علم و تکنولوژی

موبایل باربی به بازار می‌آید

به گزارش تکنونامه، شرکت HMD یا Human Mobile Devices که طی چند سال اخیر تلفن‌های نوکیا را تولید کرده است، در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که با شرکت متل(سازنده عروسکهای باربی) همکاری می‌کند تا یک تلفن همراه تاشو باربی رسمی در تابستان امسال عرضه کند. بدیهی است که محصول صورتی رنگ خواهد بود.

به نقل از تکنونامه، از نظر زیبایی شناختی، رنگ آن بسیار شبیه به رنگ صورتی موتورولا ریزر(Motorola Razr) است. اما در حالی که آن تلفن همراه به عنوان یک تلفن هوشمند در عصر تلفن‌های تاشوهای مدرن عرضه شد، تلفن همراه باربی بسیار ابتدایی‌تر خواهد بود. این یک تلفن هوشمند نیست و HMD آن را تحت عنوان یک لوازم جانبی برای استایل، نوستالژی و سم‌زدایی دیجیتالی(Digital detox) معرفی می‌کند. HMD هنوز موارد دیگری مانند قیمت یا عکس‌های واقعی درباره آن فاش نکرده است، اما این شرکت می‌گوید که قصد دارد از تلفن باربی تاشو در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند بنابراین احتمالا در طول هفته شاهد اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.

موبایل باربی به بازار می‌آید

ممکن است اکثر مردم هنوز آماده نباشند تلفن‌های هوشمند خود را به طور کامل کنار بگذارند، اما اگر به دنبال یک گزینه هستید، این احتمالا یکی از جذاب‌ترین وسایلی است که می‌توانید تهیه کنید.

5858

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا