عمومی

در مورد سیستم های HVAC بیشتر بدانید (تامین تجهیز)

همانطور که قبلاً نیز در این نوشتار ذکر شد، سیستمهای HVAC را میتوان شامل طیف وسیعی از سیستمهای تهویه مطبوع، ازجمله سیستمهای خنککننده خانگی تا سیستمهای بسیار بزرگ و پیچیده صنعتی دانست. خازن های استاندارد ، 2 عدد پایه ورودی برق دارندو خازن های دوگانه شامل 3 پایه هستند. این تاثیرات به حدی جدی است که در بسیاری موارد نه تنها حضور فیزیکی وفعالیت در محیط شهری توصیه نمی شود بلکه فعالیت بیماران و سالخوردگان و کودکان در فضای شهری برای آنان مخاطره انگیز ارزیابی می شود.همچنین آلودگی صوتی ناشی از اتومبیل ها در فضاهای شهری به کاهش کارایی در فضاهای مجاور وبروز برخی سردرد های مزمن منجر می شود.همچنین برخی تحقیقات نشان می دهند که کودکانی که در معرض مواجهه با آلودگی های صوتی ( به ویژه ساکنان مجتمع های مسکونی مجاور بزرگراه ها )قرار می گیرند از نظر رشد ذهنی وسلامت روانی با مشکلاتی مواجه می باشند. تامین هوای سرد در اثر تبخیر مبرد که معمولا در حالت گاز شکل است انجام می شود. یک کنتاکتور ، یک سوئیچ کنترل کمپرسور و موتور فن کندانسور است. دود و بخارهای موجود در هوا را تصفیه و کنترل نماید.

هوای تازه مورد لزوم جهت تهویه را می توان در یک مرکز جداگانه تهویه نمود به دستگاه فن کوئل رسال کرد که در این صورت یک سیستم هوا-آب خواهیم داشت، بدین ترتیب احتیاجی به تعبیه سوراخ روی دیوار جهت ورود هوای خارج به دستگاه نخواهد بود. در نوع دوم از طریق تحت فشار قرار دادن کل سیستم، سعی می کند که دمای آب را تا میزان ۱۸۰ درجه سانتی گراد برساند که برای سازه های بزرگ بسیار پر کاربرد است. شما بعد از انجام تعمیرات توسط ایشان لذت استنشاق هوای مطبوع را خواهید چشید. در صورت خرابی سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی گرمایشی ، نسبت به انجام تعمیرات سیستم های تهویه مطبوع و چیلر و سیستم های سرمایشی گرمایشی از تکنسین های متخصص دیجی سرویس کمک بگیرید. متخصصان دیجی سرویس بصورت شبانه روزی تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر سیستم تهویه مطبوع را انجام میدهند. بافت ابریشمی این محصول به سرعت به پوست نفوذ کرده و با آبرسانی بیشتر به پوست، غدد پوستی را تقویت میکند. مستقل بودن هزینه برق مصرفی برای هر واحد مهمترین علت مورد توجه قرار گرفتن این دستگاه است و از طرفی با توجه به عدم نیاز یونیت کمپرسور برای هر اتاق، فضای کمتری برای یونیتهای خارجی در مقایسه با اسپلیتهای تک پانل مورد نیاز است.

نمایشگاه تأسیسات و تهویه مطبوع آلمان (ISH) یکی از نمایشگاههای برجسته در زمینه مدیریت آب و انرژی است. هیچ مشکلی در تهویه مطبوع وجود ندارد که شرکت هواساز قادر به حل آن نباشد. مولتی متر باید عددی غیر از “OL” نشان دهد که نشان دهنده ی یک اتصال کوتاه است . اگر سیستم تهویه کار نمیکند، یا صدای “هوم” نمیدهد اما صدای کلیک آن شنیده میشود، کنتاکتور به احتمال قوی باید تعویض شود. احتمال جرقه زدن نیز وجود دارد. در اکثر موزه های هنری، گالری ها و موزه های تاریخ طبیعی، نمایش اشیاء و آثار نیز در سالن بازدید صورت می گیرد، در موزه هایی که محل های نمایش از محل های عبور بازدیدکنندگان جداست، ممکن است نیاز به شرایط خاص باشند زیرا در برخی موارد شرایط حفاظت اشیاء تفاوت قابل ملاحظه ای با شرایط آسایش افراد دارد. نکته: زمان کار بر روی کنتاکتور ، خازن شارژ شده نیز درست کنار دست شما قرار دارد که میتواند باعث شوک وارد شدن به شما گردد. این تجهیزات تهویه مطبوع توسط سازنده های مختلفی در ظرفیت های گوناگون طراحی و تولید می شود و یکی از مشخصه های آن استقلال آن است که قادر به تامین سرمایش و تهویه مطبوع چند ساختمان به صورت همزمان است.

این سیستم از جمله مواردی می باشد که قادر نیست روی رطوبت هوا تاثیری را بگذارد. با طیف کاملی از راه حل های محصول از نظر کیفیت، طراحی، مواد و عملکرد قادر به پاسخگویی به کلیه نیازهای مشتری می باشد. پیشنهاد میکنیم یک عکس از سیم های متصل به کنتاکتور قبل از دمونتاژ آن بگیرید تا موقعیت وصل سیم به کنتاکتور جدید را بدانید. Unidriot, 2010, pp 271- نوع آن را تغییر میدهد. به منظور خرید داکت اسپیلیت حتما فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کارایی آن مطمئن باشید. دسته یک پیچ گوشتی عایق برق را بگیرید. نکته: یک عکس دیجیتال از سیم ها و پایه ها قبل از قطع کردن آنها بگیرید تا بدانید که چگونه آنرا تعویض کنید. دلیل این که به این سیستم ها، تمام هوا می گویند این می باشد که برای تمامی فضا ها، نیازی به انجام لوله کشی چه از نوع سرد و چه از نوع گرم نمی باشد. زمانی که از چیلر در ساختمان ها استفاده می شود آب خنک از طریق لوله ها به قسمت های مختلف ساختمان منتقل شده و گرما را جذب می کند سپس آب گرم شده مجدداً به چیلر باز می گردد و در آنجا خنک شده و سپس آب خنک دوباره وارد لوله ها می شود و بدین ترتیب فضا خنک می شود.

منبع: تامین تجهیز (tamin24tajhiz.com)

دکمه بازگشت به بالا