد.

آستم TS

یکی از قسمت های مهم درمان ایمپلنت دندان اتصال اباتمنت به فیکسچر است. فیکسچر تی اس برند آستم نوعی اتصال را مورد استفاده قرار می دهد که هیچ گونه شکاف بر روی آن وجود ندارد. عدم وجود شکاف موجب این می شود تا هیچ باکتری توانایی ورود به اتصال را نداشته باشد تا موفقیت درمان شما را مختل نکند. این فیکسچر های آستم در میان متخصصان ایمپلنت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند از طرفی این فیکسچر ها در بافت های نرم و سخت پایداری مناسبی را از خود نشان می دهند که یکی  از ویژگی های مهم این فیکسچر ها می باشد.

آستم SS

یکی از مهم ترین بخش ها در هر شرکت ایمپلنت سازی، بخش تحقیق و توسعه آن است که این بخش توانایی تولید محصولات جدید و با کیفیت را برای شرکت فراهم می کند. فیکسچر های اس اس برند آستم نیز توسط تیم تحقیق و توسعه، تولید یافته اند. این فیکسچر های توسعه یافته زمان بهبود استخوان را کاهش می دهد و از جهتی دیگر ثبات ثانویه را بهبود می بخشد. این دو از ویژگی های مهم فیکسچر های SS است که میزان محبوبیت آن ها را افزایش داده است.

منبع : osstem ، قیمت ایمپلنت کره ای آستم

دکمه بازگشت به بالا