علم و تکنولوژی

انبار لوازم پزشکی در آتش سوخت

یک انبار نگهداری از لوازم و تجهیزات پزشکی شب گذشته دچار حریق شد.

به گزارش تکنونامه، در ساعت ۲۳:۱۶ شب گذشته خبر وقوع آتش سوزی در یک انبار نگهداری از لوازم و تجهیزات پزشکی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹۰، ۱۴ و ۸۳ را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در خیابان فداییان اسلام، خیابان شهید غیبی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که محل یک انباری دو طبقه و مملو از لوازم و تجهیزات پزشکی است که به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش نیز به سرعت در حال سرایت به انبار و کارگاه‌های مجاور است. در همین راستا نیز عوامل آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند.

با توجه به بسته بودن در سوله و انبار، آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص در سوله را باز کرده و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق انبار اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و مانع از سرایت آتش به دیگر نقاط انبار ضایعات و انبارهای مجاور شدند. دقایقی بعد نیز موفق شدند که شعله‌های آتش را به‌طورکامل خاموش و اطفا کنند.

این حادثه مصدومی در پی نداشت وآتش نشانان هم پس از مهار کامل شعله های آتش و اطمینان از عدم شعله وری مجدد، محل حادثه را ایمن سازی کرده و به ماموریت خود خاتمه دادند. علت بروز این آتش‌سوزی نیز ازسوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است. 

انبار لوازم پزشکی در آتش سوخت

انبار لوازم پزشکی در آتش سوخت
آتش‌سوزی در انبار لوازم و تجهیزات پزشکی

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا