علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

چطوری میشه دایرکت اینستاگرام را بست؟ (راه حل مخفی)

در صورتی که شخص را فالو نکرده‌اید، در صفحه پروفایل وی بر روی دکمه سه نقطه و سپس گزینه “Send Message” کلیک کنید. کاربران توسط دایرکت اینستاگرام می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و برای یکدیگر پیام و محتواهای مختلف ارسال کنند. این ویژگی با استوری در این برنامه رابطه نزدیک داشته و پاسخگویی به استوری‌های کاربران مختلف در اینستاگرام هم توسط بخش دایرکت انجام می‌پذیرد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب افزایش بازدید استوری را نیز مطالعه کنید. اگر نمی‌خواهید بخش Message requests از افراد ناشناس را در اینستاگرام ببینید، می‌توانید به‌طور کامل این بخش را غیرفعال کنید. در منوی جدید باز شده یک لیست از تنظیمات بخش‌های مختلف برنامه برای شما به نمایش در خواهد آمد.

در اینجا چون قصد ما بستن دایرکت است وارد بخش حریم خصوصی می‌شویم. روی حساب کاربری خصوصی ضربه بزنید تا حساب کاربری شما خصوصی شود. در این مقاله سعی کردیم تا تمامی نکات مربوط به اعلان اینستاگرام و دلایل دریافت نکردن نوتیفیکیشن های مربوط به آن را برای شما بیان کنیم. اما اگر در مورد سایر قابلیت های اینستاگرام مثلا قابلیت بی نظیر IGTV به دنبال اطلاعات جامعی هستید مطالعه مطلب هرآنچه باید درباره IGTV در اینستاگرام بدانید را به شما پیشنهاد می کنیم.

در بالای صفحه در سمت راست، با زدن گزینه زنگوله می توانید از اولین نفراتی باشید که از استوری ها، لایو ها وپست های منتظرشده این اکانت مطلع می شوید. خیر غیرفعال کردن اینستاگرام قرار نیست مشکل خاصی برای شما به وجود بیاورد. تنها اتفاقی که می‌افتد این است که اگر در پست‌های اینستاگرام سایر اکانت‌ها را تگ کرده باشید، با فعالسازی مجدد اینستاگرام، نوتیفیکیشن تگ شدن در پست شما مجدد برای این اکانت‌ها ارسال خواهد شد.

مدیر محترم سایت inbo.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید. مدیر محترم سایت لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید. مدیر محترم سایت modirhub.com لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید. از لیست برنامه های موجود instagram را پیدا کرده و انتخاب کنید. شما می‌ توانید گروه‌ هایی با حداکثر ۱۵ عضو ایجاد کنید و مطالب خود را از طریق دایرکت تنها برای اعضای گروه خود ارسال کنید.

مجله خبری گوشی شاپ

در ادامه بر روی بخش مدیریت نرم افزارها و یا APPs کلیک کنید. اکنون باید اپلیکیشن Instagram را از داخل لیست اپلیکیشن های موجود پیدا کرده و به منظور مشاهده ی اطلاعات بیشتر آن را باز کنید. در نهایت گزینه های Clear Cache و Clear Data را انتخاب نمایید. اساسا با انجام این فرآیند حافظه ی Cache و اطلاعات برنامه به طورکلی پاک می شود.

در آخر بعد از ورود به اپلیکیشن و وارد نمودن دوباره ی اطلاعات اکانت، حتما دایرکت خود را بررسی کنید. مطلب مرتبط: گذاشتن لینک در bio اینستاگرام حالا به بخش صندوق پیام های فیسبوک بروید و در پنل سمت چپ بر روی گزینه کلیک کنید. به احتمال زیاد به تمامی پیام های دایرکت اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت. قابلیت ارسال پیام خصوصی در اینستاگرام به عنوان دایرکت شناخته می‌شود.

آموزش حذف کلی دایرکت اینستاگرام

اگر امکان پخش مجدد (غیر زنده) فعال باشد هنگامی که شما صفحه اینستاگرامتان را باز می‌کنید، این لایو ویدئو که قبلا ضبط شده‌است برای شما در بالای صفحه و در داخل دایره‌ای رنگی که رویش کلمه Play نوشته‌شده، نمایان می‌شود. هنگامی که درحال تماشای بازپخش لایو‌اینستاگرام هستید می‌توانید با ضربه زدن بر روی سمت راست یا چپ صفحه، ویدئو را به جلو و یا عقب ببرید.

