عمومیکسب و کار ایرانی

دستگیره برای کابینت قهوه ای

دستگیره کابینت ممبران قهوه ای جزء دستگیره های پرفروش و پرطرفدار بوده است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد قیمت های متفاوتی دارد.

توانسته با ارائه و معرفی جدیدترین و لوکس ترین مدل های سال نظر مشتریان و خریداران بسیار زیادی را برای خرید جلب کند و میزان فروش این محصول در بازار به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

امروزه انواع مختلفی از دستگیره کابینت ممبران قهوه ای با متریال های مختلف در بازار وجود داشته که نوع آلومینیوم آن طرفداران خاص خود را دارد. این دستگیره ها دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی هستند و بهترین گزینه و انتخاب برای خرید محسوب می شوند.

همانطور که شما اطلاع دارید امروزه در بازار تنوع در مدل های دستگیره کابینت ممبران بسیار فراوان است تولید کننده این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت بسیار خوبی به تولید رسانده است.

اما امروزه تنوع در قیمت های این محصول بسیار زیاد می باشد و هر کدام از این دستگیره با قیمت های متفاوتی تولید می شوند.

حال ما می خواهیم پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت این دستگیره را برای شما بیان کنیم و به شما بگویم که چه عاملی بر روی این محصولات تأثیر مستقیم را می گذارد.

اولین عاملی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد کیفیت عالی می باشد زمانی که تولید کننده بخواهد از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده نماید تا این محصولات را به تولید برساند مسلماً کیفیت این محصول بالا می رود و بر روی قیمت تاثیر گذار است.

استفاده از تجهیزات و دستگاه فوق حرفه‌ای نیز کمک بسیار زیادی به بهتر تولید کردن این محصولات می کند دستگاه فوق حرفه ای کاملا مکانیزه هستند و بهترین ها را تولید می نمایند.

این دستگیره های تولید شده جنس های گوناگونی دارند و علاوه بر ام دی اف، از مواد مختلفی چون آلومینیوم، چوب، سنگ و … نیز ساخته شده اند. که مرغوب ترین آن ها دستگیره از جنس آلومینیوم می باشد.

دستگیره باکیفیت با آبکاری روی از مقاومت بالایی در برابر رطوب، حرارت، زنگ زدگی، ضربه و خط و خش برخوردار هستند به طوری که با خرید این محصولات می توانید از استحکام و طول عمر این کابینت اطمینان حاصل نمایید.

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام خرید این دستگیره ها، قیمت این محصولات است و عوامل گوناگونی بر روی قیمت این محصولات اثر می گذارد از جمله این عوامل: جنس، ابعاد، رنگ و طرح، متریال و جنس روکش و همچنین عوامل دیگری چون نوسانات ارز و دلار می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشند.

از عوامل دیگری که باعث شده است این محصولات کاربرد فراوانی در خانه ها داشته باشند خصوصیات فیزیکی، ضخامت، جنس مرغوب به کار رفته، قابلیت رنگ آمیزی های مختلف، پایداری و مقاومت، زیبایی ظاهری، تنوع در روکش ها، ابعاد گوناگون و همچنین قیمت به نسبت مناسب می باشد.

این دستگیره‌ها به دلیل آن که دارای طرح ها و رنگ های بسیار گوناگونی هستند، طرفداران بسیار زیادی دارند و افراد می توانند بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود بهترین نوع محصول را خریداری کنند.

فلزهایی که برای تولید دستگیره مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ضخامت مناسب بوده و در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند و شما می توانید با خیال راحت و برای مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول آن است که دارای سایز ها و ابعاد کاملاً استاندارد هستند و شما مشتریان و خریداران می توانید بهترین سایز و ابعاد محصول را بر حسب نیازی که دارید خریداری کنید.

دستگیره کابینت ظاهر زیبایی دارد و تولید این محصول به طور ظریف و با کیفیت موجب شده تا افراد زیادی برای خرید این محصولات تشویق و ترغیب شوند.

شما می توانید برای مشاهده و مقایسه انواع محصولات از نظر کیفیت و مرغوبیت به صورت حضوری به نمایندگی ها و یا به صورت غیرحضوری به وب سایت های فروش معتبر مراجعه کنید و بهترین نوع کالا را با قیمت مناسب و استثنایی خریداری کنید.

پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول این کالاها برای شما ظرف مدت زمان کوتاه و در اسرع وقت ارسال می شوند.

طریقه مصرف پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز قبل از استفاده از هر محصول روش استفاده از آن را به طور کامل مطالعه بفرمایید که دچار مشکل خاصی نشوید و نتیجه مد نظر را از مصرف آن دریافت نمایید.

یکی از بهترین روش های خرید دستگیره کابینت، روش اینترنتی و آنلاین بوده و شما با خرید غیرحضوری محصول می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و با کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهرهای بزرگ سبب حفظ محیط زیست شوید.

قیمت دستگیره کابینت ممبران قهوه ای

به دلیل افزایش میزان تقاضای بازار برای خرید دستگیره کابینت قهوه ای شرکت های تولید کننده بسیار زیادی فعالیت خود را در زمینه تولید این محصول به صورت تخصصی و حرفه ای آغاز کرده و برای آنکه بتوانند حجم زیادی از این محصولات را در اختیار خریداران قرار دهند.

برای تولید این محصول از دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا استفاده کرده و در نهایت توانسته اند محصولات شیک و زیبا را با قیمت های استثنایی روانه بازار مصرف نمایند.

دستگیره کابینت های از تنوع طرح و رنگ برخوردارند و رنگ قهوه ای آن مناسب برای آشپزخانه هایی با سبک مدرن است خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد انواع دستگیره کابینت موجب شده تا افراد زیادی برای خرید این محصول تشویق و ترغیب شود.

این نوع دستگیره ها دارای وزن مناسبی هستند به همین علت است که حمل و نقل و جابجایی آنها راحت و آسان بوده و شما می توانید به راحتی این محصولات را جابجا کنید.

البته بهتر است قبل از خرید دستگیره به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی از کارشناسان فروش و پشتیبان این مجموعه اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید و سپس اقدام به خرید بهترین نوع محصول نمایید.

این محصولات به دلیل آن که پس از تولید از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار گرفته اند، بهترین نوع کالا برای خرید محسوب میشوند امروز افراد تمایل به خرید محصولاتی دارند که به صورت تضمین شده به فروش می رسند. تضمین کیفیت کالا نشان دهنده مرغوبیت و دوام بالای محصول است.

زمانی شرکت‌های تولیدکننده کیفیت کالاها را تضمین می‌کنند که از متریال با کیفیت و فرمولاسیون ویژه برای تهیه و تولید این محصول استفاده کرده باشند.

امکان مشاهده تمامی دستگیره های کابینت در طرح ها و رنگ ها و همچنین قیمت های مختلفی از طریق این مجموعه وجود داشته و شما اگر وقت زیادی برای خرید این محصولات به صورت حضوری ندارید می توانید، ظرف مدت زمان کوتاه محصولات مورد نیازتان را به صورت اینترنتی از این مجموعه خریداری کنید و پس از مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید. هرچقدر هم که برای انتخاب رنگ، جنس و مدل کابینت آشپزخانه وسواس به خرج داده باشید، اگر دستگیره‌ی مناسبی برای آن انتخاب نکنید، زحمات شما هدر می‌رود. دستگیره کابینت اولین نقطه‌ی تماس بین شما و کابینت است و باید در انتخاب مدل، جنس و رنگ آن نهایت دقت را داشته باشید.

چقدر انواع دستگیره کابینت را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید برای کابینت آشپزخانه شما با توجه به جنس، رنگ و سبکی که دارد، می‌توان چندین مدل دستگیره مختلف پیشنهاد داد؟ در این مقاله قصد داریم انواع دستگیره‌های کابینت از نظر شکل ظاهری و جنس را به شما معرفی کنیم. سپس مناسب‌ترین دستگیره‌ها با توجه به رنگ کابینت را معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید مدل دستگیره دلخواه خود را انتخاب کنید. همراه ما باشید.

