عمومی

خرید فالوور اینستاگرام 100% واقعی با تحویل فوری

ثبت یک نظر عمیق وقت بسیار کمتری از انتشار یک پست نیاز دارد، پس منتظر چه چیزی هستید؟ البته شما میتوانید از آن استفاده کنید اما باید آن را با چند هشتگ خاص که پستهای کمتری دارند ترکیب کنید. اگر میخواهید توضیحی برای عکس بنویسید و عنوان آن اصلاً برایتان مهم نیست، باید بگویم که کارهای بهتری میتوانید انجام دهید! زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد. از قدیم گفتن مردم عقلشان به چشمشان است، مردم وقتی فالوور های شما را میبینند بر اساس تعداد آن قضاوت می کنند.

مسلما این عدالت نیست ولی حتی اگر شما مفیدترین و جذابترین پیج اینستاگرام را داشته باشید و تعداد فالوور هایتان 100 عدد باشد، ناخودآگاه کسی تمایلی به فالو کردن یا خرید از فروشگاه مجازی شما نشان نمی دهد. در حال بروز رسانی دوره آموزش اینستاگرام بودیم، که آمارهای مربوط به سال 2018 و 2017 و تجربیات که آکادمی انار در طی این چند سال بدست آورده بود را نگاه میکردیم، مثلاً در دو سال گذشته تنها سلبریتی ها اعداد میلیونی فالوور را تجربه کرده بودند، اما اکنون در سال 2020 یا 1399 میبینیم که کسی بیشترین فالوور را در اینستاگرام داره سلبریتی یا یک فرد مشهور نیست!

آموزش |اینستاگرام |خرید فالوور 100 درصد واقعی

در پنل افزایش فالوور اینستاگرام دیجی فالوور پلنهای متفاوتی در نظر گرفته شده است که هر کسی با هر بودجه و نیازمندی میتواند از آنها استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید مقالهی چگونه از هشتگها برای رشد حساب کاربری اینستاگرام استفاده کنیم را مطالعه کنید. لازم است دوباره به حرفهای متخصص اینستاگرام، تیلور بازگردیم، او توصیه میکند که به جای تلاش برای تولید بیش از حد محتوا در حساب کاربری خود، زمان خود را برای «مکالمه با کسانی که از طریق هشتگها و تگهای مکانی یافتهاید» صرف کنید.

متخصص اینستاگرام، تایلر جی مککال، که ۱۷۰۰۰ نفر فالوور اینستاگرام را در این پلتفرم جذب کرده، در این زمینه روشهایش را تشریح کرده است. در واقع فالوور واقعی به آن دسته از فالورانی گفته میشود که پروفایل واقعی داشته و در اینستاگرام فعالیتهایی نظیر لایک، کامنت و… با افزایش کاربران و افزایش محتوا، رقابت بیشتری برای دیده شدن مطالب شما و جذب فالوور اینستاگرام جدید ایجاد میشود. هیچ وقت با انتشار تعداد زیادی هشتگ اینستاگرام به دنبال یافتن بهترین پاسخ نباشید.

در این صورت افراد زیادی با پیچ شما آشنا میگردند و آن را فالو میکنند. این اکانتها معمولاً تعداد دنبال کننده بسیار کمی دارند و افراد زیادی را هم دنبال نمیکنند. بسیار مهم است که در هنگام نوشتن نظرات هوشمند باشید و چیزی برای پاسخگویی داشته باشید. در مورد این تبلیغات ذکر یک نکته بسیار اهمیت دارد زیرا برخی از فروشنده های کلاهبردار پس از دریافت پول صرفاٌ برای شما فالوور فیک میخرند و عکسی از پیجتان در پیجهای معتبر نمیگذارند. به این ترتیب است که بعد از خرید فالوور 100 درصد واقعی از شرکتهای معتبر، دیگر پیج شما توقف نخواهد کرد و روز به روز پیشرفت میکند.

البته همانطور که پیشتر هم گفتیم، محتوایی که برای پیجتان تهیه میکنید نیز نقش مهمی را در محبوب بودن پیج شما بازی خواهد کرد. من به شخصه موفقیت این کارزار را تضمین میکنم، مگر اینکه اتصال وایفای ضعیف از فالوو کردن صفحهی آنها و گرفتن ۱۰ درصد تخفیف جلوگیری کند. زمانی که یک هشتگ را فالوو میکنید، مطالب مرتبط با تگی که دنبال کردهاید در صفحهی شما قابل مشاهده است.

این مورد روشی آسان برای جمع آوری همهی مطالب مرتبط با نام تجاری شما شامل مطالب کاربران و افراد تأثیرگذار است. راههای بسیاری وجود دارد که با استفاده از آنها عنوان خود را بهتر کرده و مخاطبان را به آن جذب کنید و اجازه دهید که «شخصیت» نام تجاری شما بدرخشد. زمان دقیقی را برای پاسخگویی روزانه به نظرات کاربران در صفحهی اینستاگرام خود، و ثبت نظر در سایر حسابهای کاربری مرتبط با خود تعیین کنید. پاسخها نباید خیلی پیشگامانه باشد اما همیشه بهتر است که به تصویر و عنوان آن مرتبط باشد و جاذبهای هوشمندانه بین پست و حساب کاربری ایجاد کند.

یافتن حساب کاربری درست از میان صدها فالوور اینستاگرام کار آسانی نیست اما باید اطمینان حاصل کنید که حسابهای کاربری انتخاب شده جعلی نیستند. خیلی احساسی نشوید اما بدون ارتباط، هیچ دلیلی برای حضور افراد در اینستاگرام وجود ندارد! » اما در حقیقت، این مورد ویژگی جذابی برای فروشندگان در اینستاگرام است. یک نکتهی جانبی: فراموش نکنید که اینستاگرام «محدودیت فالوو کردن» به میزان ۱۶۰ حساب کاربری در ساعت را اعمال میکند؛ و اگر از این محدودیت بگذرید، برای حسابهای کاربری دنبال شده به صورت موقت مسدود میشوید.

دکمه بازگشت به بالا