عمومیکسب و کار ایرانی

نحوه استفاده از قهوه ساز زیگما ۲۰ بار

آیا عاشق قهوه هستید؟ آیا دوست دارید هر روز صبح یک فنجان اسپرسو خوشمزه و لذت‌بخش بنوشید؟ اگر جوابتان به این سوالات مثبت است، پس اسپرسو ساز زیگما انتخابی عالی برای شماست.اسپرسو ساز زیگما یک دستگاه حرفه‌ای و تمام‌عیار است که به شما امکان می‌دهد در خانه‌ی خود یک اسپرسو واقعی تهیه کنید. این دستگاه با فشار بخار 15 بار، طعم و عطر قهوه را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند.

اسپرسو ساز زیگما دارای طراحی زیبا و مدرن است که به راحتی در هر آشپزخانه‌ای جای می‌گیرد. این دستگاه همچنین بسیار آسان و کاربرپسند است و شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن یک فنجان اسپرسو خوشمزه تهیه کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • فشار بخار 15 بار برای تهیه یک اسپرسو واقعی
  • طراحی زیبا و مدرن
  • آسان و کاربرپسند
  • قابلیت تهیه انواع نوشیدنی‌های قهوه‌ای

مزایای خرید اسپرسو ساز زیگما:

  • تجربه طعمی بی‌نظیر
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • قابلیت تهیه انواع نوشیدنی‌های قهوه‌ای

How to use the Sigma 20 bar coffee maker

 

چه ارتباطی میان نوشیدن قهوه و سوزش سر دل وجود دارد؟

قهوه خطر سوزش سر دل را افزایش می‌دهد زیرا می‌تواند باعث افزایش حالت اسیدی معده شود و آن را تحریک کند. در مطالعه ای که در سپتامبر ۲۰۲۰ صورت گرفت، مشخص شد شرکت کنندگانی که نوشیدن آب را جایگزین مصرف روزانه قهوه کردند، خطر رفلاکس اسید معده در آنها کاهش یافت.

اگرچه آنزیم های گوارشی و اسید معده بدون توجه به آنچه که مصرف می‌کنید ترشح می‌شوند، اما غذا یا نوشیدنی که دارای طبیعت اسیدی است (مانند قهوه) می‌تواند محرک معده باشد و منجر به افزایش اسیدیته آن شود. در نتیجه، نوشیدن قهوه با معده خالی باعث افزایش شدید اسید معده می‌شود و می‌تواند با رفلاکس همراه باشد.

چه زمانی از روز برای نوشیدن قهوه مناسب‌تر است؟

ترجیحاً قهوه صبحگاهی خود را کمی بعد از صرف صبحانه بخورید. اگر با معده خالی قهوه بنوشید، خودتان را در معرض خطراتی چون افزایش قند خون، سوزش سر دل و رفلاکس اسید و اضطراب قرار می‌دهیدمیزان ترشح هورمون کورتیزول در بدن، حدود ساعت هفت صبح به اوج خود می‌رسد. کورتیزول هورمونی است که به شما انرژی می‌بخشد؛ بنابراین اگر دچار کم‌خوابی نباشید، باید صبح‌ها احساس نشاط داشته باشید. به همین دلیل اگر چند ساعت بعد از بیدار شدن صبر کنید و زمانی که میزان کورتیزول خون کاهش یافت، به سراغ نوشیدن قهوه بروید، بهتر است.

به‌طور عمده سه دلیل وجود دارد که قهوه باعث می‌شود در معده احساس ناراحتی کنید. هر یک از آنها برای حل این مسئله به روش مخصوص خود نیاز دارند، بنابراین بیایید بررسی کنیم که کدام‌یک از آنها برای شما مناسب است.بدون شک می‌دانید که کافئین سیستم گوارش شمارا تحریک می‌کند که … به فرایند دفع کمک می‌کند. کافئین یک ملین طبیعی است و سیستم گوارش شمارا وادار می‌کند خیلی سخت سریع مشغول به‌کار شود.

اما افزایش آمادگی برای اجابت مزاج اغلب با کمی ناراحتی همراه است.از سایر مضرات کافئین می‌توان به تشدید تولید اسید در بدن شما اشاره کرد. مصرف بیش‌ازحد کافئین، می‌تواند منجر با تولید اسید خیلی زیادی شود که دچار شکم‌درد شوید. برای بدن خطرناک نیست اما خیلی خوشایند هم نیست.

۵ دلیلی که قهوه شما را شادتر و سالم تر نگه می دارد

این مسئله دلیل اصلی رنجش اکثر مردم از ناراحتی معده مربوط به قهوه است. میزان بالای کافئین منجر به دو مشکل می‌شود، نه‌فقط یک مشکل. خوشبختانه راهی برای مقابله با هردو وجود دارد (که دیرتر به آن اشاره خواهیم کرد).مشکلی کوچک: بدن شما نسبت به اسیدها حساس استقهوه یک نوشیدنی اسیدی است، اما خیلی اسیدی نیست. در اینجا، ما با مشاهده سطح pH سایر نوشیدنی‌های رایج آن را ثابت خواهیم کرد:

  • pH خنثی: ۷
  • آب‌معدنی مارک دسانی: ۶
  • قهوه سیاه: ۵٫۷
  • کوکاکولا: ۲٫۵
  • لیموترش: ۲٫۲

درواقع می‌توان نتیجه گرفت که اسیدهای موجود در قهوه خیلی قوی نیستند مگر اینکه حساسیت خاصی به اسید داشته باشید، مشکل از اسید قهوه نیست.ممکن است کافئین بدن شمارا به تولید بیش‌ازحد اسید تحریک کند – اما این با حساسیت به اسید کمی متفاوت است.

با معده خالی قهوه نخورید

قهوه نوشیدنی ملایمی نیست. این نوشیدنی قوی است، مملو از کافئین، اسید ، چربی، و رایحه است ( و اگر معده شما خالی باشد، تحمل آن برای معده بسیار دشوار خواهد بود و به آن فشار خواهد آورد).

اگر با معده خالی قهوه می‌نوشید، مطمئناً دچار مشکل معده خواهید شد. اثرات این ملین طبیعی احساس خوشایندی نخواهد داشت. معده شما احتمالاً بیش‌ازحد اسید تولید خواهد کرد که فقط باعث اذیت شدن بیشتر شما خواهد شد.ولی این می‌تواند برای هرکسی اتفاق بیفتد. حتی اگر به نظر می‌رسد که کافئین قهوه هرگز شمارا اذیت نکرده است. حتی اگر حساسیت اسید نداشته باشید. قهوه با شکم خالی فقط منجر به بدحالی می‌شود.

قهوه بدون کافئین امتحان کنید

در اینجا روشی (نه چندان خوشایند) برای بررسی اینکه آیا کافئین شمارا آزار می‌دهد وجود دارد: کافئین مصرف قهوه را به مدت دو هفته ترک کنید. میدانیم افتضاح است! سپس به مدت دو هفته قهوه بدون کافئین مصرف کنید. کمبود کافئین (مقدار ناچیزی از آن همچنان در نوشیدنی شما خواهد بود) باید احساس بهتری در شما ایجاد کند.البته، در این حالت کافئین دریافت نمی‌کنید – به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا “روش خوردن غذا” را امتحان کنید. در فروشگاه قهوه به آسانی میتوانید اقدام به خرید قهوه در مدل های مختلف با کافئین بالا یا متوسط و یا فاقد هر نوع کافئین نمایید

نوشیدن قهوه با معده خالی را متوقف کنید

موز میوه‌ای قلیایی است و می‌تواند برخی از اسیدهای قهوه را از بین ببرد. شیر هم همین‌طور است. برشتوک ‌های صبحانه حاوی شکر واقعاً تأثیر مثبت زیادی برای شما نخواهد داشت، بنابراین اگر می‌توانید آنها را با مواد مغذی‌تری مانند جو دوسر یا تخم‌مرغ جایگزین کنید، بهتر است.هدف این است که کافئین مصرفی را در میان غذاهای دیگر پخش‌کنید تا به‌سرعت همه آن را هضم نکنید.

قهوه ‌سرد دم را امتحان کنید

قهوه دم‌سرد اکسیری جادویی با ۶۶٪ اسید و کافئین کمتر است. آب سرد به‌اندازه آب گرم نمی‌تواند به خوبی فرایند استخراج را انجام دهد- بنابراین نتیجه نهایی کاملاً متفاوت است.طعم آن ملایم، شیرین و معطر است. برخی افراد طرفدار اسید و تلخی نسبی این نوع قهوه نیستند، اما کاملاً ارزش آن را دارد که امتحانش کنید.

قهوه ترک ساز کاراجا

شما می توانید در مهمانی های خود با استفاده از  قهوه ترک و فوم ساز برقی کاراجا نوشیدنی های داغ و خوشمزه گوناگونی از قبیل قهوه ترک و شیر قهوه آماده و با آن از مهمانان خود پذیرایی نمایید.