کابینت ام دی اف قهوه ای روشن |کابینت سفید قهوه ای جدید |کابینت قهوه ای ام دی اف

انواع دستگیره‌های کابینت از نظر شکل ظاهری 

در هنگام خرید و انتخاب دستگیره برای اولین موضوعی که اهمیت دارد، شکل ظاهری دستگیره است. در بازار ایران، مدل‌های مختلفی از دستگیره برای کابینت وجود دارد که شما باید با توجه به سبک کابینت، رنگ آن و همچنین سلیقه‌ی خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. در ادامه متداول‌ترین مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. دستگیره شاخه‌ای (لبه‌ای)

اگر می‌خواهید کابینت خانه‌ی شما دستگیره‌هایی نسبتا مخفی داشته باشد و به جای دستگیره‌های بزرگ، دستگیره‌ای کوچک روی آن قرار داده شود، دستگیره‌های شاخه‌ای (لبه‌ای) را انتخاب کنید. این مدل دستگیره‌ها بیشتر برای کابینت‌های مدرن مناسب هستند و پس از نصب روی کابینت، کمترین جلب توجه را انجام می‌دهند.

دستگیره‌های شاخه‌ای روی لبه‌ی کابینت قرار می‌گیرند و برای باز کردن درب کابینت باید لبه‌ی آنها را بگیرید. این مدل دستگیره‌ها در جنس‌های مختلف آلومینیوم، استیل و مس تولید می‌شوند. به این نوع دستگیره‌ها، دستگیره‌های پروفیلی هم گفته می‌شود و به نوعی جزو یراق خود کابینت حساب می‌شود و روی آن قرار می‌گیرد. در نگاه کلی می‌توان این نوع دستگیره را جزوی از خود کابینت به حساب آورد.

  1. دستگیره‌ دکمه‌ای

یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های دستگیره که برای کابینت و کمدها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگیره‌های دکمه‌ای است. این مدل دستگیره‌ها، تنوع بسیار زیادی دارند و در جنس‌های متنوعی هم تولید می‌شوند. دستگیره‌های دکمه‌ای را باید از ارزان‌ترین مدل‌های موجود در بازار هم به حساب آورد.

این مدل دستگیره‌ها مانند دکمه‌ای هستند که روی کابینت نصب می‌شوند و بیشتر برای کشوهای داخل آشپزخانه و کابینت‌های پایینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگیره‌های دکمه‌ای در جنس‌های مختلف چوبی، پلاستیکی، فلزی و سرامیکی تولید می‌شوند و با توجه به سبک کابینت آشپزخانه، می‌توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

  1. دستگیره فنجانی کابینت

نوع دیگری از دستگیره‌های کابینت آشپزخانه که طرفداران زیادی دارند، دستگیره‌های فنجانی هستند. این مدل دستگیره‌ها برای آشپزخانه‌هایی که سبک طراحی دکوراسیون مدرن دارند بسیار مناسب است. طرح گرد و صیقلی شکل این مدل دستگیره از نظر ظاهری مناسب آشپزخانه‌های سبک مدرن است.

همچنین می‌توانید از مدل‌های طلایی و برنجی این دستگیره‌ها برای آشپزخانه‌هایی که کابینت کلاسیک و سلطنتی دارند استفاده کنید. روی برخی از مدل‌های این دستگیره، کنده‌کاری‌های هنرمندانه‌ای انجام شده که پس از نصب دستگیره روی کابینت جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به آشپزخانه می‌بخشد. رنگ طلایی و نقره‌ای این مدل دستگیره‌ها بیشترین طرفدار را دارد.

  1. دستگیره میله‌ای کابینت

در کنار دستگیره‌های دکمه‌ای که قبل‌تر معرفی کردیم، دستگیره‌های میله‌ای قرار دارند که این مدل هم جزو قدیمی‌ترین مدل دستگیره‌های کابینت موجود در بازار است. به دلیل کاربردی بودن و قیمت مناسب، از گذشته‌های دور، از این مدل دستگیره برای کابینت استفاده می‌شد.

دستگیره‌های میله‌ای به شکل‌های متنوعی در بازار وجود دارد. برخی از مدل‌ها میله‌های استوانه‌ای هستند و برخی دیگر به شکل مستطیل برش داده شده‌اند و لبه دارند. افراد با توجه به مدل کابینتی که دارند، نوع دستگیره‌ی میله‌ای را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند. لازم به ذکر است که این مدل دستگیره هم جزو دستگیره‌های نسبتا ارزان در بازار به حساب می‌آید.

