علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

مقایسه ایمپلنت های کره ای

اگر قصد کاشت ایمپلنت کره ای را دارید، باید با انواع ایمپلنت کره ای آشنا شوید. این دسته از ایمپلنت‌ها مزایا و معایب خاصی دارند. در ادامه این مطلب از ایمپلنت مشهد انواع آن را توضیح داده و قیمت برندهای مختلف ایمپلنت کره ای را ذکر می‌کنیم. همچنین بررسی می‌کنیم که کدام برند کره ای بهتر است؟ معمولا طول عمر ایمپلنت‌های کره‌ای چقدر است؟ تفاوت ایمپلنت های کره ای با ایمپلنت‌های سوئیسی یا آمریکایی چیست؟ درصورتی‌که تصمیم به کاشت ایمپلنت دندان دارید، برای انتخاب بهترین برند باید با مشاوره داشته باشید. شما می‌توانید برای مشاوره و انجام ایمپلنت از طریق پلتفرم دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

انواع ایمپلنت کره ای کدام است؟

ایمپلنت دندان روشی عالی برای جایگزینی دندان از دست رفته است. پایه ایمپلنت معمولا از جنس تیتانیوم بوده و درون استخوان فک قرار می‌گیرد. فرقی ندارد، یک دندان یا چند دندان خود را از دست داده‌اید؛ در هر صورت می‌توانید از ایمپلنت استفاده کنید. انواع ایمپلنت کره ای به دلیل دوام، کیفیت و قیمت مناسب، شهرت زیادی پیدا کرده‌اند. در بسیاری از کشورها از جمله ایران از برندهای کره ای استفاده می‌شود. بسیاری از دندانپزشکان برندهای کره ای ایمپلنت را پیشنهاد کرده و کیفیت آنها را تضمین می‌کنند. در ادامه تعدادی از رایج‌ترین انواع ایمپلنت کره ای را عنوان کرده و کیفیت و دوام هر یک را بررسی می‌کنیم.

۱. ایمپلنت کره ای Sewon medix این شرکت از سال ۲۰۰۰ کار خود را شروع کرد. یکی از شناخته‌شده‌ترین کره‌ای Sewon medix است. این برند ایمپلنت کیفیت بسیار بالایی داشته و دارای گواهینامه KGMP است. در کشورهای آمریکایی، اروپایی و خاورمیانه بسیاری از دندانپزشکان از این برند کره‌ای استفاده می‌کنند. این برند تمامی تجهیزات مربوط به ایمپلنت (روکش، اباتمنت و پایه فلزی) را تولید می‌کند. . ایمپلنت کره ای Osstem . ایمپلنت کره ای مگاژن . ایمپلنت کره ای Cis ایمپلنت کره ای Cis در کنار کیفیت بسیار خوب، قیمت مناسبی هم دارد. در کشورهای مختلف از این برند ایمپلنت استفاده می‌شود. بیش از ۹۸% بیماران از این ایمپلنت رضایت داشته و درمان موفقیت‌آمیزی داشته‌اند.

۵. ایمپلنت کره ای biotem در سال ۲۰۱۲ برند biotem در کره جنوبی تاسیس شد. در بیش از ۱۵ کشور دندانپزشکان از این ایمپلنت استفاده می‌کنند. ۴ نوع ایمپلنت توسط این برند تولید شده که راس آنها مستقیم یا مخروطی است. کیفیت ایمپلنت مناسب بوده و قیمت بالایی ندارد. . ایمپلنت کره ای Dentium این شرکت در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و مراکز آموزشی آن در سراسر جهان ایجاد شده است. ایمپلنت‌های این شرکت پیشرفته بوده، اما قیمت مناسبی دارد. برخی از ایمپلنت‌های این برند VIP بوده و برخی دیگر نسبتا ارزان هستند. به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته، طول عمر این ایمپلنت‌ها بالا است.

با استفاده از این ایمپلنت‌ها مدت‌زمان بهبودی نصف می‌شود. راس مخروطی آنها باعث می‌شود که بتوان ایمپلنت را به‌صورت زاویه‌دار کاشت. یکی از مزیت‌های این ایمپلنت امکان کاشت فوری است. کدامیک از ایمپلنت‌های کره‌ای بهترین است؟ همین الان مشاوره بگیر! . ایمپلنت کره ای Neo Biotech ایمپلنت کره ای Neo Biotech تنوع زیادی داشته و به همین دلیل برای جراحی‌های ساده و پیچیده استفاده می‌شود. این ایمپلنت‌ها کیفیت بسیار بالایی داشته و به‌خوبی با استخوان فک پیوند می‌خورند. در نتیجه در سخت‌ترین جراحی‌ها نیز احتمال موفقیت بالا است. دوام بالا، کیفیت خوب، قیمت مناسب و دسترسی آسان به این ایمپلنت‌ها در ایران از جمله مزایای ایمپلنت‌های کره‌ای است.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دندانپزشک

