عمومی

عکس باشگاه مشتریان

شما می­توانید با انتخاب عکس یا لوگو برای راه اندازی باشگاه مشتریان و کسب و کار خود، باشگاه را برای مشتریان خود جذاب­تر کنید. در میان محتوای باشگاه مشتریان نیز می­توانید از عکس­ها و ویدئو­های معرفی محصولات و خدمات استفاده نمائید.

برای انتخاب نماد باشگاه مشتریان می­توانید از چند نوع عکس استفاده کنید که عبارتند از:

  • لوگو: به مشتریان خود کمک کنید تا کسب و کار شما را در میان نتایج جستجوی گوگل راحت­تر پیدا کنند. شرکت­هایی که برای معرفی شرکت خود از لوگو استفاده می­کنند، بیشتر در ذهن مشتریان نقش می­بندند. در انتخاب طرح لوگو سعی کنید از جزئیاتی استفاده کنید که به کسب و کار شما مربوط باشد و مشتری با دیدن لوگو درباره نوع کسب و کارتان بتواند حدس بزند که در چه زمینه­ای فعالیت دارید.
  • عکس: می­توانید از یک عکس که نشان دهنده حوزه کسب و کار شما است استفاده کنید. البته تضمینی نیست که در نتایج جستجوی گوگل عکس باشگاه شما نشان داده شود.
  • عکس کسب و کار خودتان: می­توانید از کسب و کار خودتان و یا محصولات خودتان برای نماد باشگاه استفاده نمائید. البته این عکس­ها باید توسط گوگل تایید شده باشد تا در جستجو نمایش داده شود.

برای انتخاب عکس برای باشگاه مشتریان خود، دقت داشته باشید که:

  • عکس­ها باید مطابق از خط مشی گوگل پیروی کنند.
  • عکس­ها باید در قالب فایل JPG یا PNG باشند.
  • اندازه عکس استاندارد باشد.
  • بهتر است از عکس­های موجود در گوگل استفاده نکنید.

عکس باشگاه مشتریان بهتر است یک لوگو مرتبط با کسب و کارتان باشد. طراحی لوگو برای باشگاه مشتریان اولین قدم برای ارتباط مشتریان با برند شما است. لوگو موجب رشد و توسعه نام تجاری کسب و کار شما خواهد شد. لوگو همانند چهره عمومی باشگاه مشتریان خواهد بود و به نحوی زمینه فعالیت شما را توصیف می­نماید و اولین چیزی است که مشتری با آن روبرو می­شود.

یک لوگو با کیفیت، می­تواند موجب شناخته شدن و معروف شدن کسب و کار شما شود پس

  • لوگوی باشگاه مشتریان را در سایت شرکت به نمایش بگذارید،
  • آن را شبکه­های اجتماعی تبلیغ کنید و در هنگام تبلیغ محصولات و خدمات خود حتما در گوشه­ای از تصویر یا نوشته، لوگو را نمایش دهید.
  • لوگوی باشگاه مشتریان را روی اقلام تبلیغاتی چاپ کنید.
  • همچنین می­توانید برای کسب و کار خود کارت ویزیت سفارش دهید و لوگوی خود را در کارت ویزیت درج کنید.

فقط کافی است تا می­توانید لوگوی خود را به مشتریان و مردم معرفی کنید تا نام و لوگوی باشگاه مشتریان شما در ذهن مشتریان حک شود.

در طراحی لوگو ظرافت و حساسیت بالایی به خرج دهید. اولین گام به سوی موفقیت طراحی لوگوی خوب است. لوگوی جذاب باید به گونه­ای باشد که نام برند شرکت را در ذهن مشتری ماندگار کند و هرگاه لوگو را دیدند به یاد باشگاه مشتریان شما و برند شما بیفتند. در هنگام طراحی لوگو نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • به نوع کسب و کار خود و خدماتی که باشگاه مشتریان ارائه می­دهد دقت کنید.
  • یک نام خوب و جذاب برای باشگاه مشتریان خود انتخاب کنید.
  • متن و آیکون مورد نظر را به لوگو اضافه کنید و از فونت مناسب و رنگ هماهنگ با اجزای لوگو برای نام باشگاه استفاده کنید.
  • از رنگ­ها فونتی استفاده کنید که لوگوی شما را منحصر به فرد کند و شبیه لوگوی دیگری نباشد که باعث اشتباه مشتری شود. رنگ لوگو را زیاد شلوغ انتخاب نکنید. استفاده از دو یا سه رنگ کافی است. لوگوی رقبای خود را کپی نکنید.
  • در طراحی لوگو خلاقیت به خرج دهید و از المان­های جدیدتر و خاصی استفاده کنید که تا به حال کسی استفاده نکرده است. گاهی خیلی متفاوت بودن باعث ماندگار شدن در ذهن می­شود.
  • سعی کنید از طرحی ساده و جذاب استفاده کنید. شلوغی طرح لوگو از جذابیت آن خواهد کاست.
  • نام باشگاه مشتریان خود را در سایت کسب و کارتان یا تبلیغات محصولات خود یادآور شوید.

بهتر است کار طراحی برای باشگاه مشتریان را به افراد کاربلد و حرفه­ای بسپارید تا نتیجه دلخواه را بدست بیاورید. سرمایه گذاری برای طراحی لوگو برای پیشرفت کسب و کار مفید خواهد بود. برخی از هزینه­ ها همانند طراحی نرم افزار، طراحی لوگو، حفظ مشتری وفادار و ارائه پاداش به مشتریان وفادار هزینه نیستند، بلکه سرمایه گذاری در جهت توسعه و رشد شرکت و کسب و کار محسوب می­شوند.

دکمه بازگشت به بالا