  1. دستگیره مدل T

یکی از زیرمجموعه‌های دستگیره‌های میله‌ای، دستگیره‌ی T شکل است. این نوع دستگیره‌ها به شکل حرف T طراحی شده‌اند و پس از نصب روی درب کابینت، قسمت بالای حرف T بیرون قرار می‌گیرد و دستگیره‌ای می‌شود برای باز و بسته کردن درب آن. این مدل دستگیره‌ها برای کابینت‌های تک رنگ و تخت بسیار مناسب هستند و ظاهری زیبا به آشپزخانه می‌دهند.

دستگیره‌های T شکل با آشپزخانه‌های سبک مدرن و فوق مدرن به خوبی هماهنگ می‌شود و جلوه‌ی زیبایی به آن می‌بخشد. این مدل دستگیره در بازار ایران تنوع زیادی ندارد و به همین دلیل نسبت به سایر مدل‌ها طرفداران کمتری دارد.

  1. دستگیره کمانی

آخرین مدل از دستگیره‌هایی که برای کابینت به شما معرفی می‌کنیم، دستگیره‌های کمانی است. این مدل دستگیره شباهت زیادی به دستگیره‌های میله‌ای دارد با این تفاوت که قوسی روی بدنه‌ی دستگیره تعبیه شده است. دستگیره‌های کمانی به دلیل قوسی که در طراحی آن‌ها داده شده، راحت‌تر در دست قرار می‌گیرند.

در سال‌های اخیر دستگیره‌های مدل کمانی محبوبیت زیادی پیدا کردند که دلیل اصلی آن شکل ظاهری این مدل دستگیره‌هاست. شما می‌توانید از این دستگیره‌ها برای هر نوع کابینت و آشپزخانه‌ای استفاده کنید. روی برخی از مدل‌های این دستگیره‌ها نگین‌هایی قرار داده شده تا زیبایی آن را دو چندان کند. به طور کلی تنوع دستگیره‌های کمانی در بازار ایران بسیار زیاد است.

انواع مدل دستگیره کابینت آشپزخانه از نظر جنس 

در گام دوم برای انتخاب و خرید دستگیره‌ی کابینت آشپزخانه باید به جنس دستگیره هم توجه داشته باشید. برخی از جنس‌ها در برابر رطوبت و حرارت آسیب‌پذیر هستند و پس از چند سال کیفیت و رنگ خود را از دست می‌دهند. اما برخی دیگر مقاومت و طول عمر بیشتری دارند. در ادامه انواع جنس دستگیره برای کابینت آشپزخانه را معرفی می‌کنیم.

  1. دستگیره‌های مسی

اگر برای کابینت آشپزخانه به دنبال دستگیره‌ای هستید که سال‌های سال دوام بیاورد، تغییر رنگ ندهد و نشکند، دستگیره‌های مسی بهترین انتخاب هستند. این مدل دستگیره‌ها در رنگ‌های متنوعی تولید شده و در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سبک و رنگ کابینت خود، مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

دستگیره‌های مسی برای همه سبک آشپزخانه‌ای مناسب نیست و جلوه‌ای مدرن و تا حدودی صنعتی به محیط می‌بخشد. بنابراین اگر آشپزخانه‌ای به سبک مدرن دارید، می‌توانید روی این مدل دستگیره‌ها حساب کنید.

  1. دستگیره‌های سرامیکی

استفاده از تجهیزات سرامیکی در دکوراسیون خانه این روزها خیلی متداول شده است. از قرار دادن کابینت‌های جزیره‌ای با سنگ‌های سرامیک گرفته تا پوشاندن کف آشپزخانه با سرامیک نشانه‌هایی از این علاقه‌ی مفرط است. دستگیره‌هایی از جنس سرامیک برای درب کابینت‌ها هم طراحی شده‌اند که به یکپارچگی بیشتر آشپزخانه کمک می‌کنند.

دستگیره‌های سرامیکی وزن بیشتری نسبت به دستگیره‌های دیگر دارند اما از جمله مزیت‌های این نوع دستگیره باید به زیبایی فوق‎‌العاده، طول عمر بالا و تنوع مدل‌های آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این مدل را می‌توان به عنوان دستگیره یا ممبران هم استفاده کرد.