انواع ایمپلنت کره ای کیفیتزمانی که به دلایل مختلف مثل افزایش سن، کشیدن دندان، آسیب دندان و…. دندان‌ها از بین می‌روند و جای دندان‌ها روی لثه خالی می‌ماند برای پیشگیری از و بازگردانی دوباره توانایی فک و دهان می‌توان از کاشت ایمپلنت استفاده کرد تا جای خالی دندان‌ها پر شود، ایمپلنت‌ دندان به جای ریشه دندان داخل لثه جای می‌گیرد و عملکردی مثل دندان‌ های طبیعی خواهد داشت. برای انجام این روش درمانی حتما باید از ایمپلنت‌های باکیفیت و مناسب استفاده کرد تا بعد از اتمام دوره درمان عوارض ایمپلنت ایجاد نشود و درمان موفقیت آمیز باشد، برندهای ایمپلنت کره‌ای جزو باکیفیت‌ترین دندان هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یک کاشت ایمپلنت موفق داشته باشید در این مطلب به صورت کامل انواع ایمپلنت‌ های کره‌ای همراه مقایسه مزایا و معایب و قیمت ایمپلنت‌های کره‌ای را بررسی کردیم.

ایمپلنت کره ای یوفیت () ایمپلنت کره‌ای یوفیت نیز یکی دیگر از برند‌های مطرح ایمپلنت در کره است که دندانپزشکان ایرانی هم از آن استفاده می‌کنند، ساختار ایمپلنت یوفیت به گونه‌ای طراحی شده است که زمان جویدن غذا فشارهای وارده به ایمپلنت در تمام سطح آن شده و از آسیب ساختار ایمپلنت و جلوگیری از افزایش فاصله بین خلل فیکسچر و اباتمنت می‌شود. ویژگی‌های ایمپلنت یوفیت

  1. استحکام مناسب
  2. عمر طوانی
  3. تحمل فشار بالا
  4. تماس بین فیکسچر و استخوان
  5. قیمت مناسب
  6. کمک به عملکرد فک
  7. جلوگیری از تحلیل استخوان
  8. تحریک ریشه‌های عصبی فک

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین ایمپلنت کره ای دندان از شما دعوت می کنیم به مقاله هم سر بزنید. دنتیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت در کره محسوب می‌شود که از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را در کره آغاز کرده است، این برند به علت ارائه ایمپلنت‌هایی با کیفیت استثنایی و قیمت‌های مناسب و اقتصادی امروزه جزو محبوب‌ترین برندهای ایمپلنت کره محسوب می‌شود. ویژگی‌های ایمپلنت دنتیس

  1. عدم نیاز به تراشیده شدن وسیع استخوان
  2. بهینه بودن پهنای پیچ ایمپلنت
  3. افزایش دقت کاشت پیچ ایمپنت
  4. سرعت بالای جوش خوردن با استخوان فک
  5. پایداری مناسب
  6. طراحی مارپیجی فیکسر
  7. تسریع فرایند اسئواینتگریش
  8. قبات کامل فیکسچر
  9. تحمل فشار بلا
  10. طراحی ظریف وزیبا

ایمپلنت کره‌ای اس‌ان‌یو () برند ایمپلنت اس‌ان‌یو از سال ۲۰۰۵ اقدام به تولید ایمپلنت در کره کرد و همواره در طول سال‌های فعالیت خود با به کارگیری حرفه‌ای‌ترین متخصصین دندانپزشک و مهندسی پزشکی، در نظر گرفتن فاکتورهای متعدد برای ساخت ایمپلنت اصولی و انجام آزمایشات و تست‌های متعدد پیش از ساخت ایمپلنت، امروزه باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های دندان در کره را تولید می‌کند و جزو مارک‌های برتر ایمپلنت کره محسوب می‌شود. ویژگی‌های ایمپلنت اس‌ان‌یو

  1. ساختار زیبا و طبیعی
  2. برخورداری از سطح SLA
  3. دارای ۵ نوع فیکسر
  4. امکان کاشت عمیق
  5. تثبیت عالی
  6. سازگاری با استخوان
  7. قیمت مناسب
  8. جلوگیری از تحلیل استخوان
  9. کاشت آسان

