عمومیکسب و کار ایرانی

برای تميز كردن كابينت ام دي اف قهوه ای

ها از جمله اجزایی هستند که در هر منزلی یافت می شوند. این اجزاء، جزء کاربردی ترین وسایلی است که در آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد. به طوری که اگر در آشپزخانه ای کابینت وجود نداشته باشد، برای ساکنین منزل وضعیت نامطلوبی به وجود خواهد آمد. جنسی که برای ساخت این محصولات پرکاربرد، به کار رفته، متفاوت است. کابینت های آشپزخانه موجود در بازار از جنس های مختلفی همچون: فلز، ام دی اف(MDF)، چوب، نئوپان و … ساخته شده است. در هنگام خرید، محصولی را انتخاب نمائید که علاوه بر زیبایی، جلوه خاص و سازگاری با سایر اجزاء منزل، کیفیت بالایی هم داشته باشد. ایچوب عرضه کننده بهترین چوب برای ساخت کابینت شما است. اگر قصد تعویض کابینت منزل خود را دارید به وب سایت مراجعه کنید.

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز 595 هزار تومان می‌باشد. هر بسته قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز دارای ۲۰ عدد ساشه پودر قهوه می‌باشد.

چگونه کابینت ام دی اف قهوه ای را تمیز کنیم؟

با توجه به افزایش تورم و قیمت محصولات در بازار، باید بعد از خرید محصولات به خوبی از آن ها مراقبت کنید تا عمر مفیدی داشته باشند. یکی از مکان هایی که در منزل یا محیط کار در معرض آلودگی و کثیفی است، آشپزخانه است. عموم کارها مانند آشپزی، صرف وعده های غذایی، شستشوی ظروف و وسایل و … در این مکان انجام می شود. انجام این امور، سبب ایجاد انواع چربی بر روی سطوح، تولید مواد ریز غذایی، قطرات آب و لکه های مختلف خواهد شد. از طرفی تمیز بودن آشپزخانه، سبب حفظ ظاهر و زیبایی کل منزل خواهد شد، پس بهتر است برای جلوگیری از جرم گرفتن سطوح موجود در آشپزخانه، به خصوص کابینت ها، آن ها را به صورت مداوم و با اصولی استاندارد تمیز نگه داریم. اگر جنس کابینت های شما از نوع ام دی اف است، توصیه می شود از تماس آب به کابینت جدا خودداری کنید، چرا که در اثر تماس های متوالی آب با کابینت های MDF قهوه ای، از عمر و زیبایی آن ها کاسته خواهد شد. اگر تمیزی کابینت های ام دی اف به صورت مستمر، هر چند جزئی انجام گردد، از آلودگی های سخت جلوگیری خواهد شد و علاوه بر تمیز ماندن همیشگی آشپزخانه، عمر طولانی به کابینت هایتان خواهید بخشید. سعی کنید از محلولی که با ام دی اف سازگاری دارد استفاده نمائید. در هنگام استفاده از انواع پاک کننده سطوح، به این نکته توجه داشته باشید که حاوی مواد اسیدی یا قلیایی نباشند، چرا که ممکن است به سطح کابینت آسیب وارد شود. جهت حرکت نیز در میزان تمیزی مؤثر است. در هنگام تمیزی سعی کنید، جهت حرکت دستمال را از حالت حرکت عقب و جلو به حالت حرکت دایره ای تغییر دهید. کابینت های ام دی اف به رنگ قهوه ای به علت تیره بودن رنگ آن نیاز به مراقبت بیشتری دارند، به همین دلیل تمام روش های بالا را با دقت بیشتری انجام دهید.

ابزار لازم برای تمیزکردن کابینت ام دی اف قهوه ای

از جمله ابزارهایی که می توان از آن ها برای تمیزکردن کابینت های ام دی اف قهوه ای استفاده کرد، دستمال پارچه ای، دستمال مرطوب، انواع پاک کننده های سطوح که ترکیبات ملایمی دارند، استفاده از مواد طبیعی مانند آب اندک، سرکه و گلاب یا ترکیب این سه ماده که دارای ترکیبات ملایمی است، استفاده نمود. می توان از دو دستمال که یکی حاوی مواد شوینده و دیگری نیز خشک است استفاده نمود، همچنین سعی کنیکابینت ها مهم ترین بخش آشپزخانه هستند که نقش بسیار کاربردی دارند و نمی توان آشپزخانه را بدون آن ها تصور کرد. از جنس های مختلفی مانند فلزی، چوب، نئوپان، ام دی اف و…  در ساخت کابینت استفاده  می شود که کابینت ام دی اف طرفداران بیشتری دارد. همچنین می توان با توجه به سلیقه افراد از انواع رنگ ها برای کابینت استفاده کرد. یکی از رنگ هایی که اکثر افراد انتخاب می کنند قهوه ای است و این رنگ جزو رنگ های پرطرفدار برای دکور آشپزخانه است. تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای ممکن است برای افراد کار دشواری به نظر برسد؛ اما اگر روش آن را بدانید، به راحتی می توانید از پس این کار برآیید.

روش های تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت ها همواره در معرض کثیفی قرار دارند؛ زیرا قطرات چربی، بخار ناشی از پخت و پز و مواد غذایی روی سطوح و پاشیده می شود و آن ها را مات و لکه دار می کند. به همین علت باید به صورت مداوم به تمیز کردن آن بپردازید. اگر تمیز کردن اصولی کابینت را یاد بگیرید، می توانید این کار را برای خود آسان و طول عمر کابینت را نیز افزایش دهید. روش های زیر برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای مناسب است:

گرفتن گرد و غبار از سطح کابینت

راحت ترین روش تمیزکردن کابینت قوه ای، گرفتن مرتب گرد و غبار از روی آن است. بهتر است هفته ای یک یا دو بار کابینت ها را گردگیری کنید. اگر گرد و غبارها مدت طولانی روی سطح کابینت و بمانند، پاک کردن آن دشوار می شود. در صورت دیدن لک روی کابینت، دستمال را مقداری مرطوب کنید.

استفاده از آب و مایع ظرفشویی

ترکیب آب و مایع ظرفشویی، ترکیبی فوق العاده برای برطرف کردن لک های مقاوم است. مقدار مناسبی از مایع ظرفشویی را با آب مخلوط کنید. سپس یک اسفنج نرم را به این ترکیب اضافه کرده و آب آن را به صورت کامل بگیرید. با اسفنج سطح کابینت را تمیز و با یک دستمال نخی آن را خشک کنید.

استفاده از اسپری پاک کننده ام دی اف

یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای، استفاده از اسپری مخصوص ام دی اف است. این اسپری به کابینت آسیب نمی رساند و باعث حفظ براقی آن می شود.

استفاده از آب و سرکه

یکی دیگر از روش های تمیزکردن کابینت ام دی اف قهوه ای، استفاده از ترکیب سرکه و آب است. با توجه به اینکه سرکه خاصیت اسیدی دارد به راحتی می تواند انواع لک ها را از سطح کابینت پاک کند. برای این کار مقداری سرکه و آب را با یکدیگر مخلوط و با یک دستمال، به راحتی کابینت را تمیز کنید. استفاده از این روش به براق شدن کابینت نیز کمک می کند.

استفاده از شامپو فرش

شامپو فرش نیز گزینه مناسبی برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای به شمار می رود. استفاده از شامپو فرش اسیدی ضعیف، به خوبی کابینت را تمیز می کند و به درخشش و براق بودن آن آسیبی نمی رساند. پیش از تمیز کردن، ابتدا سطح کابینت را با دستمال پاک کنید؛ سپس شامپو را روی کابینت اسپری و با یک دستمال تمیز نمایید.

استفاده از جوش شیرین

موثرترین ماده برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای، جوش شیرین است. ترکیب آب و جوش شیرین یک محلول لکه بر قوی می سازد که با آن می توانید به راحتی سطح کابینت را تمیز کنید. اگر لکه مورد نظر با این روش برطرف نشد، جوش شیرین را به صورت خمیری درآورید و روی لکه بمالید. بعد از چند دقیقه با یک دستمال مرطوب، خمیر و لکه را پاک نمایید.

نکات مهم در تمیز کردن کابینت

برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

  • از شوینده های اسیدی و قلیانی مانند شوینده های دارای الکل استفاده نکنید؛ زیرا این مواد آسیب جدی و جبران ناپذیری به سطوح کابینت و اتصالات آن وارد می کند. همچنین شوینده های اسیدی باعث از بین بردن براقیت کابینت می شوند.
  • اسفنج مرطوب را به جای اینکه به جلو و عقب حرکت دهید، به صورت دایره ای روی کابینت بکشید.
  • برای تمیز کردن از دستمال نرم و بدون پرز استفاده کنید.
  • دستمال های آشپزخانه را برای خشک کردن روی در کابینت آویزان نکنید. زیرا این کار باعث آسیب جدی به کابینت می شود. همچنین مواظب باشید مواد شوینده یا آب به داخل درزهای کابینت نفوذ نکند.

تمیز کردن چربی از روی کابینت ام دی اف

برای تمیز کردن چربی می توانید از آمونیاک استفاده نمایید. برای این کار مقداری آمونیاک رقیق نشده را روی اسفنج بریزید و دایره وار روی لکه ها بکشید. سپس با دستمال مواد را از سطح کابینت پاک کنید. هنگام انجام این کار رعایت موارد زیر ضروری است:

  • از دستکش استفاده کنید تا پوست شما آسیب نبیند.
  • هود را روشن و پنجره ها را باز بگذارید تا هوا عوض شود و دچار مشکل تنفسی نشوید.
  • محلول آمونیاک را با سفید کننده ها یا سایر مواد شوینده ترکیب نکنید.

برق انداختن کابینت ام دی اف

برای براق کردن کابینت ام دی اف می توان از مواد گوناگونی استفاده کرد که پرکاربردترین آن ها، واکس براق کننده و پولیش است. پولیش ها و واکس ها انواع مختلفی دارند که می توانید با توجه به ظاهر آشپزخانه و میزان درخشش مد نظر خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. ذکر این نکته ضروری است که اگر این مواد را روی لک یا گرد و غبار انجام دهید، نتیجه عکس می دهد و سطح کابینت را کدر و کثیف می کند. پس ابتدا باید به تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای بپردازید.

سخن پایانی

کابینت ها بخش مهمی از آشپزخانه را تشکیل می دهند و به علت در معرض دید بودن همیشه باید تمیز بمانند. ممکن است برای برخی از افراد تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای، کار دشواری به نظر برسد؛ اما اگر به طور مرتب گرد و غبار آن را بگیرید و روش درست پاک کردن آن را بدانید، کابینت های تمیز و براقی خواهید داشت. همچنین در صورت نیاز به پیچ ام دی اف یا پایه کابینت می توانید آن ها را از سفارش دهید.

سوالات متداول

تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای چگونه است؟

برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای روش های مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن، پاک کردن مرتب گرد و غبار و استفاده از اسپری مخصوص تمیز کردن ام دی اف است.

چگونه کابینت ام دی اف را برق بیاندازیم؟

برای برق انداختن کابینت ام دی اف می توانید از پولیش و واکس های موجود در بازار که مخصوص این کار است، استفاده کنید. کابینت ام دی اف یکی از کابینت های پر طرفدار است که مزایای بسیار زیادی دارد. تنوع رنگ، ماندگاری بالا و قیمت مقرون به صرفه این کابینت از جمله مزایایی است که سبب می شود مشتریان نسبت به خرید کابینتی با این متریال اقدام کنند. از آنجایی که کابینت ها برای حفظ درخشش و زیبایی خود به تمیزکاری نیاز دارند بسیاری از افراد از این جهت نگرانی هایی بابت تمیز کردن کابینت ام دی اف دارند که چگونه آن را تمیز کنند تا هم زیبایی آن حفظ شود و هم آسیبی نبیند.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف تماس بگیرید.

در این مقاله روش های تمیز کردن کابینت ام دی اف و نکات مهم آن را به شما عزیزان آموزش می دهیم. پس از ، با به کار بردن این روش ها دیگر هیچ نگرانی از این جهت نخواهید داشت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تمیز کردن کابینت ام دی اف چه اهمیتی دارد؟

بسیاری از افراد به هنگام تمیز کردن آشپزخانه، به تمیزی کابینت ها توجهی نمی کنند زیرا فکر می کنند این کار بسیار سخت است و زمان زیادی می گیرد. هر چقدر به تمیزی کابینت ها بیشتر اهمیت دهید و آن ها را به موقع تمیز کنید، کارتان آسان تر است زیرا وقتی گرد و غبار، چربی ها و دود حاصل از پختن غذاها بر روی سطح کابینت ها قرار می گیرد، ماندگار شده و دیگر به آسانی تمیز نمی شود.