  1. دستگیره‌های چوبی

چوب همیشه از موادی بوده که افراد به استفاده از آن تمایل نشان می‌دهند. کابینت‌ها را از چوب‌های صنعتی می‌سازند و قرار دادن دستگیره‌ی چوبی روی آنها هم کار عجیبی نیست. از نظر ظاهری، استفاده از دستگیره‌های چوبی، جلوه‌ی زیبایی به کابینت می‌بخشد و برای خانه‌های ویلایی و آشپزخانه‌های سنتی بسیار مناسب است.

در کنار مزیت‌هایی که این مدل دستگیره دارد، باید به چند نقطه ضعف آن هم اشاره کرد. دستگیره‌های چوبی طول عمر کمتری نسبت به سایر دستگیره‌ها دارند و در برابر رطوبت و حرارت ممکن است تغییر شکل یا تغییر رنگ بدهند. همچنین تمیز کردن دستگیره‌های چوبی دشوارتر از سایر دستگیره‌ها بوده و  به همین دلیل تنوع دستگیره‌های چوبی در بازار کمتر از سایر مدل‌ها است.

  1. دستگیره‌های فلزی

دستگیره‌های فلزی کابینت در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که متداول‌ترین جنس‌ها آهن، برنز و برنج است. دستگیره‌های آهنی به دلیل حساسیت در برابر آب و رطوبت کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند اما دستگیره‌‌های برنزی و برنجی محبوبیت بالایی دارند. این مدل دستگیره‌ها شکل‌پذیری بالایی دارند و می‌توان در اشکال مختلفی آنها را در آورد.

طول عمر دستگیره‌های فلزی بالاست و به ندرت دچار تغییر رنگ یا تغییر شکل می‌شوند. قیمت دستگیره‌های فلزی (برنجی و برنزی) نسبتا بالاست و برای کابینت‌های سلطنتی و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. دستگیره‌های پلاستیکی

آخرین مورد از انواع دستگیره‌های کابینت که ارزان‌ترین مدل هم هست، دستگیره‌های پلاستیکی هستند. این مدل دستگیره‌ها وزن بسیار سبکی دارند و در طرح و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. دستگیره‌های پلاستیکی بیشتر برای کابینت‌هایی که خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، کاربرد دارد.

زیبایی دستگیره‌های پلاستیکی آنچنان چشمگیر نیست ولی به دلیل قیمت ارزانی که دارند ممکن است وسوسه کننده باشند. یکی از معایب دستگیره‌های پلاستیکی مقاومت کم آنها در برابر ضربه و فشار است. این مدل دستگیره‌ها ممکن است در اثر فشار یا ضربه دچار شکستگی شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.

انتخاب رنگ دستگیره‌های کابینت 

چه رنگ کابینتی با چه رنگ دستگیره‌ای مناسب است؟ این سوال، یکی از پرتکرارترین سوالاتی‌ست که افراد در هنگام انتخاب و خرید دستگیره کابینت از فروشنده می‌پرسند. برای پاسخ به این سوال ما چند نمونه از پرطرفدارترین رنگ کابینت‌ها و بهترین رنگ دستگیره را در زیر برای شما فهرست کرده‌ایم.

  • دستگیره برای کابینت سفید: چه رنگ دستگیره‌ای برای کابینت سفید انتخاب کنیم؟ اگر قصد دارید رنگ سفید و زیبای کابینت بیشتر در معرض دید قرار گیرد باید از دستگیره‌های رنگ روشن مانند نقره‌ای یا سفید استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید کنتراست (تضادی) در رنگ‌ها ایجاد کنید، می‌توانید روی دستگیره‌های مشکی یا طلایی هم حساب ویژه‌ای باز کنید.
  • دستگیره برای کابینت نقره‌ای یا طوسی: بهتر است برای کابینت‌های نقره‌ای یا طوسی از دستگیره‌هایی در همان طیف رنگی نقره‌ای ولی کمی روشن‌تر یا تیره‌تر استفاده کنید. دستگیره‌های نقره‌ای یا خاکستری می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به کابینت شما بدهد.
  • دستگیره برای کابینت چوبی: برای کابینت‌های رنگ چوب، بیشتر از دستگیره‌هایی با همان طیف رنگی استفاده می‌شود. اما دستگیره‌های نقره‌ای، سفید و مشکی هم برای کابینت‌هایی که رنگ چوب دارند بسیار مناسب است.
  • دستگیره برای کابینت مشکی: اگر آشپزخانه‌ای با کابینت‌های مشکی دارید، بسیار خوش شانس هستید چون انتخاب‌های متنوعی برای دستگیره‌ی کابینت پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید از دستگیره‌های طلایی یا نقره‌ای استفاده کنید تا حالتی سلطنتی و مدرن به کابینت داده شود. می‌توانید از دستگیره‌های رنگ روشن مانند سفید استفاده کنید تا کنتراست رنگی به وجود آید یا اینکه دستگیره را هم به رنگ کابینت، مشکی انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید دستگیره کابینت آشپزخانه 