گاهی اوقات شما برنامه اینستاگرام را به روز رسانی می‌کنید و بعد از به روز رسانی با مشکل رفرش نشدن دایرکت اینستاگرام مواجه می‌شوید؛ در این صورت امکان ناسازگاری نسخه موردنظر برنامه، با گوشی شما وجود دارد. در برنامه ­ی اینستاگرام تنظیمات به صورت پیش فرض به گونه­ ای طراحی شده است که هر کسی می­تواند جزئیات حساب کاربری شما مانند پست­های شما را مشاهده کند.

آموزش بستن دایرکت اینستاگرام یا بلاک کردن یک شخص خاص و Close Friend

واضح هست عملا امکان نمایش همه ی پست های ارسالی از همه ی کسانی که فالو میکنین در هوم شما وجود نداره! بنابراین با توجه به علاقه مندی شما و عکس العمل شما اینستاگرام به صورت هوشمند و اتومات این پست های جدید رو نمایش میده براتون. بسیار از افراد از طریق فعالیت در آن کسب درآمد می کنند. اما یکی از موضوعاتی که این روزها به دغدغه خیلی از کاربران اینستاگرام تبدیل شده مربوط به محدودیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌شود.

چگونه دایرکت خود را برای دیگران ببندیم؟

شما فقط می توانستید در لایو اینستاگرام پرسش و پاسخ فالوور ها و دنبال کنندگان تان را قرار دهید علاوه بر فالوورهای شما افراد دیگر می توانند به وضوح ببینند که شما به چه سوالی دارید پاسخ می دهید. برای فعال سازی کلوز فرند ابتدا باید به قسمت پروفایل خود رفته و بر روی گزینه سخت بالا کلیک کنید در این قسمت گزینه دوستان نزدیک و کلوز فرند را انتخاب کرده و به راحتی افرادی را که دوست دارید به این لیست اضافه کنید.

اینستاگرام به تازگی توانایی ردیابی و ارزیابی هشتگ های شخصی اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است. ارزیابی میزان تاثیر گذاری و ایمپرشن هشتگ های اینستاگرام کار ساده‌ای نبود و به سختی انجام می‌شد. اگر در مراحل آموزشی بالا به مشکلی برخوردید میتواید از پشتیبانی ما کمک بگیرید. سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

به صفحه مکالمه‌ای که حاوی پیام مورد نظر است مراجعه کنید. حال یک متن را در کنار پست انتخاب شده تایپ کرد و گزینه Send را لمس کنید. در بخش زیرین پست مد نظرتان یک آیکون فلش خمیده وجود دارد که باید آن را لمس کنید. مزایا و معایب استفاده از حالت تاریک گوشی‌های هوشمند؛ چه … تماشا کنید |

آموزش تغییر نقطه فوکوس پس از ثبت تصاویر با … آموزش ساخت اپل آیدی رایگان از طریق iPhone در کمتر از 5 … بهترین گوشی‌های موبایل بازار با قیمت 3 تا 6 میلیون … مثلا دیشب فالووینگ های من ۵۰۰ بود بعد تا دوساعت بعدش اصلا نرفتم تو اینستا بعد وقتی رفتم دیدم شده ۵۰۴ تا. خلاصه هر ۲۴ ساعت یه بار در حال آنفالو هستم ولی بازهم اضافه میشن خود به خود. سلام، اینستاگرام امکان دیدن کسانی که روی ویدیو ویو داشتن رو به شما نمیده.

سلام، خیر، احتمالا از نرم افزاری به جز اینستاگرام استفاده می کنید، برای بازگشت پست ها کافیه یکبار صفحه رو رفرش کنید. در این بخش می‌توانید کلمات خاصی را مشخص کنید تا اگر کامنتی حاوی آن کلمات بود به‌طور خودکار سانسور شود و برای شما و کاربران دیگر نمایش داده نشود. حالا اگر می‌خواهید تنها استوری‌های او برای شما نمایش داده نشود Mute Story را انتخاب کرده و اگر می‌خواهید هیچ پستی از او نشان داده نشود گزینه Mute Post and Story را انتخاب کنید.

یعنی اگر بلافاصه بعد از روشن کردن این گزینه مخاطبین درستی به شما نمایش داده نشدند باید کمی فرصت دهید تا اینستاگرام بتواند مخاطبین را پیدا کرده و به شما پیشنهاد دهد که دچار مشکل رفرش نشدن اینستاگرام نیز نشوید. حال باید تیک این صفحه را فعال کنیم و سپس به اینستاگرام اجازه دهیم تا به مخاطبین موجود در گوشی ما دسترسی پیدا کند.

دکمه بازگشت به بالا