برای اینکه هم سطح کابینت ام دی اف خود را از آلودگی ها پاک کنید و هم برای رفع آلودگی ها اذیت نشوید، بهتر است دست کم هر هفت روز یکبار کابینت های خود را گردگیری کنید و اگر چربی و لکه دارند، به فکر تمیز کردن آن ها باشید تا بتوانید از کابینت های خود به مدت طولانی استفاده نمایید.

 بهترین ماده تمیز کننده کابینت ام دی اف

روش های مختلفی برای تمیز کردن کابینت ام دی اف وجود دارد و هر کدام از این روش ها نیاز به ماده تمیز کننده خاصی دارند. بعضی از تمیز کننده ها اگر چه در کوتاه مدت نتیجه خوبی را نشان می دهند اما در طولانی مدت باعث آسیب های جدی به سطح کابینت ام دی اف می شوند. به طور کلی بهترین ماده برای تمیز کردن سطح ام دی اف، ترکیب آب ولرم و ماده ظرفشویی است.

ابتدا مقداری آب ولرم و مایع ظرفشویی را در ظرفی ریخته و مخلوط کنید. سپس یک اسفنج را به این محلول آغشته نموده و پس از گرفتن آب آن، کابینت ام دی اف خود را تمیز کنید.  پس از تمیز کردن کابینت، با یک دستمال نخی خشک، رد رطوبت باقی مانده روی کابینت را پاک کنید. اگر  پاک کردن رطوبت را نادیده بگیرید، منجر به ایجاد لکه های عمیق بر روی کابینت می شود که تمیز کردن آن دشوار است.برای خرید اینترنتی قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید.

چگونه کابینت ام دی اف را تمیز کنیم؟

تمیز کردن کابینت ها با توجه به متریال استفاده شده در ساخت کابینت، متفاوت است. برای اینکه بدانیم چگونه کابینت ام دی اف را تمیز کنیم باید به جنس کابینت توجه داشته باشیم. در ادامه روش های تمیز کردن کابینت ام دی اف را بررسی می کنیم.

گردگیری کابینت ام دی اف

در ابتدا باید گرد و غبارهای قرار گرفته بر سطح کابینت های ام دی اف را تمیز کنید. این کار ساده ترین راه برای حفظ تمیزی کابینت ها می باشد. برای انجام این کار نیازی به شوینده ای نیست و شما باید با استفاده از یک دستمال نخی کاملا خشک، گرد و غبارها را پاک کنید. این کار را هر هفته تکرار کنید تا از تجمع گرد و غبارها و سایر آلودگی ها جلوگیری نمایید.

اسپری براق کننده کابینت ام دی اف |برق انداختن کابینت ام دی اف نی نی سایت |بهترين روش تميز كردن كابينت ام دي اف نی نی سایت

تمیز کردن کابینت ام دی اف با دستمال مرطوب

در صورتی که پس از حذف گرد و غبارهای قرار گرفته بر سطح کابینت ام دی اف، هیچ گونه چربی مشاهده نکردید، می توانید یک دستمال نخی را مرطوب کرده و با استفاده از آن سطح کابینت را تمیز کنید. بعد از انجام این کار با یک دستمال خشک، رطوبت باقیمانده بر سطح کابینت ام دی اف را خشک نمایید.

شستن کابینت ام دی اف با آب

تمیز کردن کابینت ام دی اف باید در فواصل زمانی مختلف انجام شود تا آلودگی ها بر روی آن تجمع نکنند. اولین ماده ای که برای تمیز کردن کابینت به ذهن شما می رسد، آب است. شاید گمان می کنید که با شستن کابینت ام دی اف با آب از شر چربی ها و لکه ها راحت می شوید. بهتر است دست نگه دارید زیرا استفاده از آب برای تمیز کردن کابینت باید طبق اصول خاصی انجام شود. اگر بخواهید آب را بر روی سطح بریزید و کابینت را تمیز نمایید باید به زودی با کابینت های خود خداحافظی کنید.

برای تمیز کردن کابینت با استفاده از آب باید آن را با مواد مختلفی مانند سرکه و یا مایع ظرفشویی مخلوط نمایید. پس از آن پارچه ای نرم را به محلول به دست آمده آغشته کرده و با گرفتن آب اضافه آن، سطح کابینت را تمیز و سپس خشک کنید. پس این کاملا مشهود است که به طور مستقیم نمی توان آب را بر روی کابینت ام دی اف ریخت و آن را شست.

تمیز کردن کابینت ام دی اف با آب و مایع ظرفشویی

یکی از بهترین روش های تمیز کردن کابینت ام دی اف استفاده از آب و مایع ظرفشویی است. شاید برای شما این نگرانی وجود داشته باشد که با استفاده از آب چگونه کابینت ام دی اف را تمیز کنیم و آسیب نبیند اما با روشی که در ادامه می گوییم می توانید کابینت های ام دی اف خود را بدون هیچ آسیبی درخشان کنید.

ابتدا مقداری مایع ظرفشویی را با آب ولرم ترکیب کنید و سپس اسفنجی نرم را به این محلول آغشته کنید و آن را به اندازه ای فشار دهید تا  آب موجود در آن به طور کامل خارج شود. اکنون با اسفنج سطح کابینت را تمیز کنید و پس از آن با یک پارچه نخی خشک، رد رطوبت باقی مانده را خشک نمایید. با استفاده از این روش چربی و لکه های سطح کابینت تمیز می شوند.

تمیز نمودن کابینت ام دی اف با آب و سرکه

سرکه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد به راحتی لکه ها را نابود می کند و از آن می توان برای تمیز کردن بسیاری از وسایل استفاده کرد. اگر رنگ کابینت شما سفید است، برای تمیز کردن آن می توانید از محلول آب و سرکه استفاده کنید. ابتدا در ظرفی به اندازه یکسان آب و سرکه بریزید و بعد یک دستمال نخی را به این محلول آغشته کرده و سطح کابینت سفید را تمیز کنید.

با این روش کابینت شما درخشش و زیبایی اولیه خود را به دست می آورد. بهتر است برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ام دی اف، پس از تمیز کردن با محلول گفته شده، سطح کابینت را با یک دستمال نخی خشک کنید.

تمیز کردن لکه های کابینت ام دی اف

ممکن است به هنگام آشپزی بخشی از مواد غذایی بر سطح کابینت باقی بماند و یا چربی ها و دودهای حاصل از پختن غذا بر روی کابینت قرار بگیرند. اگر این لکه ها به سرعت پاک نشوند، ماندگاری آنها افزایش پیدا کرده و دیگر به سادگی تمیز نمی شوند.

اکنون این سوال برای شما پیش می آید که اگر لکه های گفته شده با استفاده از محلول آب و سرکه و یا محلول آب و مایع ظرفشویی پاک نشدند، چگونه کابینت ام دی اف را تمیز کنیم . ما در این بخش برای شما راهکار ویژه ای برای حل این مشکل داریم. در ابتدا مقداری جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیری در آید و سپس این خمیر را بر روی لکه ها قرار دهید تا کاملا خشک شود و پس از آن با یک دستمال مرطوب سطح را تمیز نمایید.

تميز كردن كابينت ام دی اف قهوه ای

کابینت ام دی اف قهوه ای با توجه به رنگ خود روش شست و شوی متفاوتی دارد. برای تمیز کردن این رنگ از کابینت ام دی اف باید ابتدا تمامی گرد و غبارهای سطح کابینت را تمیز کنید. تمیز کردن گرد و غبار باعث می شود که پس از تمیز کردن با مواد مناسب، هیچ لکه ای بر سطح کابینت قهوه ای باقی نماند.

ابتدا باید کمی آب ولرم، گلاب و سرکه را با هم مخلوط کنید و سپس با یک دستمال لطیف، سطح کابینت را به شکل دایره ای پاک کنید. پس از تمیز کردن با دستمال آغشته به مواد مذکور، باید به سراغ دستمال خشک رفته و رد رطوبت کابینت را با آن تمیز نمایید. بجز این محلول می توانید از پاک کننده های صنعتی ملایم نیز برای تمیز کردن کابینت ام دی اف قهوه ای استفاده کنید.

تميز كردن كابينت ام دی اف مشکی

تمیز کردن کابینت ام دی اف مشکی از کابینت های روشن آسان تر است زیرا این کابینت ها لکه های چربی و باقیمانده غذا را نشان نمی دهند. نکته قابل توجه این است که کابینت های تیره و مخصوصا کابینت مشکی ممکن است پس از تمیز کردن دچار لکه شوند و این لکه ها به شدت به چشم می آیند و جلوه آشپزخانه را نامطلوب می کنند.

برای تمیز کردن کابینت ام دی اف مشکی از پارچه یا دستمال میکروفایبر استفاده کنید. این دستمال به کابینت پرز نمی دهد و سطح آن را به خوبی پاک می کند. بهترین محلول برای پاک کردن این نوع کابینت، محلول آب و سرکه است و در صورت نیاز می توانید از پاک کننده های ملایم شیمیایی به این منظور استفاده نمایید. خشک کردن کابینت پس از تمیز کردن، نقش مهمی در از بین بردن لکه ها دارد.

تميز كردن كابينت ام دی اف مات

کابینت ام دی اف مات کمتر کثیف می شود و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند اما این کابینت لکه های غذا و چربی را به خوبی نشان می دهد. برای از بین بردن چربی کابینت ام دی اف مات کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و خمیر حاصل را بر روی لکه ها قرار دهید تا خشک شود. پس از خشک شدن جوش شیرین، آن را از روی کابینت به وسیله یک دستمال نمدار تمیز کنید. در مرحله بعدی باید رطوبت باقیمانده را با یک دستمال نخی کاملا خشک نمایید. برای تمیز کردن کابینت ام دی اف مات پس از رفع لکه ها، باید از محلول آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید.

نکات طلایی تمیز کردن کابینت ام دی اف

۱- پس از اینکه کابینت ام دی اف خود را تمیز کردید می توانید از اسپری های براق کننده مخصوص برای جلا دادن به کابینت ها استفاده کنید.

۲- برای تمیز نمودن کابینت های ام دی اف از اسکاچ و سیم ظرفشویی استفاده نکنید زیرا این اجسام به دلیل سطح زبری که دارند، خط و خش هایی بر روی سطح ایجاد می کنند.

۳- بجز مواد گفته شده از شوینده ها و مواد شیمیایی و الکلی دیگری برای تمیز کردن کابینت استفاده ننمایید زیرا به سطح کابینت آسیب می رسانند.

۴- به هنگام استفاده از محلول ها تا حد امکان آب داخل اسفنج یا دستمال را خارج نمایید تا بعدا مشکلی برای کابینت شما پیش نیاید.

۵- پس از تمیز کردن سطح کابینت، با یک دستمال خشک، رطوبت باقیمانده را حتما خشک کنید.

۶- از دستمال های نخی و نرم و یا دستمال های نانو برای تمیز کردن کابینت ام دی اف استفاده کنید و برای شست و شوی این دستمال ها از موادی مانند پودر ماشین لباسشویی هرگز استفاده ننمایید.

۷- دستمال های خیس و مرطوب را بر روی کابینت ها قرار ندهید تا خشک شوند زیرا این کار باعث ایجاد آسیب های شدیدی بر کابینت شما می شود.

۸- برای تمیز کردن کابینت های ام دی اف می توانید از اسپری های چند منظوره استفاده کنید.

در این مقاله گفتیم که چگونه کابینت ام دی اف را تمیز کنیم و شما با به کار بردن روش ها و رعایت نکات گفته شده می توانید درخشش و زیبایی کابینت های خود را حفظ نمایید.

برای اطلاع از قیمت وخرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز می توانید از همین صفحه اقدام به خرید کنید.

د از دستمال هایی استفاده کنید که بر روی سطوح پرز ایجاد نکنند. ایچوب این مقاله را آماده کرده است تا شما را با راه های تمیز کردن کابینت MDF قهوه ای آشنا کند. به تمام نکات این مقاله توجه کنید، تا دوام کابینت منزل خود را بیشتر کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا