علم و تکنولوژی

درخواست ویژه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از نماینده دامغان

تکنونامه/سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از نماینده مردم دامغان در مجلس خواست که اسناد و مدارک تخصیص نیافتن درآمد بیمارستان ولایت دامغان به همان بیمارستان را منتشر کرده و از حذف بودجه‌های درمان در فرمانداری دامغان جلوگیری کنند.

در این اطلاعیه که ۱۴ فروردین نسخه‌ای از آن در اختیار تکنونامه قرار داده شده، آمده است:

با توجه به بیان مطالبی توسط نماینده محترم مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تخصیص درآمد بیمارستان ولایت دامغان به خود آن بیمارستان و هزینه کردن آن در جای دیگر، به استحضار مردم عزیز می‌رساند که این بیمارستان نه تنها به‌عنوان یک منبع درآمد نیست بلکه یک مرکز هزینه‌ای بوده و میزان هزینه‌های آن چندین برابر درآمد آن و بودجه اختصاص یافته به آن چندین برابر درآمد آن است که به طرق مختلف توسط دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی استان سمنان تامین می‌شود.

لذا از نماینده محترم دعوت می‌شود چنانچه سندی در مورد ادعاهای خود در این زمینه دارند در جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی، دانشگاه و اصحاب رسانه آن را منتشر کنند و همچنین به سازمان‌های ناظر ارائه دهند. هر چند که قبلا این مسیر را طی کرده و خلاف آن اثبات شده است. دانشگاه هر زمان که نماینده محترم اعلام فرمایند آماده حضور و روشنگری است.

همچنین از نماینده محترم تقاضا دارد چنانچه دغدغه‌مند تقویت حوزه بهداشت ودرمان دامغان هستند از حذف بودجه بهداشت و درمان در شورای برنامه‌ریزی شهرستان که خود و فرماندار محترم عضوی از آن هستند جلوگیری کنند و اعتبارات حذف شده در چند سال متوالی را به آن برگردانند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا