علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

ورود و ثبت نام پیامکی با افزونه دیجیتس وردپرس به راحتی آب خوردن!

ورود و ثبت نام پیامکی یکی از روش های امن و آسان برای اعتبار سنجی کاربران است. با استفاده از افزونه دیجیتس در وردپرس، می توانید به راحتی این قابلیت را برای وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه امکاناتی مانند اعتبار سنجی دو مرحله ای، محدود کردن تعداد ورود های ناموفق و دسترسی به فهرست سیاه را فراهم می کند. در اینجا ما به شما نحوه استفاده از افزونه دیجیتس را برای افزودن ورود و ثبت نام پیامکی در وب سایت خود به صورت آب خوردنی آموزش خواهیم داد.

آموزش |آموزش ساده وردپرس |افزونه دیجیتس برای المنتور

چطور سایتمان را به ورود و ثبت نام پیامکی مجهز کنیم؟

قدم ۱: نصب و فعالسازی افزونه دیجیتس ابتدا باید افزونه دیجیتس را از مخزن افزونه های وردپرس دریافت و نصب کنید. برای این کار به قسمت افزونه ها در داشبورد وردپرس رفته و دیجیتس را جستجو کنید. سپس، افزونه را فعال کنید.

قدم ۲: تنظیمات افزونه دیجیتس حال باید به تنظیمات افزونه بروید. در قسمت تنظیمات، می توانید پیامک خوش آمدگویی را تغییر دهید و شماره موبایل خود را برای دریافت پیامک ها وارد کنید. همچنین می توانید تعداد ورود های ناموفق را محدود کنید و یا از فهرست سیاه استفاده کنید.

قدم ۳: افزودن فرم ورود و ثبت نام پیامکی حال می توانید فرم ورود و ثبت نام پیامکی را به وب سایت خود اضافه کنید. برای این کار، از ابزارک دیجیتس در قسمت ابزارک های وردپرس استفاده کنید. سپس، می توانید فیلدهای مختلف فرم ورود و ثبت نام پیامکی را تنظیم کنید، مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و کد اعتبارسنجی پیامکی. همچنین می توانید تنظیمات بیشتری را برای فرم ورود و ثبت نام پیامکی در نظر بگیرید، مانند قابلیت ارسال کد اعتبار سنجی برای کاربران ثبت نام شده و ارسال پیامک های مختلف به کاربران.

قدم ۴: تست کردن فرم ورود و ثبت نام پیامکی حال می توانید فرم ورود و ثبت نام پیامکی را تست کنید. برای این کار، از یک شماره موبایل دیگر به فرم ورود و ثبت نام پیامکی خود دسترسی پیدا کنید و کد اعتبار سنجی پیامکی را وارد کنید. در صورتی که کد اعتبار سنجی درست باشد، شما به سایت خود وارد خواهید شد.

با این روش، شما به راحتی می توانید ورود و ثبت نام پیامکی را به وب سایت خود اضافه کنید و از این طریق به کاربران خود اعتبارسنجی امن و آسانی ارائه دهید. با استفاده از افزونه دیجیتس، می توانید امنیت وب سایت خود را بالا ببرید و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم کنید.

چرا احراز هویت نکردن شماره کاربران خطرناک است؟

احراز هویت یکی از موارد مهم در امنیت وب سایت ها و برنامه های کاربردی است. با احراز هویت، می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربرانی که به سیستم شما دسترسی دارند، همان افرادی هستند که ادعا می کنند. یکی از روش های احراز هویت، استفاده از شماره تلفن همراه کاربر است. اما عدم احراز هویت کاربران با شماره تلفن همراه، خطرات زیادی را برای وب سایت ها و برنامه های کاربردی ایجاد می کند. در ادامه به بررسی خطرات احراز هویت نکردن تلفن همراه کاربران می پردازیم.

  1. حملات جعلی یکی از خطرات احراز هویت نکردن تلفن همراه، این است که کاربرانی که از این روش برای ورود به سیستم استفاده می کنند، ممکن است بتوانند با جعل شماره تلفن همراه، به سیستم دسترسی پیدا کنند. با داشتن شماره تلفن همراه کاربر، این حملات به راحتی قابل انجام هستند.
  2. حملات بدون نیاز به رمز عبور بعضی از وب سایت ها و برنامه های کاربردی، برای ورود به سیستم فقط از احراز هویت با شماره تلفن همراه استفاده می کنند. این روش به کاربران امکان می دهد که بدون نیاز به رمز عبور و فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه، به سیستم دسترسی پیدا کنند. این روش، خطر از دست دادن دسترسی به سیستم را برای کاربرانی که شماره تلفن همراهشان را از دست می دهند، افزایش می دهد.
  3. حملات شبکه ای حملات شبکه‌ای نیز یکی از خطرات احراز هویت نکردن تلفن همراه است. افرادی که به دسترسی به اطلاعات کاربران دیگر علاقمند هستند، می‌توانند با دسترسی به شماره تلفن همراه کاربر، به سیستم وب سایت یا برنامه کاربردی دسترسی پیدا کنند. این افراد می‌توانند با استفاده از فناوری‌هایی مانند پیامک‌های مخرب یا حملات اسپم، به سیستم دسترسی پیدا کنند و با اطلاعات حساس کاربران سوء استفاده کنند.

در کل، احراز هویت با شماره تلفن همراه کاربران می‌تواند راهی برای افزایش امنیت وب سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی باشد، اما اگر به درستی پیاده نشود، خطرات جدی برای کاربران وب سایت‌ها و برنامه های کاربردی ایجاد می‌کند. بهترین راه برای پیشگیری از خطرات احتمالی، این است که از چندین روش احراز هویت استفاده کنید و تنوعی در روش‌های احراز هویت به کاربران خود ارائه دهید. به علاوه، باید همیشه از ابزارهایی مانند رمزنگاری و تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده کنید تا امنیت کاربران شما حفظ شود.

همچنین، باید به کاربران آموزش داده شود که باید از روش‌هایی مانند رمز عبور قوی استفاده کنند و از اشتراک گذاری شماره تلفن همراه و اطلاعات حساس دیگر با دیگران خودداری کنند. در نهایت، پشتیبانی وب سایت یا برنامه کاربردی باید همیشه آماده پاسخ به سوالات و درخواست‌های کاربران در مورد امنیت وب سایت یا برنامه باشد و باید برای حفظ امنیت کاربران، همیشه به روزرسانی‌های لازم را انجام دهند.

افزونه دیجیتس را از کدام سایت بخریم؟

برای خرید افزونه دیجیتس بهتر است از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد مثل سایت ویجت خرید کنید. با توجه به اینکه افزونه دیجیتس یک افزونه پرکاربرد و معروف است، شما می‌توانید این افزونه را از سایت‌های معتبری مانند سایت رسمی ویجت یا ابزار وردپرس یا سایت‌های معتبر دیگری که به فروش این افزونه می‌پردازند، خریداری کنید.

در انتخاب سایت خرید، بهتر است به مواردی مانند امنیت، قیمت، پشتیبانی و سابقه فروشگاه توجه کنید. همچنین می‌توانید از تجربیات و نظرات دیگر کاربرانی که این افزونه را خریداری کرده‌اند، بهره بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در کل، خرید افزونه دیجیتس از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا از این افزونه با کیفیت و امن استفاده کنید و بتوانید از قابلیت‌های آن برای افزایش امنیت وب سایت یا برنامه‌ی خود بهره بگیرید.

آموزش |آموزش ساده وردپرس |افزونه دیجیتس برای المنتور

دکمه بازگشت به بالا