ایمپلنت کره‌ای انی‌وان () انی‌وان یکی از باکیفیت‌ترین برندهای ایمپلنت در کره محسوب می‌شود که علاوه بر تولید ایملنت‌هایی بی‌رقیب در سراسر جهان، سایر محصولات تخصصی دندانپزشکی را نیز در سطح کیفیت بالا و کارایی فوق العاده تولید می‌کند. ویژگی‌های ایمپلنت انی‌وان

  1. کاشت آسان
  2. زمان بهبودی کوتاه
  3. عوارض کم
  4. کاهش فشار تاج استخوان
  5. جلوگیری از تحلیل استخوان فک
  6. ظاهر طبیعی و مناسب
  7. کاشت در مدت زمن کوتاه
  8. قیمت به صرفه

انی ریدج، ستاره درخشان برندهای ایمپلنت کره‌ای محسوب می‌شود که توسط شرکت مگاژن حدود ۲ سال پیش در کره تولید تولید و ارائه شده و طولی نکشید که این برند نوپای ایمپلنت کره‌ای شهرتی جهانی پیدا کرد و متخصصان ایمپلنت سراسر دنیا از آن برای افزایش احتمال موفقیت آمیز بودن کاشت ایمپلنت استفاده کردند. ویژگی‌های ایمپلنت انی‌ریدج قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین نوع ایمپلنت کره ای از شما دعوت می کنیم به مقاله دندان هم سر بزیند.

  1. کارکرد عالی
  2. مقاومت بالا
  3. ساختار اصولی
  4. طول عمر حدود ۱۰ سال
  5. کیفیت قابل قبول
  6. عدم ایجاد حساسیت
  7. زیبایی طبیعی

بهترین برند ایمپلنت کره‌ای چیست؟

تمامی برندهای کره‌ای ایمپلنت معرفی شده دارای کیفیت بالا و عملکردی قابل قبول هستند و بهترین مارک ایمپلنت برای کاشت اصولا با توجه به وضعیت سلامت استخوان فک و بافت لثه بیمار توسط دندانپزشک تشخیص داده می‌شود. ممکن است یک برند ایمپلنت کره‌ای با وجود داشتن کیفیت مناسب با ساختار فک شما سازگار نباشد، اما در صورتی که وضعیت سلامت بیمار در حالت نرمال باشد با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها برند بایوتم، بهترین مارک ایمپلنت کره‌ای محسوب می‌شود. قیمت‌ برندهای مختلف ایمپلنت‌های کره‌ای بر اساس جنس بدنه، عملکرد، شهرت برند، ویژگی‌ها و …. متغیر است و تعرفه ثابتی برای ایمپلنت کره‌ای وجود ندارد.

ایمپلنت کره‌ ای چقدر عمر می‌کند؟

عمر مفید اکثر ایمپلنت‌های کره‌ای حدود ۱۰ سال است اما در صورت مراقبت درست از ایمپلنت و توجه به توصیه‌های بهداشت دهان و دندان مثل مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی، استفاده از دهانشویه‌های درمانی، عدم شکستن خوراکی‌های سخت مثل گردو، بادام یا فندق با ایمپلنت، پرهیز از جویدن غذاهای سخت و …. ایمپلنت کره‌ای می‌تواند عمر بیشتری داشته باشد. مزایای ایمپلنت کره‌ ای چیست؟ استحکام عالی، قیمت مناسب،دوام بالا، کیفیت فوق العاده، سازگاری کامل با ساختار فک و استخوان، امکان خرید آسان در ایران، محافظت از لثه در برابر مبتلا شدن به بیماری‌ها و عفونت لثه، افزایش سیستم ایمنی دهان و دندان، بدنه تیتانیومی سازگار با بافت لثه و استخوان فک و عدم ایجاد حساسیت جزو مهم‌ترین مزیت‌های ایمپلنت کره‌ای محسوب می‌شوند.

بهترین برندهای ایمپلنت‌ های کره‌‌ ای کدام‌اند؟

و قیمت‌های متفاوتی دارند. به‌طورکلی این برندها کیفیت مناسبی داشته و می‌توان تا حدود ۱۰ سال از آنها استفاده کرد. در مقایسه با ایمپلنت‌های سوئیسی و آمریکایی کیفیت و طول عمر برندهای کره‌ای پایین‌تر است. اما اگر می‌خواهید ایمپلنتی با قیمت مناسب انتخاب کرده و کیفیت خوبی داشته باشد، باید سراغ ایمپلنت های کره ای بروید. برای پیداکردن و کاشت ایمپلنت می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا