اقتصادیکسب و کار ایرانی

افزایش ایمپرشن اینستاگرام

افزایش ایمپرشن رایگان در اینستاگرام با راهکارهای مختلف

ایمپرشن به معنای تعداد دفعاتی است که یک پست اینستاگرام توسط یک شخص چندین بار دیده شود.ویدئو هایی با عنوان هایی مثل : نکته یاب و معمایی و.. که باعث شود یک ویدئو چندین بار توسط یک شخص دیده شود. ایمپرشن ، یکی از فاکتور های مهم اینستاگرام به جهت ورود پست های شما به اکسپلور (Explore) اینستاگرام می باشد. ایمپرشن با ریچ (reach) بسیار متفاوت است.ریچ به تعداد آیپی هایی که یک ویدئو را مشاهده کرده اند میگویند ، هربار که یک ویدئو را از اول مشاهده کنید فقط ایمپرشن آن افزایش پیدا میکند (impressions).

دریافت ایمپرشن ، برای نرخ تعامل اینستاگرام بسیار مفید است. نرخ تعامل به میزان مشارکت کاربران در هر پست یا استوری است.یعنی زمانی که شما پستی را در پیج خود منتشر میکنید ، آن پست لایک ، کامنت ، بازدید دریافت کند و یا به اشتراک یا ذخیره شوند. با گذشت زمان، نرخ تعامل می تواند به شما کمک کند که یک کمپین یا استراتژی محتوایی در مقابل کمپین دیگر یا استراتژی محتوایی چگونه عمل می کند. این یک معیار عالی برای ردیابی رفتار و بازخورد کاربران هنگام انتشار پست جدید است.

راهایی که میتوانید ایمپرشن خود را افزایش دهید:

  • ویدئو های معمایی منتشر کنید.انتشار ویدئو های معمایی باعث میشوند که کاربر چندین بار ویدئو شما را مشاهده کند.
  • ویدئو هایی با نکات مخفی جالب و طنز یا آموزشی منتشر کنید و در آخر ویدئو با اشاره به نکته ، از کاربران خود بپرسید که نکته ویدئو را متوجه شدند؟ این کار باعث میشود که کاربر مجددا ابتدا تا انتها را با دقت نگاه کند یا اگر متوجه نشد چندین بار آن را مشاهده میکند . سپس از آنها بخواهید که نکته را اگر متوجه شدند لایک کنند و در کامنت نکته را بیان کنند.
  • در ثانیه های آخر ویدئو هایی که منتشر میکنید ، حدود 3 تا 5 ثانیه آخر ویدئو را تبلیغ یا قسمتی از پست های قبلی خود را بگذارید.
  • اگر قسمت دوم و چندم یک کلیپ را منتشر میکنید ، در استوری پست جدید و در استوری های بعد ، قسمت های قدیمی تر کلیپ را اطلاع رسانی کنید.
  • با کمک هشتگ ، برای محصولات خود دسته بندی بسازید ! اگر نام پیج شما messi است و پیج فروش لباس دارید ، برای تیشرت های خود از هشتگ messitshirt استفاده کنید تا اگر کاربران بروی هشتگ کلیک کردند ، محصولات قبلی شما که درباره تیشرت هست را از طریق هشتگ اختصاصی شما مشاهده کنند.(افزایش ایمپرشن مطالب قدیمی)
  • آخرین راه ، خرید ایمپرشن اینستاگرام است که این نوع محصولات هم بازدید ارسال میکنند و هم ریچ و ایمپرشن را باهم افزایش میدهند.

این را به خاطر بسپارید که افزایش ایمپرشن اینستاگرام به تنهایی در رشد و پیشرفت پیج کمک نمیکند و نیاز است که لایک و کامنت های خود را نیز افزایش دهید.

برای مشاهده آمار ایمپرشن پست های خود ، لازم است که پیج خود را تبدیل به حساب تجاری کنید.سپس اکانت خود را با ثبت نام در فیسبوک ، به فیسبوک متصل کنید.

نحوه تبدیل به حساب تجاری:

1-ابتدا اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید

2-وارد پروفایل خود شوید(انتخاب گزینه آدمک)سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات حساب شوید.

3-گزینه اکانت (Account) را انتخاب کنید.

4-از پایین صفحه گزینه Switch to Professional Account را انتخاب کنید.

5-اکنون گزینه Business را انتخاب کنید تا حساب شما به حالت تجاری در آمده

سپس پس از اینکه حساب شما تبدیل به حساب تجاری شد ، به بخش insights اینستاگرام وارد شوید.

6-در قسمت جدید ، از شما میخواهد تا موضوع فعالیت خود را انتخاب کنید:

 Grocery / Store =  فروشگاه / بقالی

Art =  هنری

= Product / Service  خدماتی / محصولات فروشگاه

personal Blog =  وبلاگ شخصی

Musician / Band =  خواننده / گروه موسیقی

Health / Beauty =  زیبایی / سلامت

Shopping / Retail =  خرده فروشی / خرید

7-اکنون از شما میخواه در صورت تمایل ، اطلاعات تماس ، ایمیل و موقعیت مکانی خود را ثبت کنید(این اطلاعات به کاربران نشان داده میشود)

برای خرید ایمپرشن اینستاگرام از  سایت shirazsocial.com دیدن نمایید.

دکمه بازگشت به بالا