در بخش آخر باید به نکات مهمی که پیش از خرید دستگیره‌های کابینت باید بدانید اشاره کنیم. این نکات عبارت‌اند از:

  • مقاومت و طول عمر دستگیره: در هنگام انتخاب دستگیره حتما به این موضوع توجه داشته باشید که دستگیره‌ای که خریداری می‌کنید باید حداقل تا 5 سال بدون تغییر رنگ و شکل برای شما کار کند. دستگیره‌های پلاستیکی یا برخی از دستگیره‌های فلزی مقاومت بسیار کمی دارند و با شکستن یکی از آنها، شکل ظاهری کابینت‌های شما بهم می‌ریزد.
  • توجه به جنس کابینت: دستگیره با دستگیره‌ای که برای ، استیل، انزو یا های گلاس انتخاب می‌کنید تفاوت دارد. با توجه به جنس کابینت، دستگیره را انتخاب کنید. به عنوان مثال کابینت‌های ممبران از نظر ظاهری براق‌تر از سایر مدل‌ها هستند، بنابراین برای انتخاب دستگیره کابینت ممبران باید به دنبال دستگیره‌هایی باشید که با جنس بدنه هماهنگ باشند.
  • توجه به سبک کابینت: دستگیره کابینت مدرن با کابینت کلاسیک یا سنتی تفاوت دارد. مورد دومی که قبل از انتخاب دستگیره باید به آن توجه کنید سبک کابینت آشپزخانه شماست. نمی‌توانید برای آشپزخانه‌ای که دکوراسیون و طراحی مدرن دارد، از دستگیره‌ای سنتی یا کلاسیک استفاده کنید.
  • قیمت دستگیره کابینت: قطعا قیمتی که برای دستگیره‌های کابینت پرداخت می‌کنید برای شما اهمیت دارد. دستگیره‌های پلاستیکی ارزان‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند و دستگیره‌های سرامیکی و فلزی گران‌ترین مدل‌ها را شامل می‌شوند.

مصرف بیش از حد قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز باعث بروز تپش قلب، بی‌قراری شدید، تنگی نفس، بی‌خوابی، افزایش میزان تعریق، لرزش دست و سردردهای شدید می‌شود. توصیه می‌شود روزانه بیش از 2 ساشه را مصرف نکنید.

سخن پایانی 

دستگیره‌ای که برای درب کابینت آشپزخانه انتخاب می‌کنید می‌تواند زیبایی آن را دو چندان کند یا برعکس، جلوه‌ای زشت به کابینت بدهد. بنابراین در انتخاب دستگیره باید دقت لازم را داشته باشید. با اطلاع از یک سری نکات مهم می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی انواع مدل‌های دستگیره کابینت آشپزخانه از نظر جنس و شکل ظاهری پرداختیم و مهم‌ترین نکاتی که پیش از خرید باید بدانید را بررسی کردیم. شما هم متوضیحات کابینت ملامینه سفید قهوه ای

کابینت ملامینه نوعی از انواع است که قیمت پایین تری نسبت به سایر ام دی اف ها دارد. کابینت ملامینه دارای طرح و رنگ متنوعی است که انتخاب را برای مشتری راحت تر می کند. این کابینت ام دی اف ملامینه طراحی مدرنی دارد، همچنین ساده و شیک است. روکش کابینت ملامینه انواع مختلفی دارد. این روکش می تواند براق، مات و یا کتان باشد، که انتخاب بین این موارد با توجه به سلیقه مشتری قابل انتخاب است. هر یک از این کابینت‌ها، دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. کابینت ملامینه سفید قهوه ای اجرا شده در این آشپزخانه، انتخابی مناسب با توجه به فضا بوده است و به خوبی طراحی و اجرا شده است.

اگر به این سبک از کابینت ها علاقه مند هستید، نوشته را از دست ندهید.

کابینت ملامینه سفید قهوه ای با توجه به ابعاد آن دارای کابینت های زیادی است تا فضای کافی برای نگهداری وسایل آشپزخانه فراهم باشد. همچنین آشپزخانه دارای سینک گرانیتی، گاز رومیزی، هود مخفی و کاور فر می باشد. طراحی این آشپزخانه با کابینت ملامینه سفید قهوه ای به طور پله ای صورت گرفته. این مدل از طراحی در خانه هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی بیشتر دیده می شود.

یکی دیگر از نشانه های مدرن بودن طراحی در این کابینت ملامینه سفید قهوه ای، بدون دستگیره بودن آنهاست. در کابینت های مدرن معمولا دستگیره ها مخفی هستند و یا اینکه به صورت مگنتی اجرا می شوند. با این کار طرح کابینت ها ساده تر خواهد بود و جذابیت آن بیشتر است.

با بیشتر آشنا شوید!

یک زیبا هم در قسمت ورودی آشپزخانه واقع شده که بسیار کاربردی است و فضای گنجایش بیشتری را بوجود می آورد. این جزیره هم به عنوان میز کار مورد استفاده است و هم می توان از آن به عنوان میز غذاخوری بهره برد. دو کابینت کمدی در اطراف این آشپزخانه دیده می شود که برای نگهداری وسایل برقی و یا مواد غذایی بیرون از یخچال بسیار مناسب است. امروزه استفاده از اکسسوری ها در طراحی کابینت آشپزخانه بیش از گذشته مورد استقبال واقع می شود. این اکسسوری می تواند شامل جا ادویه ای یا کابینت کمدی باشد.

به هم سر بزنید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

امروزه کابینت دو رنگ ترند شده و بیش از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از یک رنگ روشن و یک رنگ تیره در کنار هم برای رنگ کابینت ها، ترکیب زیبایی را به وجود می آورد و محیط آشپزخانه را از یکنواختی خارج می کند. استفاده از رنگ های روشن فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهند. این آشپزخانه با کابینت ملامینه سفید قهوه ای، رنگ بندی جذابی دارد که چشم بیننده را به خود جلب میکند. رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای، فضا را صمیمی می کند و حس خوبی را منتقل می کند. رنگ سفید قهوه ای ترکیب رنگی بسیار پرطرفداری شده است.

از لحاظ نور پردازی یک تراس در این آشپزخانه زیبا با کابینت ملامینه سفید قهوه ای وجود دارد که نور طبیعی را به آشپزخانه وارد می کند. یک لامپ و تعدادی هالوژن نیز روی سقف تعبیه شده تا نور آشپزخانه کافی باشد. علاوه بر آن رنگ براق کابینت ها موجب انعکاس نور گشته و فضا را روشن تر ساخته است. تعدادی نور مخفی هم در زیر کابینت ها دیده می شود که کار را حین آشپزی و انجام دیگر امور آشپزخانه ساده تر خواهد کرد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ملامینه سفید قهوه ای از ام دی اف سفید انتخاب شده است. سپس درب ها به آن متصل شده و کارهایی نظیر نصب دستگیره ها و… صورت می پذیرد. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را شیک تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

در این کابینت ملامینه سفید قهوه ای، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره ها به صورت مخفی هستند. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ملامینه

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ملامینه سفید قهوه ای بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت ملامینه سفید قهوه ای وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ملامینه بیشتر به تنها پیج رسمی ما در مراجعه کنید.

پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری10 یکی از نوشیدنی‌هایی است که در سال‌های اخیر در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این قهوه علاوه بر طعم لذیذی که دارد، دارای خاصیت درمانی نیز می‌باشد.

 

قیمت دستگیره ها نسبت به کاربرد و کارایی که دارند، بسیار مناسب و اقتصادی بوده و گزینه مناسبی برای خرید به شمار می روند‌.

 

دکمه بازگشت به بالا