علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

از کجا بفهمیم دوربین عکاسی چند شات خورده است؟

تعداد عکس های گرفته شده توسط دوربین مهم ترین نکته ای است که هنگام خرید یا فروش دوربین باید به آن توجه کرد. این مقدار به معنای تعداد دفعاتی است که توسط دوربین گرفته شده است. طول عمر شاتر به طراحی دوربین بستگی دارد. این است که هنگام خرید ماشین کیلومتر شمار را چک نمی کنید.

اگر قصد فروش دوربین خود را دارید، پیشنهاد می کنم مقاله ما در مورد بهترین روش فروش تجهیزات خود را مطالعه کنید.

چند شات را می توان بیش از حد نامید؟

دوربین هایی مانند Nikon D5 و Canon 1DX Mark II طول عمر شاتر حدود 400000 دارند.البته اینها مدل های شاخص هستند و معمولا دوربین های ارزان قیمت با بدنه شل و ول عمر شاتر کوتاهی دارند.

به راحتی می توان گفت که طول عمر اکثر دوربین ها بین 100000 تا 200000 است، بنابراین برای فردی که قصد خرید دوربین دست دوم را دارد، طول عمر شاتر حدود 50000 بهترین انتخاب است، هر چه عدد کمتر باشد بهتر است.

تعداد شات های دوربین های نیکون و پنتاکس را بررسی کنید

به طور معمول، تعداد عکس های دوربین به طور جداگانه در داده های Exif هر عکس ذخیره می شود. برای بررسی تعداد شات دوربین خود کافی است یک عکس جدید ساده بگیرید و آن را در myshuttercount.com آپلود کنید تا به شما بگوید چند عکس با این دوربین گرفته شده است.

بررسی تعداد عکس‌های دوربین‌های کانن

برای یافتن تعداد شاتر دوربین کانن، می توانید با دوربین خود عکس بگیرید و آن را در camerashuttercount.com آپلود کنید، این سایت ادعا می کند که می توانید تعداد شاتر تمام دوربین های کانن را بررسی کنید، که فکر می کنیم اینطور نیست. ، و برخی از مدل ها ممکن است متفاوت باشند. اینجوری رفتار نکن

اگر روش بالا جواب نداد، می‌توانید نرم‌افزار EOS info را دانلود کنید که تقریباً با تمام دوربین‌های DSLR کار می‌کند (اگرچه با برخی از سری‌های 500D کار نمی‌کند، اما ارزش امتحان کردن را دارد). انجام این روش بسیار ساده است، باید دوربین را با کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و نرم افزار را اجرا کنید، در این نرم افزار اطلاعات مهمی را مشاهده خواهید کرد که تعداد شاترهای دوربین یکی از آنهاست. .

نرم افزار EOS Info فقط بر روی کامپیوترهای ویندوزی نصب شده و اجرا می شود. اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید، می توانید از برنامه قدیمی 40D Shutter Count استفاده کنید که علاوه بر سری 1D با سایر دوربین های DSLR نیز کار می کند.

طراحی

روش دیگری که روی اکثر دوربین ها کار می کند وب سایت و نرم افزار FreeShutterCount است که تقریبا با همه برندها سازگار است و به خوبی کار می کند، اما گاهی اوقات نسخه رایگان محدودیت هایی دارد که کاربر را محدود می کند.

اگر هنوز نمی توانید لنز دوربین خود را بررسی کنید، با یک فروشگاه مجاز دوربین تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. به دلایلی، بسیاری از شرکت ها دسترسی به این اطلاعات را دشوار کرده اند.

نحوه بررسی کد جلد دوربین Olympus

کاربران Olympus به راحتی می توانند این کار را از منوی دوربین انجام دهند و تعداد عکس های دوربین را بررسی کنند. مراحل زیر را دنبال کنید:

دوربین را روشن کن

درب کارت حافظه را باز کنید

دکمه PLAY و دکمه OK را همزمان فشار دهید

این دکمه ها را به ترتیب معکوس فشار دهید: بالا، پایین، چپ، راست

دکمه شاتر را فشار دهید

دوباره به سمت بالا کلیک کنید

پس از انجام این مراحل، تعداد ضبط های دوربین نمایش داده می شود.

تعداد تصاویر در دوربین های سونی

کاربران سونی می توانند با استفاده از وب سایت ویژه ای که در اینجا ارائه می دهیم از شماره شاتر دوربین خود مطلع شوند. با دوربین خود عکس بگیرید و بدون هیچ تغییری مستقیماً در این سایت آپلود کنید و تعداد عکس های گرفته شده توسط دوربین خود را به راحتی مشاهده کنید.

نرم افزار شمارنده شاتر تورنادو

این نرم افزار علاوه بر نمایش تعدادی از تصاویر دوربین، قابلیت نمایش شمارنده آینه و خطاهای دوربین را نیز دارد.

ویژگی های برنامه شامل موارد زیر است:

شمارنده شاتر

شمارنده آینه

شمارشگر خطا*

تعداد پرواز شمار*

شمارنده کل*

درصد سایش کرکره

تعدادی از ارقام

شمارنده آینه

ماشین حساب خطا*

شمارنده شاتر*

شمارنده آینه کل*

درصد پرواز مجموعه را نشان دهید

گزارش گزارش های Canon را بخوانید *

تنظیم تاریخ و زمان *

به روز رسانی سیستم عامل*

فلاش شمار **

برای بازدید از سایت اصلی و دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

راه جایگزین برای به دست آوردن تعداد شات دوربین

Camerashuttercount.com همچنین با بهترین مارک های دوربین کار می کند. اگر با یکی از روش های بالا مشکل دارید و نمی توانید تعداد عکس ها را بررسی کنید، می توانید این وب سایت را نیز امتحان کنید، روش آپلود فایل است. او هست. خیلی ساده، اگر وب سایت دارای قابلیت ردیابی باشد، تعداد عکس های گرفته شده توسط دوربین را نشان می دهد.

در صورتی که علاقمند به عکتسی صنعتی هستید کافیست به صفحه عکاسی تبلیغاتی استودیو مانی مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا