عمومیکسب و کار ایرانی

تفاوت جاروبرقی بوش و فیلیپس

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مطلب با من همراه باشید. فیلیپس (philips) از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم خانگی در ایران است و اکثر محصولات آن مورد اقبال قرار گرفته‌اند. بوش (bosch) نیز خود را به عنوان برندی درجه یک که تمرکز زیادی برای برطرف کردن نیازهای مردم دارد، معرفی کرده است. این دو برند رقابتی نزدیک و جهانی در زمینه تولید جاروبرقی دارند و موفق به تصرف سهم زیادی از بازار شده‌اند. این مطلب شما را به دیدی مناسب از جاروبرقی‌های این دو برند می‌رساند تا در رسیدن به انتخابی واحد دچار تردید و سردرگمی نشوید.

کیفیت و قابلیت های جاروبرقی بوش

بوش در تولید اکثر لوازم خانگی نمره بسیار خوبی دارد و کیفیت بالای محصولات از ویژگی‌های این برند آلمانی است. جاروبرقی یکی پرچمداران این برند است. این شرکت با بهره گرفتن از فناوری پیشرفته و مهندسی درجه یک، محصولات خود را در بالاترین سطح و با بیشترین کارکرد روانه بازار می‌کند و همین امر سبب شده بوش تبدیل به برندی قابل اعتنا و معتبر که می‌توان به محصولات آن اعتماد و به گزینه‌های خرید خود اضافه کرد، شود. طراحی و زیبایی بصری تاثیر زیادی در ترغیب مشتری دارد؛ به همین دلیل بوش تمرکز زیادی در افزایش زیبایی محصولاتش دارد. جاروبرقی بوش علاوه‌بر کیفیت بالای ساخت و کاربردی بودن، طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. قدرت مکش این محصولات بسیار بالاست و فرایند پاکسازی به درستی و با بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد.

جاروبرقی فیلیپس بخرم یا بوش؟

فیلیپس (Philips) یک برند معتبر در بازار لوازم خانگی است که محصولات متنوعی از جمله جاروبرقی و به‌ویژه مدل‌های سطلی با کیفیتی را عرضه می‌کند. این برند هلندی به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های جاروبرقی شناخته می‌شود.

بوش (Bosch) یک شرکت با سابقه در زمینه ساخت لوازم خانگی است و جاروبرقی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند به‌شمار می‌آید. جاروبرقی‌های بوش از قالب‌های طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برند.

پرفروش‌ترین جاربرقی‌های فیلیپس و بوش، اختلاف قیمت زیادی ندارند و تقریبا در یک بازه قیمتی قرار دارند. در ادامه مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس به معرفی بهترین مدل‌های هر دو برند می‌پردازیم.

بهترین جاروبرقی های فیلیپس و بوش

جاروبرقی بوش BGL8PRO5: این محصول یکی از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بوش است که از توان مصرفی ۱۸۰۰ وات بهره می‌برد و یک محصول فوق‌العاده قدرتمند، با توان مکش مطلوب است. این جاروبرقی دارای ۳ چرخ است که وزن ۷.۸ کیلوگرمی آن را به راحتی جابجا می‌کنند. در ادامه مقایسه جاروبرقی فیلیپس و بوش مدل با کیفیت FC 9174 از برند فیلیپس را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

جاروبرقی فیلیپس FC 9170: این دستگاه خوش‌ساخت، به‌عنوان یک جاروبرقی پرفروش، دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات است و در دسته جاروبرقی‌های قدرتمند فیلیپس قرار می‌گیرد. کیسه این جاروبرقی ۴ لیتر، گنجایش دارد. این جاروبرقی از فیلتر HEPA نیز بهره می‌برد. در ادامه مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس به بررسی جاروبرقی بوش BGL8PRO5 خواهیم پرداخت.

جاروبرقی بوش BGL8GOLD: یکی دیگر از جاروبرقی‌های با کیفیت بوش است که قیمت ارزان‌تری در مقایسه با مدل  BGL8PRO5 دارد و یکی از خوش‌قیمت‌ترین جاروبرقی‌های بوش به‌شمار می‌آید. توان مصرفی این جاروبرقی معادل ۲۰۰۰ وات است و از توان مکش بسیار بالایی بهره می‌برد. در ادامه مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس مدل 9174 از برند فیلیپس را بررسی می‌کنیم.

بهترین مدل جاروبرقی بوش نی نی سایت |تفاوت جاروبرقی فیلیپس 9176 |جاروبرقی فیلیپس تقلبی نی نی سایت

جاروبرقی فیلیپس FC 9174: ساختار مشابهی با مدل 9170 دارد و تفاوت چندانی بین این دو برند دیده نمی‌شود. قدرت جاروبرقی فیلیپس 9174 برابر با ۲۲۰۰ وات است. تنها تفاوت جاروبرقی فیلیپس 9174 نسب به مدل 9170، «مجهز بودن به سری پارویی اضافه» است که کیفیت پاکسازی را افزایش می‌دهد، است. این سری مو جمع‌کن، مو را از روی فرش و مبل جذب و جمع می‌کند. گنجایش مخزن جاروبرقی فیلیپس فیلیپس 9174 نیز معادل ۴ لیتر است که ظرفیت مناسبی برای مصارف خانگی محسوب می‌شود. با خرید جاروبرقی فیلیپس FC 9174 یک محصول با کیفیت و درجه یک که از قیمت بسیار مناسبی نیز بهره می‌برد، را صاحب خواهید بود. در ادامه مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس، مدل BGL8PRO3 از برند بوش را بررسی می‌کنیم.

جاروبرقی بوش BGL8PRO3: یکی دیگر از بهترین جاروبرقی‌های بوش است که نسبت به BGL8PRO5 ارزان‌تر و در مقایسه با مدل BGL8GOLD گران‌قیمت‌تر است. توان مصرفی این جاروبرقی ۱۲۰۰ وات و میزان صدای آن ۷۵ دسی بل است. کیسه جاروبرقی بوش BGL8PRO3، پنج لیتر گنجایش دارد. این جاروبرقی نیز از فیلتر HEPA بهره می‌برد تا محافظ موتور دستگاه و همچنین مانع از خروج آلاینده‌های مضر به محیط می‌شود. در ادامه مقایسه جاروبرقی فیلیپس و بوش، مدل 9176 فیلیپس را معرفی خواهیم کرد.

جاروبرقی فیلیپس FC 9176: یک محصول قدرتمند، با کیفیت، خوش‌ساخت و در عین حال خوش‌قیمت است که از توان مصرفی ۲۲۰۰ وات بهره می‌برد و مانند دو مدل 9170 و 9174 دارای توان مکش ۵۰۰ وات است. کیسه استفاده شده در جاروبرقی فیلیپس FC 9176 نیز ۴ لیتر، گنجایش دارد.

برای نصب قطعات یدکی جاروبرقی بوش  باید به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش مراجعه کنید. در اینجا فهرست و اطلاعات تماس نمایندگی های بوش در تهران ارایه شده است.

دکمه بازگشت به بالا