کاراجا مدل Hatir Hups به گونه ای طراحی و ساخته شده تا شما بتوانید به راحتی و سریع یک نوشیدنی گرم برای خود آماده نمایید که این یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی می باشد که صبح های علاقه به این دارند که روز خود را با یک نوشیدنی گرم آغاز کنند ولی به دلیل نداشتن زمان کافی، قادر به انجام این کار نیستند.

برای تهیه قهوه می توانید از آب و یا شیر استفاده نمایید. کافیست برای تهیه قهوه ترک به ازای یک فنجان قهوه، یک پیمانه قهوه (در صورتی که می خواهید قهوه خود را به همراه شیر تهیه نمایید، یک پیمانه قهوه و نصف فنجان شیر و نصف فنجان آب) را درون مخزن قهوه ترک ساز برقی بریزید و هم بزنید و سپس مخزن را بسته و با رعایت نکات ایمنی، دستگاه را روشن نمایید تا قهوه شما آماده شود.

قهوه ساز کاراجا Karaca

برند مشهور کاراجا از یک کسب و کار خانوادگی کوچک آغاز شد و هدف ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و نوآورانه با در نظر گرفتن قیمت های منصفانه همواره در تلاش بوده تا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه نماید. در طراحی محصولات کاراجا همواره سعی شده تا به جای استفاده از طرح های معمولی، از طرحی های خاص و شیک استفاده شود تا علاوه بر تولید محصولی با کیفیت، خانه شما را هم زیباتر نماید.

قهوه ساز کاراجا ۵ کاره

قهوه ترک ساز پنج کاره karaca مدل Hatir Barista تمامی محدودیت هایی که یک باریستای خانگی دارد را از پیش روی شما برخواهد داشت. با قهوه ترک ساز برقی پنج کاره کاراجا مدل هاتیر باریستا می توانید از قهوه ترک برای درست کردن نوشیدنی های خوشمزه مانند کاپوچینو تهیه استفاده نمایید.

همچنین این قهوه ترک ساز برقی امکان تهیه انواع نوشیدنی های حاوی شیر با امکان گرم کردن شیر را نیز برای شما فراهم می نماید. این قهوه ساز برقی پنج کاره محصولی است از برند کاراجا که در کشور ترکیه تولید شده است. دستگاهی عالی و باکیفیت که در فروشگاه قهوه ملو مدل های مختلفی از این قهوه ساز های برقی موجود میباشد.

قهوه ساز و چای ساز پنج کاره کاراجا هاتیر پلاس مود سخنگو

به جهت آن که بسیاری از افراد، طعم خوش قهوه ترک را دوست دارند و در طی روز چند فنجان می نوشند، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی مدل های متنوعی از این دستگاه را برای راحتی کاربران تولید کرده اند.دستگاه قهوه و چای ساز کاراجا HATIR نیز یکی از این محصولات به شمار می آید که با استفاده از آن می توان به آسانی و در کمترین زمان بهترین نوع قهوه ترک را دم آوری و نوش جان کرد.

دستگاه شما که ظرفیت تهیه 10 فنجان نوشیدنی را به طور هم زمان دارد، اولین و تنها در جهان است که توانایی تهیه همزمان قهوه ترک با طعم سوخاری و یک نوشیدنی با شیر در هنگام دم کشیدن فیلتر قهوه یا چای را دارد.Hatır Plus Mod برای چشیدن طعم های مختلف در ساعات مختلف روز و تهیه نوشیدنی های راحت برای کل خانواده و میهمانان شما طراحی شده است.

5 نوع نوشیدنی متناسب با حالت شما
با قهوه ساز و چای ساز پنج کاره کاراجا هاتیر پلاس مود سخنگو می توانید قهوه فیلتر، چای، گرمایش شیر، تهیه نوشیدنی شیر و قهوه ترک بو داده را مطابق با روحیه خود درست کنید.

ظرفیت 10 لیوان نوشیدنی
می توانید 5 فنجان قهوه فیلتر یا چای را در قوری شیشه Karaca Hatır Plus Mod دم کرده و همزمان 5 فنجان قهوه ترک را روی قهوه بو داده ترکی بپزید یا در قابلمه قهوه نوشیدنی های شیری تهیه کنید.

دو نوشیدنی مختلف در یک زمان
می توانید قهوه ترک یا نوشیدنی های شیری را به طور همزمان با حالت Hatır Plus تهیه کنید، در آنجا می توانید علاوه بر فیلتر قهوه در محفظه قهوه فیلتر، چای دم کنید. هنگام دم کردن چای، از فیلتر مخصوص تهیه دم چای در کارافه استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا